Foros ›
Autor
Mensaxe
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 10:26
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

A miña primeira intención era 1h:25' pero xa fai tempo que deixei de pensar nesta marca, todo por non poder entrenar este último mes, que lle vamos a facer...
O meu obxetivo agora é de correr en 1h: 30' aproximadamente

Bailar Saudos e a correr Bailar
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 11:12
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

esquijama igual nos vemos por el camino... aunque no creo que pueda llegar en tan poco tiempo, ni dandoseme de lujo.
saludos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 12:41
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

Oscarourense agardo compartir traxecto contigo Moi feliz Moi feliz
Saudos a ti e a todo o equipo, vémonos o domingo
trobo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/09
0 Carreiras
41 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 14:02
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

Como es mi primera media me marco como objetivo terminar y si puede ser bajar de 1:50:00.¡malo será!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 14:19
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

1:38:00
Nin de coña aguanto o ritmo infernal progresivo de Oliveira, nin a saida , coitelo entre os dentes , de Evarist.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
zizou2100

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/10
0 Carreiras
20 Mensaxes
Marin
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 16:56
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

En principio creo que los tapados para la carrera de este año son el tal Xeno 1980 y Toneco que van a hacer mucho mejor marca pero son reservados yo por mi parte mi objetivo es de 1.03.30 Espero no ser muy ambicioso je je
xeno1980

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/09
60 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 17:32
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

zizou2100 escribió:
En principio creo que los tapados para la carrera de este año son el tal Xeno 1980 y Toneco que van a hacer mucho mejor marca pero son reservados yo por mi parte mi objetivo es de 1.03.30 Espero no ser muy ambicioso je je

No se yo kien sera el tapado Pensando ... si t sale esa marca q pones no t siguen ni los keniatas Mr. Green Mr. Green

yo a ver si me recupero d la molestia esta q me ha salido y luego hablaremos d marcas.

SALUDOS!!! Parar
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 18:57
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

dosminutosveintidosenmil escribió:
NO VOLVER A LESIONARME Y PODER CORRERLA,ES LA SEGUNDA VEZ QUE ME PASA.CADA VEZ QUE PREPARO MEDIANAMENTE ALGO ME LESIONO.¡¡¡FASCITIS PLANTAR!!!

Eu tiven Fascitis plantar, fun o médico e recetoume uns antiimflamatorios en en tres días como novo. Debían ser bastante fortes pois traían sobre 6 pastillas según creo lembrar. Animo e mellorate.
Ademáis solidarizome contigo, pois levo parado unha semana, e onte fun a rodar e tiven que parar aos quince minutos por mor de unha dor no cuadriceps esquerdo, maña voy o fisio e espero estar ben para o domingo pero xa estou un pouco agobiado, pois esta era a miña primeira media.
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 19:05
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

1 37"
zizou2100

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/10
0 Carreiras
20 Mensaxes
Marin
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 19:35
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

xeno1980 escribió:
zizou2100 escribió:
En principio creo que los tapados para la carrera de este año son el tal Xeno 1980 y Toneco que van a hacer mucho mejor marca pero son reservados yo por mi parte mi objetivo es de 1.03.30 Espero no ser muy ambicioso je je

No se yo kien sera el tapado Pensando ... si t sale esa marca q pones no t siguen ni los keniatas Mr. Green Mr. Green

yo a ver si me recupero d la molestia esta q me ha salido y luego hablaremos d marcas.

SALUDOS!!! Parar
TODOS SABEMOS QUE VAS A HACER DE 1.17 PARA ABAJO NO NOS ENGAÑES XENO JE JE QUE TIENES SANGRE DE GEBRE JE JE
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 19:43
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

rubenigui escribió:
dosminutosveintidosenmil escribió:
NO VOLVER A LESIONARME Y PODER CORRERLA,ES LA SEGUNDA VEZ QUE ME PASA.CADA VEZ QUE PREPARO MEDIANAMENTE ALGO ME LESIONO.¡¡¡FASCITIS PLANTAR!!!

Eu tiven Fascitis plantar, fun o médico e recetoume uns antiimflamatorios en en tres días como novo. Debían ser bastante fortes pois traían sobre 6 pastillas según creo lembrar. Animo e mellorate.
Ademáis solidarizome contigo, pois levo parado unha semana, e onte fun a rodar e tiven que parar aos quince minutos por mor de unha dor no cuadriceps esquerdo, maña voy o fisio e espero estar ben para o domingo pero xa estou un pouco agobiado, pois esta era a miña primeira media.

gracias rubenigui, ya llevo 22 días parado totalmente,y todavía no hay ni el más mínimo indicio de mejoría, en fin, como tu comentas somos malos pacientes los deportistas.
Solo espero que cure bien y no me dé más problemas.Mucha suerte en esa Vig bay, disfrutala y buena marca.Al terminar ya sabes un buen arroz de marisco, marisco etc, que te lo habrás ganado
xeno1980

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/09
60 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 19:46
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

zizou2100 escribió:
xeno1980 escribió:
zizou2100 escribió:
En principio creo que los tapados para la carrera de este año son el tal Xeno 1980 y Toneco que van a hacer mucho mejor marca pero son reservados yo por mi parte mi objetivo es de 1.03.30 Espero no ser muy ambicioso je je

No se yo kien sera el tapado Pensando ... si t sale esa marca q pones no t siguen ni los keniatas Mr. Green Mr. Green

yo a ver si me recupero d la molestia esta q me ha salido y luego hablaremos d marcas.

SALUDOS!!! Parar
TODOS SABEMOS QUE VAS A HACER DE 1.17 PARA ABAJO NO NOS ENGAÑES XENO JE JE QUE TIENES SANGRE DE GEBRE JE JE

SI HOME SI, NO T TIRES D LA MOTO Abraiado ... VEREMOS DOMINGO COMO STAMOS Disimulando Parar
miguel1985

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/04/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Vigo/Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Abr 2010, 21:12
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

Yo a ver si tengo un día espléndido y bajo de 1h 40'. No he podido entrenar demasiado.

Un saludo, y buena suerte a todos!
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 1:36
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

Eskijama escribió:
Oscarourense agardo compartir traxecto contigo Moi feliz Moi feliz
Saudos a ti e a todo o equipo, vémonos o domingo
me pasa lo que a ti, pero con 5 minutos de retardo... mi intencion era luchar por 1.30 pero como mucho andaremos por 1.35, jejeje Mr. Green Mr. Green
lo mismo no nos vemos mucho rato
esperemos que al menos nos podamos saludar (desde la quedada fallida no? en San Cibrao no?)

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
javichu

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
49 Mensaxes
mogor marin
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 8:40
Asunto: Re: OBJETIVOS para la Vig-Bay 2010

mi objetivo es acavarlay lo importante pasarlo bien y disfrutar del recorrido la marca lo de menos yo espero andar en 1.25 nos vemos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos