Foros ›
XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tirillas

Maratoniano
Maratoniano
22/08/08
0 Carreiras
78 Mensaxes
Dena
Respostar citando Envío Ven, 02 Set 2011, 9:49
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Alí estaremos tres dos Tirillas; este ano temos as baixas de Paco e Jose con pequenas molestias e grandes escusas
Ríndose
als

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 19:33
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes?
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 05 Set 2011, 22:35
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

als escribió:
Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes?

Hola als podes chamar o concello de Meaño (986 74 71 02 ou 986 74 75 85). Para os maiores a data limite e o 8 de setembro as 14h na paxina de Championchipnorte, pero a de pequenos non sei si ten algunha limitación na data para poder facer a inscripción.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 1:18
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

als escribió:
Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes?

Qué tal Als.
Como ben che dixo o colega Xoixe, podes chamar ó Concello para a inscrición, ou senón, o mesmo día da carreira.
¡Ollo! O mesmo día da carreira só chupetes e andantes... por se alguén que lea esto se confunde.

Por certo, este ano repetiremo-lo equipo ¿non si? Bailar

Vémonos o domingo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
als

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 6:15
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Marcos escribió:
als escribió:
Hola, ¿alguen sabe como hai que face-la inscicion ña categoría dos chupetes?

Qué tal Als.
Como ben che dixo o colega Xoixe, podes chamar ó Concello para a inscrición, ou senón, o mesmo día da carreira.
¡Ollo! O mesmo día da carreira só chupetes e andantes... por se alguén que lea esto se confunde.

Por certo, este ano repetiremo-lo equipo ¿non si? Bailar

Vémonos o domingo.

Moitas gracias pola axuda. Sobre o equipo repetimos: a ver se este ano podo axudar un pouco máis co pasado.
Vémonos
moraña

Novo foreiro
Novo foreiro
2/09/09
0 Carreiras
36 Mensaxes
Santa Xusta de Moraña
Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 21:56
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

O pasado ano coa excusa de repartir trípticos informativos da 1ª carreira popular de Moraña participei por vez primeira na carreira de Meaño. Realmente viña de reenganche da romaría dos milagres d´Amil Silbar , que pros de Moraña é imperdonable Mr. Green
Contodo, teño que dicir que foi unha das miñas mellores experiencias en canto se refire á miña participación en populares, e desde ese ano decidín que chova, orballe, vente ou neve...alá estaremos por Meaño.
Ainda que non vos fai falta, moita sorte e adiante
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 06 Set 2011, 22:49
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Moitas gracias Moraña, pola parte que me toca.
O mesmo che desexo a ti e ós teus compañeiros o vindeiro día 25.
Vémonos este domingo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 9:36
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Pois por ali andaremos con un compañeiro máis un chupete !!
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 10:41
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Eu o ano pasado fun levar os panfletos da carreira de Boimorto e foi moi agradable atoparme con antigos amigos compañeiros de fatigas na miña época de atleta, así que este ano irei pero tamén correi, xunto coa miña dona e meu padriño.
Moito ánimo a organización (unha das carreiras máis emblemáticas sen dúbida do calendario atlético popular galego).
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 18:31
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

pois se todo vai ben, eu tamen conto participar este ano por primeira vez na carreira de Meaño. Ali nos veremos , amigo, Marcos.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 19:19
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

koala36 escribió:
pois se todo vai ben, eu tamen conto participar este ano por primeira vez na carreira de Meaño. Ali nos veremos , amigo, Marcos.

Moitas gracias Koala36.
Será un pracer saudarte na casa.... aínda que andarei un pouco "estresado" Confuso
Vémonos o domingo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 8:34
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

Esperemos que el dia este un poquito mejor que el de hoy que ahora mismo esta cayendo la del pulpo, nos vemos mañana, saludos
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 20:02
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

xoixe escribió:
Espero poder estar Meaño ainda que sexa a paso de boi. Rezar
Meaño foi a miña primeira carreira popular alá po-lo ano 2003 alí foi o meu bautismo no mundo das carreiras Ríndose Ríndose Ríndose e justoume tanto que esperei ata o ano 2004 para poder participar outra vez alí hasta que por casualidade entrei nunha paxina de internet (www.correrengalicia.org) e rexistreime no ano 2005 con número de foreiro 77 ou 78 non recordo ben, e ajora a fecha de hoxe rondamos xa os 4895 Abraiado .

Non faltarei a cita, si estou pá correr, correrei, si estou coxo, coxearei, si non teño pelo, pelearei Ríndose Ríndose Ríndose en Meaño empecei e en Meaño rematarei Aplauso Aplauso Aplauso


Lo dicho: en Meaño empecei e... en Meaño rematarei :cry: Chorando Chorando . Mañan vai ser a miña última carreira Triste Correrei cos da cola con moito orgullo, sufrirei, disfrutarei e loitaire con eles e coma eles Aplauso Aplauso Aplauso e de aquí en diante tratarei de recuperarme da miña doenza o tempo que faja falta, xa estou moi mentalizado, en Meaño será a última ata que esté de novo preparado e sin molestias, ata que este totalmente curado. Eche unha pena pero ten que ser así. Ou paro ou correrei toda a vida con molestias...

Adios a moitas carreiras que con moito cariño e ilusión de mellorar marca quedarán para outra ocasión... espero voltar moi pronto pero coa condición de que a volta vai ser totalmente recuperado.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2011, 23:27
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

xoixe escribió:
xoixe escribió:
Espero poder estar Meaño ainda que sexa a paso de boi. Rezar
Meaño foi a miña primeira carreira popular alá po-lo ano 2003 alí foi o meu bautismo no mundo das carreiras Ríndose Ríndose Ríndose e justoume tanto que esperei ata o ano 2004 para poder participar outra vez alí hasta que por casualidade entrei nunha paxina de internet (www.correrengalicia.org) e rexistreime no ano 2005 con número de foreiro 77 ou 78 non recordo ben, e ajora a fecha de hoxe rondamos xa os 4895 Abraiado .

Non faltarei a cita, si estou pá correr, correrei, si estou coxo, coxearei, si non teño pelo, pelearei Ríndose Ríndose Ríndose en Meaño empecei e en Meaño rematarei Aplauso Aplauso Aplauso


Lo dicho: en Meaño empecei e... en Meaño rematarei :cry: Chorando Chorando . Mañan vai ser a miña última carreira Triste Correrei cos da cola con moito orgullo, sufrirei, disfrutarei e loitaire con eles e coma eles Aplauso Aplauso Aplauso e de aquí en diante tratarei de recuperarme da miña doenza o tempo que faja falta, xa estou moi mentalizado, en Meaño será a última ata que esté de novo preparado e sin molestias, ata que este totalmente curado. Eche unha pena pero ten que ser así. Ou paro ou correrei toda a vida con molestias...

Adios a moitas carreiras que con moito cariño e ilusión de mellorar marca quedarán para outra ocasión... espero voltar moi pronto pero coa condición de que a volta vai ser totalmente recuperado.

Ali estarei mañan na miña segunda participación nesta carreira... a ver q tal sale. Esperemos q o tempo acompañe para q todos disfrutemos desta fermosa carreira.

Aproveito xa, ainda q non o coñezo personalmente,para darlle moitos animos a Xoixe e q teña unha pronta recuperación!!! Satisfecho
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2011, 6:56
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2011]

ala vamos, animos xoixe esperemos que el tiempo de reposo sea poco.
A ver que tal sale la carrera





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos