Foros ›
A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
827 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 9:07
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

El tiempo en Lavacolla mañana a la hora de la carrera según www.weather.com
10:00 AM Soleado, 13ºC (sensación térmica 12ºC) , 0% probabilidad de lluvia, 79% humedad, viento ESE 8km/h
11:00 AM Soleado, 16ºC (sensación térmica 16ºC) , 0% probabilidad de lluvia, 68% humedad, viento ESE 9km/h
12:00 PM Soleado, 18ºC (sensación térmica 18ºC) , 0% probabilidad de lluvia, 57% humedad, viento ESE 9km/h
1:00 PM Soleado, 20ºC (sensación térmica 20ºC) , 0% probabilidad de lluvia, 50% humedad, viento SE 11km/h

Hoy dónde yo vivo, cerca del aeropuerto a las 10:30 el día está poco nublado, casi sin viento, a la sombra aún hace algo de fresco, de ese que nos espabila y huele a mañana de primavera pero al sol se nota bien el calor; la hierba aún está mojada del rocío de la noche.

Suerte a todos mañana en esta carrera que creo que vamos a sufrir y disfrutar cada uno en diferentes proporciones.

Y tambien para los que han elegido otras carreras como varios de mis amigos que han preferido ir al trail O Corgo suerte tambien, es lo que tiene tener tantas opciones para elegir.
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 10:06
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Me sumo a los agradecimientos, y que conste que si hubiera algún ánimo de lucro me parecería bien igualmente; es un trabajo más, para que el resto disfrutemos y como tal me parecería bien que se sacaran unos cuartos (no veo porque no); cosa que realmente dudo que pase; por experiencia en organización de otro tipo de eventos. Lo dicho muchas gracias a los organizadores-Derek y animo a todos para mañana que será un gran día, es una prueba en la que se disfruta como en ninguna, por lo menos el año pasado la disfrute como un enano.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 11:16
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

derek escribió:
m12021958, non entendo moi ben onde queres chegar, pero os que me coñecen saben que non me gusta nada, "0" diría eu, desviarme do estrictamente deportivo nun foro atlético.

O domingo que ven, ven e desfruta do evento que a min e outros máis nos está a quitar moitas horas de sono, e ogallá se vexa reflexado este esforzo coa satisfacción dos que vides a participar, porque se fai para vós, e eso é a única razón que nós guía para seguir organizando eventos como este.
Eu interés político, "0" e económico, ... mellor non falar. Nunca organizei un evento que fose rentable, e xa levo uns cantos.
No que respecta a altas esferas, como dis, hai que loitar moito para que se leven a cabo estes eventos, e tes miles de xustificacións que presentar para que se leven adiante. Así que eu agradezo que o queiran facer.
O resto non entendo a que ven o dos desfavorecidos e o dos nenos.

Non quero iniciar un diálogo neste aspecto porque mañá e pasado vou a "abandonar" os meus fillos e a muller para ir a mirar, marcar puntos kilométricos, avituallamentos, carpas, arcos, tomas de corriente, froita, trofeos e centos de cousas máis para que a xente poida desfrutar do evento; e por moito que nos esforzemos, non podo garantir que saia ben. Agora ben, vouno dar todo, porque as medias non van conmigo.

Eso é todo o que che poido dicir. Se ves a correr, ogallá disfrutes porque esa é a miña ilusión.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Derek, penso que non te tes que justificar en nada nin entrar en ningun debate. Os que te conocemos sabemos todo o que levas feito e sigues a facer polo atletismo en Santiago . É unha suerte que Santiago conte con unha persoa como ti para mirar polo atletismo. Moita xente uniuse recientemente o "boom" do "running" pero os que levamos anos correndo populares sabemos que fai 10 anos se querias correr en Santiago tiñas a Pedestre e acabouse. Ahora , e gracias sobre todo a ti temos moitas probas na capital de Galicia onde escoller. Desde logo eu sinto admiración por ti e sei que todo o que fas siempre e coa mellor intención (unhas veces sairá mellor e outras peor pero non sera porque ti non poñas da tua parte todo o que poidas). Desde logo eu siempre que poida estarei nos eventos que sigas tratando de organizar porque a min nunca me defraudas. Un abrazo e vemonos mañan.
tito77

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
5 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 13:36
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Leyendo la normativa, entiendo que hay guardarropa en la Salida y lo llevan para la meta, es así no?

Saludos
jgarabalfernandez

Novo foreiro
Novo foreiro
16/02/14
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 13:38
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Pola miña parte solo me gustaria agradecerlle a Derek e a organización todo o traballo e adicacion que poñen para poder participar nesta carreira e en moitas outras que podemos correr en santiago.
Por outra banda permitome recordar que a participación é voluntaria, e que se o prezo nos parece alto, sempre podemos buscar outras alternativas mais asequibles, ou probas moito mais baratas (ainda que o vexo complicado... Euro arriba ou abaixo...) e xa non falo se comparamos este tipo de probas populares con outros deportes...
Espero e estou seguro de que a carreira sera todo un exito, que todos a disfrutaremos o maximo, e que quedaremos con ganas de que volva o ano que ven, e coa esperanza de que siga habendo xente como Derek que adique tempo e dores de cabeza para que os demais poidamos desfrutar da nosa aficion favorita.
O dito, sorte a todos maña! Que non haxa lesions! E vemonos no obradoiro... Se chegamos ala...!
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 18:29
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Señores! que vos sentides indignados por a MALA interpretacion: de que señalo co dedo a Derek.
Tranquilos nada mais lonxe da realidad, non teño motivos nin coñecementos: (releede o meu comentario;que é sensación personal: de un expontaneo aficionado).
Que se teña claro que me dirijo a este señor sin conocelo, solo por nombrar a alguén da organización; porque sí o vexo sempre organizando (eu sin NINGÙN MOTIVO PERSONAL cara este home, que nin coñezo).
Fagolle uns interrogantes sobre a comparativa (secadra non adecuada);entre os medios economicos , permisos, xustificantes que dispon e precisa, unha carreira popular de vila pequena donde tamen participan menores (de forma gratuita,como debe ser);e logo unha media popular que todos pagamos mais do doble e ten un impacto non comparable economicamente polomenos.
Non digo que este señor faga negocio con esto, NON.
Importante interrogante non se poderian moderar inscripcións para xente desfaborecida?,ou estes non deberian correr(!que corran solo entrenando!)?.
CONCLUSIÓN:¿en unha carreira pequena si é posible con corta-recaudación (sabemolo todos,incluso gratuitas), unha media non?.
Ninguen deberia ofenderse por estas preguntas, polomeos eu non as fago com animo de ofender a ningunha persona;pero SI se poden sentir molestos en algún organismo de orden politico/deportivo.
Espero quede aclarado.
Boa carreira a todos.
Disfutemola a tope con pleno de participantes pasando meta sin lesion.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 20:35
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Pues eso.... Q m voy la cama tempranito q mañana toca Correr.
Suerte a todos los participantes. Gracias a la Organizacion y Derek, su cara visible, por dedicar todo su esfuerzo para q podamos disfrutar de eventos como este
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 23:40
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

1:40 y Lestrove en pie y coleando.Mañana no voy hacer una Media buena.No,no!! Nono
No importa,lo importante es disfrutar y disfrutar. Sorriso
Y al Obradoiro hemos de llegar.Y la Compostela nos daran. Moi feliz
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 13:05
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Gracias a la organización por una carrera tan bien organizada. Preciosa carrera, dura, pero muy bonita, el terminar en el Obradoiro es un colofón impresionante. Espero que se asiente en el calendario y podamos disfrutarla muchos años. Mi carrera no fue muy buena pero hoy tocaba regular y disfrutar de la carrera.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 13:16
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Dura no, durisima!. Cuanta cuesta por Dios. La llegada a la Plaza Del Obradoiro ESPECTACULAR. Sin palabras.Eso si a partir del km 17 solo pensaba en acabar. Satisfecho de no haber caminado en ningun momento, aunque habia veces que me daba la sensacion que los peregrinos iban mas rapidos que yo.
Organizacion, avituallamientos, voluntarios, etc. De 10.
Los resultados ya estan en la pagina de la federacion.
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 14:01
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

He disfrutado muchísimo con la carrera. Gracias a todos los que lo hacen posible. Larga vida a la MediaSan.

Enlace con las clasificaciones por favor?
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 14:04
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

La MM mas dura en la q he participado (competido es mucho decir). Aun así Maravillosa experiencia. Regalos originales y Organizacion de 10.... Quizá a tener en cuenta mayor disponibilidad de contenedores para depositar botellas.... VOLVERE Molón
pitola

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/14
1 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 14:05
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

durisima, pero muy muy espectacular.
debo ser yo pero es imposible encontrar las clasificaciones.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 14:12
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Ahí lo teneis:

www.atletismogalego.co...an2015.pdf
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 14:59
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Segunda edición y segunda participación. Para mi el nuevo recorrido mas duro todavía, y otra vez calor como el año pasado para dar la puntilla.

Me da rabia ver tantas botellas tiradas, pero es que tienen que darle mas margen a los contenedores, porque apenas da tiempo a beber.
Por el resto enhorabuena a Derek y resto de implicados en la organización por un fenomenal trabajo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos