Foros ›
Autor
Mensaxe
kibal2k

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 20:59
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Este es el segundo año que participo y cuento ya con el tercero. La elección de los recorridos buena, desde mi punto de vista mejor que la del año pasado. La gente de la organización un 10, el avituallamiento también. Por 3€ insuperable.

Eso si, comparto la queja de las clasificaciones. Igual me equivoco, pero en ningún momento quedó recogido en el reglamento o en la charla inicial que no se tomarían los tiempos ni el puesto de cada corredor. El año pasado sí se hizo. Esto deslució un poco la prueba, a mi me suena a improvisación de última hora...

Gracias por la organización, nos vemos el año que viene.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 21:39
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Xa hai fotos!!! Se queredes acceder a elas no facebook do concello de Vimianzo www.facebook.com/pages...0122711148 Noraboa atodos e a todas ( especialmente a David e Vicki). Sodes uns cracks! Vos e o resto. O circuito daba medo, como dixeron antes : Espartan@s!! Aplauso Aplauso Aplauso


Última edición por Darreina o Dom, 13 Xan 2013, 21:44; editado 1 vez
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 21:43
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Perdonada a debilidade pero non me cabe no corpo: Noraboa a Aaron e Fran! Non subiron ao podium pero para min son uns cracks! Velos entrenar cada dia roubando horas de onde non as hai me sigue emocionando. O dito, uns cracks! Aplauso Aplauso Aplauso
vicky

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/07
0 Carreiras
209 Mensaxes
VIMIANZO , URUGUAYA
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 23:15
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Debilidad aceptada Darreina :mrgreen:!!! .Enhorabuena a la organizacón un 10. Aplauso :=D)... obviamente a todos los que luchamos contra el barro (Oscar,Iván,Victor,Aaron,Fran..) Mr. Green .David enorme tioooo !!!!
Saludo volveremos para el año Muro Moi feliz
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 23:22
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Outro ano que este duatlon segue medrando, cada ano mellor en todos os aspectos.
O da bici foi con tramos bestias, quizais demasiado para min aunque conseguin librarme das caidas milagrosamente, pero supoño que habería mais de unha.
Comparto a crítica de non recoller os postos, despois de todos os medios unha pena este lunar por algo aparentemente fácil de facer.
O das duchas lonxe xa é máis dificil de solucionar, eu xa postos a entrar sucio no coche xa prefiro ir ducharme a casa (claro que eu vivo preto ejejej).
En fin, que hasta o ano que ven, esperemos que con menos auga e que se poida rodar un pouco mellor.
Gracias a toda a organización.
sanvictor73

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 12:13
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

En primeiro lugar, moitas gracias a todos por asistir á proba de onte. A verdade é que o tempo non acompañou pero vos si que o fixeches. Gracias polo recoñecemento á organización porque todos o merecen, sobre todo os encargados de control de vías e circuítos. Gracias tamén por esas críticas constructivas, xa que nos axudan a mellorar.
Con respecto ó tema de coller posicións, acéptamos a crítica pero debedes compreder que a maioría de vós chegaches a meta sen dorsal, e os que o traíades posto non se vos vía. Ademais estaba chovendo e a tarefa de apuntar as chegadas sobre papel mollado non é doada. De todas maneiras apuntado queda e veremos como o solucionamos para o ano.
Con respecto ós tempos (que tamén se comentou) teño que dicir que no artigo número 1 do regulamento déixase ben claro que non se tomarán tempos polo que non se pode achacar á improvisación como alguén suxire.
Finlamente con respecto ó tema de duchas, teño que dicirvos que para o ano que ven probablemente poidamos dispoñer de duchas na mesma meta.
O dito, moitas gracias a todos os participantes.
As fotos podedes velas en www.facebook.com/media...148&type=1
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 12:58
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Eu tamén opino que a organización merece un 11 sobre 10. Tal como di Víctor nun post anterior, tomalos dorsais na meta ca que estaba caendo penso que era case imposible e, efectivamente, polas fotos, máis ou menos todos podemos sacar os nosos postos. En canto ós tempos creo que tamén case todos levamos os nosos cronómetros, pero así a nivel orientativo dicirvos que o primeiro, José Pardo Leis (repetindo o título do ano pasado Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso fixo en torno a 1h 27 minutos e o segundo, esa máquina chamada David Calzas Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso , fixoo só uns segundos despois.
En canto a "sufridores" vale que nós tivemos abondo (eu cheguei máis morto que vivo) pero penso que ten moooooooooooito máis mérito o sufrimento de todos os colaboradores porque estar alí toda a mañá parado aguantando estoicamente as chuvieiras tremendas que caeron, para min non hai forma de agradecerllo.
Non quería rematar sen recordar o enorme mérito dos postos de David Calzas e de Vicky así como os incribles ánimos de Teresa Sorriso Se Dios quere vémonos para o ano.
darrastro

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 14:02
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Una gran prueba, muy divertida. En el barro lo pasamos como enan@s. A ver si alguno de los sufridores de la organización Aplauso , que hacían fotos en las zonas embarradas pueden colgarlas para que nos riamos un poco.
Nos vemos el año que viene.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 15:58
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Carreira Brutal!!!! Bailar Bailar Bailar Fochancas, pozas, lama, auga, pedras... Etc... Todo o necesario para desfrutar de participar!!! Aplauso Aplauso Aplauso Noraboa a Organizacion!!! E en especial a Victor (os traballiños que pasa este home..) Aplauso Aplauso Aplauso Grazas os voluntarios que as pasaron canutas nun dia de cans... Nono Un detalle de Darreina polo acordo que onte tubo detras da barreira velando pola nosa saude... Guiño
Mencion especial para os gañadores Vicky e Calzas!!! Uns maquinas da terra!!
Con respecto o que mencionades dos tempos por tramo, posto e demais... Pa min, florituras!!! Por 3€ que mais se pode pedir, se total todos imos con trebellos que nos din o tempo sen contar con que o posto e o de menos.
Po ano mais xa sexa dentro ou fora...
Speddies

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 19:33
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Noraboa a organización, e sobre todo os voluntarios que aguantaron un día tan duro para facer a súa labor.

O dos tempos solucionábase simplemente preguntando o dorsal ós corredores segundo ían entrando en meta. Para apuntar chovendo, malo será que baixo un paraguas se rompa o papel, ou en todo caso, cun simple movil que vaia tomando nota de 100 números. No meu caso sei prácticamente seguro o posto no que quedei, pero a moita xente faríalle ilusión sabelo. Ó final esto é unha competición, popular, pero competición, e competir sen clasificación perde a súa gracia.

Por certo Gallego, ou moito me equivoco ou quedaches 8º.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 19:47
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Speddies escribió:
Por certo Gallego, ou moito me equivoco ou quedaches 8º.
Eso me supoñía, entre os 10 primeiros, pero exacto non o sabía e eso que o principio levaba a carreira controlada xa que entrei 3 na carreira a pe, pero despois vinme abaixo na bici, as pernas non ian e empezoume a pasar xente e xente, como unha emorraxia que non daba controlado ata que conseguin engancharme a un grupiño e despois de sufrir un pouco conseguin que as pernas empezaran a pedalear, e na última transición non me queixo tampouco. Ti eras Manuel?

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 19:48
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Por certo, os de rivadumia acabaron moito mais limpos ca nos. Con un bo crono, era digna de ser prova do galego.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 19:50
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Eu propoño que vaiamos poñendo cada un o seu posto partindo do podium e das fotos da chegada.
Entre todos penso que o podemos facer sen problema e claro, habería que empezar polo cuarto posto. Alguén sabe quen foi???????????
Eu ando máis atrás!
Speddies

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 20:24
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

gallego escribió:
Speddies escribió:
Por certo Gallego, ou moito me equivoco ou quedaches 8º.
Eso me supoñía, entre os 10 primeiros, pero exacto non o sabía e eso que o principio levaba a carreira controlada xa que entrei 3 na carreira a pe, pero despois vinme abaixo na bici, as pernas non ian e empezoume a pasar xente e xente, como unha emorraxia que non daba controlado ata que conseguin engancharme a un grupiño e despois de sufrir un pouco conseguin que as pernas empezaran a pedalear, e na última transición non me queixo tampouco. Ti eras Manuel?

Sí, cando cheguei á T2 había 9 bicis, pasei a 2 correndo e só me pasaches ti.
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 21:25
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Javicho escribió:
Eu propoño que vaiamos poñendo cada un o seu posto partindo do podium e das fotos da chegada.
Entre todos penso que o podemos facer sen problema e claro, habería que empezar polo cuarto posto. Alguén sabe quen foi???????????
Eu ando máis atrás!
Se non me confundo o cuarto foi o meu amigo Josecho, dorsal 3. Ao entrar pola meta dixeron-lle "medalla de chocolate".





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos