Foros ›
Autor
Mensaxe
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2011, 13:13
Asunto: Problemas cas estrías

Hola amigos, estou encantado con este foro e nutrindome dos consellos que vos leo desde fai varios meses, o resultado a verdade está a vista, dende Xaneiro hasta hoxe: 29 Kg.

Pero aínda me restan 10 Kg. máis para chegar o meu peso óptimo (si que estaba un pouco recheiño, sí) pero levo notando xa unha das consecuencias da pérdida de peso, as estrías.

Aínda que ca dieta e os exercicios, fun baixando progresivamente e nada esaxerado, a verdade e que se van notando, sobre todo na parte da barriga, pero tamén nos sobacos e nas ingles. De seguro que algún de vós pudo ter este problema ou coñecer casos como o meu, i en serio que estaría moi agradecido si agora tamén me puderades axudar por si hai algunha crema, algunha solución, algún comentario que puderades aportarme para poder solventar este problemón.

Moitisimas gracias de anticipado i espero vosos comentarios ansiosamente.
alberalin

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2011, 14:43
Asunto: Re: Problemas cas estrías

Amigo rdanism el problema de las estrias que padeces biene por el aumento de peso y por la perdida, la piel estiro demasiado cuando ganaste peso y se rompio ahora que todo vuelve al sitio es cuando se hacen visibles las estrias, yo sufro el mismo problema que tu y me recomendaron echarme una crema hidratante reafirmante anti estrias.

De momento no veo que aparezcan nuevas pero eso si las que ya estan no desaparecen con el tiempo se ponen blancas y se disimulan muy bien pero cuando son recientes estan de color rojo.

Prueba esto de la crema eso si debes de ser regular y echarla todos los dias.

Espero haberte aclarado algo sobre lo que preguntabas.

Saludos.
ROCÍO

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/11
22 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2011, 9:16
Asunto: Re: Problemas cas estrías

Qué tal rdanism? Pois eu así brevemente, o antiestrías que che recomendo é un de Elancyl ou Roc, eu probei o primeiro e considero que funciona, do segundo falaronme moi ben. Eso sí, hai que votalo e eu paso bastante, jajá..Saudiños
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Ven, 05 Ago 2011, 22:12
Asunto: Re: Problemas cas estrías

Pois tomo notiña Sorriso porque efectivamente, gañei bastante volumen e agora veño de perdelo, graciñas alberalin

Rocio, pois non sei si vou probar ca crema experimental Roc Guiño ou a comprobada Elancyl, aínda que confeso que eu tamén son bastante de non votar potingues Sorriso

Graciñas polos comentarios e graciñas por mover a mensaxe o fio que lle correspondia por parte dos administradores do foro.
Marcureta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/06/11
0 Carreiras
95 Mensaxes
Out of this World, into the Sea
Respostar citando Envío Sáb, 06 Ago 2011, 3:35
Asunto: Re: Problemas cas estrías

Eu non entendo moito desde tema, pero unhas amigas faláronme moi ben da crema anticelulítica efecto calor-frío do Mercadona, non sei se te axudará co problema que comentas -que eu teño tamén-, se cadra os compañeiros saben máis ca min e quizáis oeron algo desta crema; supoño que o ser reafirmante valdrá o mesmo, ¿non?

Иных уж нет, а те далече - Pushkin

rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 1:14
Asunto: Re: Problemas cas estrías

Pois non teño nin idea, pero todas as opinións suman ^_^graciñas
TNT81

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
2 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 14:59
Asunto: Re: Problemas cas estrías

rdanism escribió:
Pois non teño nin idea, pero todas as opinións suman ^_^graciñas
Una solución que he escuchado ultimamente a una amiga y que da muy buen resultado para las estrías es masajear la zona con aceite de almendras y acto seguido hacer lo mismo con el aceite de rosa mosqueta...osea, 2 en 1!!! Nada de mezclarlas....primero una y después la otra....

Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos