Foros ›
IX Carreira Pedestre Lestrove-07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 11:06
Asunto:

Hola,

Pues estube!!!! y calenté con una sudadera de la tricolor!!!

Un saludo
Tamariz

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/07
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 13:04
Asunto:

Yo también estuve y me lo pasé genial, la verdad.

Conocí a varios foreros, saludé a algunos de los que ya conocía *(otros, en honor a la verdad fueron los que me saludaron a mi :roll:), terminé una carrera disfrutando (en las dos anteriores nada más que sufrí) y de postre corrí más rápido que en cualquiera de los entrenamientos que llevo registrados. ¿Se puede pedir más?

Respecto a la organización: no sé nada del tema de los imperdibles, debí de tener suerte y llegar a recoger el dorsal cuando aún había. Lo que sí que a pesar de llegar bastante atrás y ya haber coches queriendo entrar (y no se si salir en algún caso) la gente que estaba controlando en los cruces aguantó sin hacer un mal gesto. Es más, el último con el que me crucé me animó mientras me indicaba el camino. ¡Gracias!
Igualmente, los chavales que repartían el agua incluso bromearon conmigo las dos veces que pasé a su lado. ¡Gracias!
La bolsa de corredor, que ya se ha mencionado antes me pareció un autentico lujo.

En resumen, tengo plan para el 12 de julio del año que viene Sorriso


*.- Si no os importa, no pongo nombres porque seguro que me dejaría a alguien sin nombrar.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 14:23
Asunto:

Me alegra Tamariz que todo haya sido de tu agrado. Moi feliz
Para ser una Carreira gratis,creo que damos una camiseta y una bolsa del corredor bastante maja,no como en algunas carreras que te cobran,y te dan una camiseta mala y una bolsa del corredor bastante pobre.!! Bueno papeles dan bastantes !!

Lista oficial para el año que viene. Guiño
Lestrove
Tamariz


Ríndose Ríndose Ríndose
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 20:25
Asunto:

Lista oficial para el año que viene.
Lestrove
Tamariz
linkinpark.... Guiño


hola amig@s......... Guiño como va por ahi ?
espero q muy bien....... Guiño

.............y enhorabuena a tod@s por la carrera de lestrove,sobretodo al propio lestrove,off course !!!!................... Guiño


abrazos a tod@s................. Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 23:11
Asunto:

Lestrove, que falta un año, y te van a castigar. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz . De todas formas cuenta conmigo, y espero estar en mejor forma para la revancha.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 23:38
Asunto:

Pois eu, repito, encantado coa organización... e como dende hai varias carreiras levo sempre imperdibles a mazo, pois non notei o problema Demo sorrindo Demo sorrindo

Agora, dende a distancia temporal, podo dicir que alucino coa media de velocidade que me saíu... porque eses 7330 metros nos 34' 13'' que fixen danme un ritmo de 4'40'' que, para estar a rebosar do famoso bautizo e con pouco entreno (tres de 6 kms. escasos en 12 días), sábeme a gloria... claro que, tendo en conta que fixen o primeiro km. en 4'13'' pois así non é de extrañar Abraiado Abraiado Abraiado ... o que eu digo... que ides acabar comigo e cos pasteleiros en xeral.

Unha aperta a todos, e especialmente a Flip, á que non lle agradecera na miña anterior mensaxe o detallazo. Bicos, meniña.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 0:20
Asunto:

Gallego,non creo que me castiguen así como así,pois son bo rapaz. Moi feliz

En canto o tema dos imperdibles,no meu caso levo sempre na mochila dous xogos deles. Sorriso

Que tiemblen los Keniatas,que Banderas esta pulverizando as suas marcas a marchas forzadas. Ríndose

Graciñas tamén a ti Linkinpark polos teus agradecementos,pois xa sabemos da tua obligada ausencia entre nos. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 9:29
Asunto:

Fai hoxe unha semana,andaba eu loquiño de aqui para alá coa Carreira.!! E mira,xa pasou unha semana !! Moi feliz
Polo visto os que participarón nela danlle un Notable alto,o cal me satisface plenamente. Moi feliz
Para o ano mais e mellor.Si Deus nos da saude,o 12 de Xullo será a X Carreira Pedestre Lestrove-08. Moi feliz
Seguiremos coa politica de dar moito e bo o Atleta Popular,soio a cambio pedimos un pequeno esforzo de 7.330 metros. Guiño
E por eso que espero e desexo que a familia Correr en Galicia,volva a encher o Campo de Futbol o ano que ven.
!! Porque vos sodes o meu pilar !! Moi feliz
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 13:15
Asunto: lestrove

amigo lestrove,conta conmigo pra o ano q ven,e si sigo ca miña progresion vou dar a vida pra intentar gañala.un saudo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 15:56
Asunto: Re: lestrove

keniatablanco escribió:
amigo lestrove,conta conmigo pra o ano q ven,e si sigo ca miña progresion vou dar a vida pra intentar gañala.un saudo

Asi me gusta Keniatablanco,que para o ano que ven,veñas con ánsias de gañar.
Recórdoche que haberá bos trofeos de SARGADELOS para os gañadores. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 0:17
Asunto:

Bueno,hai que ir cerrando este tema,pois a IX Carreira Pedestre Lestrove-07 xa é auga pasada,e auga pasada non move muiños. Moi feliz
Agradecer a todos a multitudinaria participación,e para o ano intentar mellorar,porque sempre hai moitas cousa que mellorar,sempre Guiño
Darlle a enoraboa a Alejandro Pesado e PITI por deixar plasmado os seus trunfos nesta Carreira...e que para o ano que ven terán a oportunidade de defender esa supremacia que veñen demostrando últimamente Moi feliz

Moitas gracias a todos pola boa acollida que lle déchedes a esta Carreira,e ainda que me costou moitas horas de traballo e tensión,o final de todo esto son un pouco mais feliz.
!!! Vai por todos vos !!! Moi feliz

!!! Vémonos o 12 de Xullo do 2008 !!! Moi feliz






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos