Foros ›
VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 17:43
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

estupenda carreira de montaña, sen dúbida das mellores de Galicia.
Impresionante xantar popular co xamón asado, empanada, embutido, queixo, cervexa, bica ;múltiples sorteos, etc

destacar o carreirón do amigo Oscar Piñeiro, e tamén do Doctorslump, e dos compañeiros de equipo Paulkoech,Monchodepelejrino e Jordi.

O Norris cada vez mellor na montaña, e parece que xa lle vai gustando mais.
, e que dicir dos incombustibles Raña, Taurus , Homedenejro,Montxo,Magono , Eldelmonte e Pipe....

Eu persoalmente , baixei case 9 minutos o tempo do ano pasado, e me enche de orgullo.

¡ Ata sempre Esgos !

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 18:09
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

moito que a xente se apuntaba a baixar correndo e ó final fumos esguellao e mais eu quenes baixamos a lume de carozo,jeje

unha vez mais a paparota expectacular.....onde vos dan iso por 5€, en ningures, Ourense "is diferent"

eu coma sempre unha de cal e outra de area, perdín unha zapa na lama da penúltima súbida cando ía trocando o ritmo pra baixar de 1h12min,entre a parada pra collela zapa, correr descalzo sobre os toxos, voltar a parar a calzala zapa e retomalo ritmo perdín muito tempo, rematei en 1h12m56....

Felicitar especialmente ós amigos Irmandinhos e os afiadores, dous grupos de rapaces simpremente fantásticos

Txon, meteume case 2min arriba, nada que obxetar da miña derrota ante o "gominas", cada día paréceseme mais a CR7, poderá ser un gran corredor, pero fáltalle o cariño da xente que teñen correlegas coma Amador ( por citar un exemplo)

Pois nada txon, anímate a correr en Chandrexa que alí hai baixadas técnicas onde divertirnos tí e mais eu (churras,churras,churras,pitas,pitas,pitas,jejej)

www.jeffxavi.blogspot.com
yomakita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/11
10 Carreiras
96 Mensaxes
Ponte Canedo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 18:28
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

La primera vez que iba y solo puedo decir una cosa... Repito fijo. Mi tiempo un discreto 1h27'. En el último km vi a Satán con tridente y todo que me apuntaba...

@mariogmzou
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 19:29
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

hola, enhorabuena a la organización. Han montado una gran prueba. Todo estupendo; el recorrido, la señalización, los avituallamientos, los buses de bajada, le fiesta final. Sólo me quedó una duda: por qué los corredores federados entraron también en el reparto de premios de los corredores populares. Ya que había una categoria para federados y recibieron su premio; volvieron a ser premiados en categoria de populares. Un abrazo.
tangorunning

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/03/12
4 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 19:36
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

muy, pero muy buena organización, cuando llegué a meta estaba algo jodido porque mi intención era bajar a pié, pero la rodilla en el km5 empezó a dolerme muchisimo y baje el ritmo, me encontraba genial pero la rodilla no me dejaba aumentar el ritmo, al final terminé en 1:33 me quedé jodidisimo.
los avituallamiento geniales, los 2 de la carrera y el del final.
una pena los dorsales que en el km2 ya eran historia, y arriba esperar el autobus llevó lo suyo, una vez abajo el ambiente fué genial, me quitó el mal trago de la rodilla y me dejo el estomago feliz! jamón asado, cerveza, embutido, queso, pan, zumos, agua pero esto que esss??? xD y por último los sorteos! la verdad mereció la pena el viaje desde Gondor a tierras de Esgos!
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 20:03
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

xabi escribió:
moito que a xente se apuntaba a baixar correndo e ó final fumos esguellao e mais eu quenes baixamos a lume de carozo,jeje

unha vez mais a paparota expectacular.....onde vos dan iso por 5€, en ningures, Ourense "is diferent"

eu coma sempre unha de cal e outra de area, perdín unha zapa na lama da penúltima súbida cando ía trocando o ritmo pra baixar de 1h12min,entre a parada pra collela zapa, correr descalzo sobre os toxos, voltar a parar a calzala zapa e retomalo ritmo perdín muito tempo, rematei en 1h12m56....

Felicitar especialmente ós amigos Irmandinhos e os afiadores, dous grupos de rapaces simpremente fantásticos


Txon, meteume case 2min arriba, nada que obxetar da miña derrota ante o "gominas", cada día paréceseme mais a CR7, poderá ser un gran corredor, pero fáltalle o cariño da xente que teñen correlegas coma Amador ( por citar un exemplo)

Pois nada txon, anímate a correr en Chandrexa que alí hai baixadas técnicas onde divertirnos tí e mais eu (churras,churras,churras,pitas,pitas,pitas,jejej)
O final creo que se fixeron varios grupos de baixada, eu baixei con Manolo do Veteranos Ourense e con varios compañeiros do teu equipo (Formoso,...).
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 20:08
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

olangullo escribió:
Espectacular carreira, espectacular ambiente e impresionante organización. É increible como se volca o Concello de Esgos e os seus veciños.
Noraboa, esta carreira estase a converter pola súa singularidade nun referente no mundo do trail en Galicia.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 20:51
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Con o día que facía como para esperar a facer grupos.....cada un baixamos cando chegamos pero aínda así fomos moi poucos valentes.......
O que non entendo e como algunha xente se queixa de agardar moito polo bus.....para o ano vou a facer un cartel cos telefonos dos taxistas da zona para esa xente esixente que pagando cinco euros se queixa de aparte dos servizos de avituallamento catro en trece kms, ambulancia e paparota se queixen de que solo había DOUS microbuses,,,,,,,
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 20:53
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Gracias a organizacion polo traballo ben feito, ten moito merito, o esforzo e a dedicacion, augurolle un gran porvir a esta carreira, eso si un pouco dura, pero o que participe seguro que a de voltar.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 21:25
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Nuestro debut en Esgos y nos encontramos con una fantástica organización antes, durante y después, muy divertida y animada. A mí no me gusta nada la montaña (¡cómo agradecí esos tramitos de asfalto!) y aun así pienso repetir para el año.

Contento con la carrera (creo que 1:27' está bien para mí), y encantado de haber compartido mañana con tantos foreros y compañeros. Saludos especiales a la peña de Boimorto.
Man-Uel

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/09
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 21:53
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

En Esgos , Parada do Sil e San Mamede (Maceda) tratan a tódolos participantes espetacularmente. Moitas grazas.
yomakita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/11
10 Carreiras
96 Mensaxes
Ponte Canedo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 22:02
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

DoctorSlump escribió:
Nuestro debut en Esgos y nos encontramos con una fantástica organización antes, durante y después, muy divertida y animada. A mí no me gusta nada la montaña (¡cómo agradecí esos tramitos de asfalto!) y aun así pienso repetir para el año.

Contento con la carrera (creo que 1:27' está bien para mí), y encantado de haber compartido mañana con tantos foreros y compañeros. Saludos especiales a la peña de Boimorto.

Llegar con uno de los míticos del foro correr en Galicia y ni darte de cuenta... Tremendo. Yo llegue en 1h27'48"... Pero soy un novatazo

@mariogmzou
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xuñ 2012, 22:56
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Fantásticas carreras, la subida oficial más la bajada oficiosa para un total de 25 km, y para recuperar una comida estupenda y un montón de gente con quién compartirla.

Están los resultados en www.atletismogalego.org/
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 8:25
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Aquí esta señora novata que chegou a derradeira (¡2 h e 1 min!), ademais de pasalo bomba quedou moi gratamente sorprendida polo trato da organización (un 10 para todos), o rico que estaba o xantar e sobre todo polo ambiente festivo e o "bo rollito" xeral (o momento das rifas para min foi para escachar coa risa) . Noraboa ao Concello de Esgos, aos organizadores e a todos os que participastes.
Encantoume estrearme na montaña; aínda que botei case todo o tempo camiñando non me sentía mal por iso; acordábame dos vosos consellos de ir ao meu ritmo e desfrutar da paisaxe e a iso me dediquei... Aínda que igual me pasei de relaxada, ao final ía parando para contemplar as vistas e tamén lle daba palique aos organizadores... Que desatriño, non?
Pois nada, que nunca unha persoa debeu estar tan feliz de chegar a última á meta coma o estiven eu onte.
Grazas a todos polos consellos e encantada de compartir paisaxes con vós
viticardeo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/06/11
15 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 11:49
Asunto: Re: VI Subida Rocas - O Eirado (Esgos)

Estupenda organización e xenial o percorrido. Todo ben sinalizado, os avituallamentos xeniais e os pinchos espectaculares. Fixen unha discreta hora e media pero para o ano volvo fixo. a única pega o friazo que facía arriba. Noraboa a organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos