Foros ›
I CARREIRA CAMPO A TRAVÃ?â?°S DO CORGO - CORRUBEDO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 22:50
Asunto: RESULTADOS

Hola:
¿Sabedes onde se poden ve-los resultados desta carreira?
Un saúdo.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 12:01
Asunto:

TEMPO DE AGRADECEMENTOS

De parte das asociacións Altofalante e Pau da Luz, agradecer a todos e cada un de vós, que fixechedes posible esta proba. Tanto as persoas que participaron na organización, como as persoas que participaron na carreira. A TODOS E CADA UN DELES, MOITAS GRAZAS.

Pola miña parte, agradecer a estas dúas asociacións, que asumiran un reto, unha idea, un proxecto, un guión que adaptaron a súas características e personalidade, con rigor organizativo, sin recursos pero con imaxinación, capacidade de improvisación, traballo, esforzo e sobre todo, moita ilusión. Sin a súa forma de ver, entender e facer as cousas, non sería posible darlle ese toque sinxelo, natural e como dixo o gañador, tan bonito.
Quero destacar entre todos eles a estas persoas:

- Luis Teira, presidente de Altofalante, por todo, el sabe de que falo.
- Cobas, de Altofalante, home escoba, santo varón.
- Imanol, de Pau da Luz, sensatez, moita sensatez.
- Manoel, de Pau da Luz, impulso, moito impulso.

Polos meus, citar a:

Toño de Lusía, Pachicho (vou ter que organizar o Memorial Pachicho de Ribeira que decía o Sr. Banderas), Anxeles de Seráns (maravilla de muller), Edu e Alejandro, o grupo de Abraham (o propio Abraham, Israel, Vanesa, Belén Callón e Victor, todos eles, organizadores da carreira Virxe da Guía). Grazas pola vosa implicación, pero sobre todo pola vosa amizade.

Apartado especial para Urko, el e máis eu, tuvemos as nosas estúpidas diferencias por culpa de distintos criterios organizativos en outros eventos deportivos, que nos fixeron estar distanciados. Tan pronto lle pedín que se ocupara de unha parcela da organización o fixo sin dubidalo, sin mirar atrás; non é menos certo que lle gustan estas cousas máis que a un neno un chupa-chups; pero apareceu o instante. Eu, nambargantes, cando quizais lle puden botar unha man en outras andainas, boenoâ?¦â?¦.en finâ?¦â?¦.eu teño a razón.
Digan o que digan, un traballo admirable, ai que estar na allada para saber o que se coce.

O meu fillo, Fran pequeno; que me pideu que o despertara o domingo as 6.30 da mañan, para poder axudarme. Intentouno, dou fe, pero no derradeiro intre, decideu que a súa vai a ser a próxima edición. Orgullo de puma.

Por último a máis importante de todo-las persoas, a miña muller, que traballou arreo por esta carreira. O sábado todo o día de un lado para outro, chegamos a casa as 10 da noite, fixo callos para dous días, deitouse as tantas e ergeuse as 6.30 para estar conmigo. Cando o domingo voltamos para a casa, dispois de rematar todo, falando do cansado que é todo esto, do traballo que da, etcâ?¦lle comentei que tiña en mente organizar outra en Aguiño, simplemente suspirou e sonrrieuâ?¦â?¦â?¦â?¦â?¦â?¦â?¦.si Ojordo é Bustamante, eu son Amancio Prada.

Espero que para o ano, poidamos facer a carreira sin menxases, sin recado, que as ameazas que se cernen sobre O Corgo, desaparezcan definitivamente para sempre, que non queremos máis asfalto, nin piscifactoría, nin urbanización, nin humanización de ningún tipo, grazas polo interés pero deixade este sitio en paz. Queremos O Corgo tal como é, tan como esta, ese é o mellor trofeo que pode dar a organización os corredores, dar a coñecer este entorno para que o poidan disfrutar, un trofeo sin lata, natural, de todos e gratis.

As clasificacións van estar pronto, nesta páxina e tamén na de Altofalante, nesta última, as fotos, estamos en elo, para que as poidades baixar.
Para o próximo ano, ides ter 10 kilometros, sarna con gusto non pica.

Pois si, xá teño dous fillos, xá prantei varias árbores, xá organicei unha carreira popular, todo unha historiaâ?¦â?¦â?¦â?¦â?¦..Ã?ORES, Ã?ORAS, vai por vostedes, un bico.

P.D: Noraboa a Barbanzón e a súa muller; Chus; o domingo estuveron en Teira, Barbanzón participando e o luns tuveron o seu segundo fillo, neste caso, Celia. Todo perfecto. Felicidades campeón.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 14:20
Asunto:

Moitísimas grazas de parte de tod@s @s corredor@s xa que foi unha das carreiras máis agradables de facer do ano e algo que levo participando en populares. Non hai moito máis que decir.. que deixen O Corgo tal e como está (bueno, se limpen algo dos restos que a marexada achega terra adentro Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ) que para asfalto xa lle chega á praia de Samil en Vigo Guiño Guiño

A Barbanzón sentín moito non telo coñecido... e mira que temos falado desta carreira e de máis cousas (pero por escrito)... e calquera caso moitísimas felicidades por esa nova criaturiña. ¡¡¡Un saúdo, amigos!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 15:38
Asunto:

Unha carreira fermosísima, quedáronme moitas imaxes na memoria nas que recrearme. Ã? final tocou un día perfecto. Moi agradable todo, moi boa organización, vamos, volvo seguro para o ano que ven ( tiña idea de poder estar para o ano nunha forma apta para intentar quitarlle o record da proba a Afiador, pero vendo que ven PedroNimo ... Ríndose Ríndose pois vai ser que non).

En canto os que din que se lle fixo curta a carreira... Confuso Confuso , en fin, alégrome por eles, porque é sinal de que a disfrutaron; eu tampouco é que a correse a tope, pero se se compite... pode ser moi moi dura. Penso que a distancia é a axeitada. O que si que sería moi boa idea é o que propuxo Afiador, unha volta de recoñecemento ó estilo F1, a trote, despacio, un quecemento conxunto obrigado para tódolos participantes, como parte da carreira, disfrutando en grupo da paisaxe independientemente do ritmo de carreira de cada un e xa acabando a primeira volta irse colocando para face-la saída lanzada, e ahí xa que cada un aprete o que queira. Sería orixinal, bonito e unha iniciativa innovadora, ademáis de obrigar a xente que non coñeza o circuito a que se dea conta das dificultades técnicas e dos riscos do recorrido.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 16:57
Asunto:

AVILESINA escribió:
Lei un comentario, sobre los trofeos, y la verdad cada uno dara lo que puede,pero en Padrón dieron los trofeos más pequeños,en la de 10 km.,asi que cada uno hace lo que puede,

Estoy totalmente de acuerdo contigo, y le doy todo mi apoyo a la organizacion, los trofeos son lo de menos, lo importante es la voluntad que cada uno ponga, y me consta que la organizacion a puesto mucha voluntad en esta carrera, y es por eso por lo que pienso repetir en proximas ediciones.
Gracias a Castinheiras,urko y compañia.
Aprovecho para dar la enhorabuena a Barbanzon por su paternidad.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 18:00
Asunto:

A clasificación xá esta enviada o Sr. Administrador, tamén a altofalante.
En canto as fotos, posiblemente antes de este fin de semana. Estamos recopilando todas as que podemos. Si alguen ten fotos e as quer compartir cos demais, as pode mandar a altofalante @ altofalante.org, que eles dispois as van a colgar na súa páxina para poder descargar.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 1:57
Asunto:

De 10 kilometros como escoito por ahí,nada de nada. Mad
Esta ben como esta,e se fose posible,habería que quitar a forte costa empedrada.!! Que a casi nadie lle gustou !! Confuso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 8:04
Asunto:

Home, eu non é que voase nesa costiña, pero ó final non deixaba de ter a súa gracia... non todas as carreiras van ser para "velociraptors" Guiño Guiño ... eu vexo este Cross moi ben pensado: con tramos de dureza considerable, e que igual conviña espaciar algo máis, pero bueno, iso xa o mirarán os organizadores. A costa non digo de quitala, pero igual facer unha volta por zona chanciña despois da area e logo subir a costa... máis que nada para que as dúas zonas "selectivas " non estean tan xuntas Molón Molón
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 9:39
Asunto:

¡¡¡Xa estan os resultados na páxina web de Correr en Galicia!!!... ¡¡¡e están ben!!!. Cando menos, e sen que sirva de precedente, o meu tempo axústase ó tempo que eu tomei co meu crono... e que claro, non tardei máis dun segundo en cruzar a liña de saída... ó revés do que me pasa en case todas as carreiras Avergoñado Avergoñado Avergoñado Tempo final 37' 45'' (mala media, pero tendo en conta os tramos nos que era imposible adiantar xente, o tramo de area pura e dura... bueno, blanda... e ese kilómetro case enteiriño en costa... Avergoñado Avergoñado non está tan mal). O que está claro e que o percorrido non é para facer marca... ¿nonsí Lestrove? Guiño Guiño
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 13:15
Asunto:

Que tal que el recorrido fuera de la misma salida hasta a "casa do aleman" y regresarse???? Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 14:05
Asunto:

Si que é verdade amigo Banderas,o percorrido non era axeitado para facer marca,non. Guiño
Por certo,no sorteo que se fixo despois da carreira,tocoulle unha viaxe o Caribe a Xan_de_Ris,pero como non veu a correr o Corgo,quedouse sin premio. Sorriso
De todas formas para o ano que ven,penso repetir a experiencia,pois a proba en si estuvo ben,e a sardiñada ainda mellor. Ríndose
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 14:20
Asunto:

lestrove escribió:
Si que é verdade amigo Banderas,o percorrido non era axeitado para facer marca,non. Guiño
Por certo,no sorteo que se fixo despois da carreira,tocoulle unha viaxe o Caribe a Xan_de_Ris,pero como non veu a correr o Corgo,quedouse sin premio. Sorriso
De todas formas para o ano que ven,penso repetir a experiencia,pois a proba en si estuvo ben,e a sardiñada ainda mellor. Ríndose

Pois espero q a quen lle tocou a viaxe, que desfrute dela, e que veña moi moreniño; hai momentos na vida que non se pode estar a todo, senon en vez de chamarme Xan de Ris sería Deus de Ris, jejejejeje.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
LUBO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/11/05
0 Carreiras
237 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 20:05
Asunto:

Muchas gracias a la organización (con Urko y Castiheiras a la cabeza) por todo el trabajo desarrollado. Una carrera distinta y bonita por un paisaje maravilloso. Me uno a la idea de Afiador (un campeón dentro y fuera del asfalto) de hacer un calentamiento antes por el recorrido para apreciarlo mejor.

Mucho ánimo y a perpetuarla

No es más feliz el que hace lo que quiere, sino el que quiere lo que hace
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2007, 13:09
Asunto:

Tendes as fotos na páxina web de www.altofalante.org.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2007, 17:52
Asunto: Foto

Foto enviada por Agüita de los foreros delante de la "Casa do Alemán"






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos