Foros ›
Entrega de premios circuito Coruña Corre
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 18:45
Asunto: Entrega de premios circuito Coruña Corre

Bienvenido a Galicia, welcome to Spain.
Os atletas non esqueceran a homenaxe, GRANDES. A cirimonia unha frikada maiscula
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 19:48
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Susinho escribió:
Bienvenido a Galicia, welcome to Spain.
Os atletas non esqueceran a homenaxe, GRANDES. A cirimonia unha frikada maiscula
.
¿Por qué razón?
carcu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/05/11
3 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 21:30
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Los atletas grandiosos todos . Los videos me gustaron lo demas regulin
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 21:36
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Pois eu so por ver ao señor alcalde bailar de cuclillas xa me pagou a pena ir, Abraiado pensei que mexaba coa risa, agradezcollo ao tipo ese raro da cocacola Payaso . Tivemos azafatas Silbar , videos musicais... votei de menos a canción de Carros de Fuego, pero gustoume que puxeran ac/dc, xusto un pouquiño antes do emotivo discurso do señor alcalde, tamen votei de menos uns pinchos, xa que tiñamos azafatas ben podian pasar unha bandexiñas e así tamen facian algo
Canto costaría a gala esta... Pensando
Cartos non habera pero pa tontadas...

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 21:49
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

crap escribió:
Pois eu so por ver ao señor alcalde bailar de cuclillas xa me pagou a pena ir, Abraiado pensei que mexaba coa risa, agradezcollo ao tipo ese raro da cocacola Payaso . Tivemos azafatas Silbar , videos musicais... votei de menos a canción de Carros de Fuego, pero gustoume que puxeran ac/dc, xusto un pouquiño antes do emotivo discurso do señor alcalde, tamen votei de menos uns pinchos, xa que tiñamos azafatas ben podian pasar unha bandexiñas e así tamen facian algo
Canto costaría a gala esta... Pensando
Cartos non habera pero pa tontadas...
Para o ano en vez de 10 pagaremos 20, para os pinchos e para que so uns cuantos poidan acudir a unha gala de promoción de.... E os demais que corremos e pagamos, e por diferentes razons non podemos acudir ese día a esa hora xa nos traeran os pinchos a casa...

******** ADVERTENCIA ************
Non aproveitemos esta mensaxe irónica para tratar o prezo da carreira. Se alguén o desexa, pódeo facer no fío específico para falar do prezo das carreiras.

gracias

seofigu

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/11
10 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 5:54
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Pues tengo que decir que la gala estuvo muy bien, emotiva y muy amena. Los vídeos, ver subir a esos campeones con sus bebes en brazos y hasta el discurso del alcalde estuvo de cine.

Se puede decir que esta vez el circuito fue un gran acierto por parte del ayuntamiento.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 7:13
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Para os que non puideron recollela camiseta do circuíto, coma é o meu caso, seica se pode xestionala súa reollida no mail carreraspopulares @ coruna.es (púxenlles a ver se a podo recoller a vindeira fin de semana na Coruña10). E para o ano, a ver se a gala se realiza na última carreira , xa puido ser así este ano aproveitando que o ximnasio de San Diego (ao carón da saída/meta da carreira de Oza e onde estaban as duchas) tén un enorme pavillón e é municipal.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 7:19
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

A miña mensaxe non e para criticar o prezo das carreiras. Tampouco poño en dubida de que a gala fose muy bonita e emotiva.

Hay q ter en conta q o circuito non so o corre xente de A Coruña, e non so o corre xente con total disponibilidade horaria nun dia da semana, e non o corre xente q lee o correo electronico todos os dias(por q enviaron o correo o 25 e o 27 as 15:00 se non tiñas contestado xa non che enviaban a invitacion). Non sei, podo estar equivocado pero a min a impresion que me deu foi que a "gala" non se organizou para que poidesen asistir a maior parte dos inscritos no circuito.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 8:51
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Yo creo que un día de semana y a las 20:00 no es el mejor día y horario para ir a una gala de este tipo y recoger una camiseta, debería de ser en la última carrera de Oza o bien un Domingo o en el peor de los casos en Sábado.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 8:51
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Yo creo que un día de semana y a las 20:00 no es el mejor día y horario para ir a una gala de este tipo y recoger una camiseta, debería de ser en la última carrera de Oza o bien un Domingo o en el peor de los casos en Sábado.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 9:27
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

Aprovechando que abristeis este hilo.
Cambio camiseta del circuito talla M por una L.
Fui muy optimista.
Saludos.
Bicho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/10
0 Carreiras
321 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 9:32
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

A mi personalmente me ha encantado la Gala, los videos, los discursos, ver a las nuevas generaciones en el podium....evidentemente no se puede tener contento a todo el mundo y probablemente se hiciera el día que se hiciera y a la hora que fuese siempre habrìa alguien que no podría asistir, por otro lado yo pregunto cuántos de los que aqui opinan, critican, dan ideas....se han puesto en contacto con los organizadores de algún evento, llàmese carrera, triatlon, travesías...para decirles oye yo tengo esta idea o porq no hacéis esto asì que creo que puede ser màs efectivo porque una cosa tengo clara que cuando alguien organiza cualquier evento lo hace con intención de que todo el mundo esté contento y de que todo salga lo mejor posible. Y a todos aquellos que tienen tantas "ideas" podrían ayudar desde dentro y propablemente verìan las cosas de otra manera, còmo lo pueden hacer: en la concejalìa de deportes hay un servicio de voluntariado que estaría encantado en tener más personal para ayudar en las carreras, los clubes de atletismo q colaboran en todas las carreras tambièn..poneros en contacto con ellos y todas esas suugerencias que se leen por aqui las podrìas poner en práctica vosotros mismos
Asi que, desde aqui doy las gracias a todos los que han contribuido a que este circuito fuera posible, a los que han trabajado y a los que han participado porque es la primera ediciòn y seguro que hubo errores pero ahì están las siguientes ediicones para subsabarlos, porque los fallos son los que nos hacen mejorar!!! Me ha encantado participar y sin duda participarè en la próxima ediciôn!!!
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 9:53
Asunto: Re: ENTREGA DE PREMIOS CIRCUITO CORUÑA CORRE

papero escribió:
A miña mensaxe non e para criticar o prezo das carreiras. Tampouco poño en dubida de que a gala fose muy bonita e emotiva.

Hay q ter en conta q o circuito non so o corre xente de A Coruña, e non so o corre xente con total disponibilidade horaria nun dia da semana, e non o corre xente q lee o correo electronico todos os dias(por q enviaron o correo o 25 e o 27 as 15:00 se non tiñas contestado xa non che enviaban a invitacion). Non sei, podo estar equivocado pero a min a impresion que me deu foi que a "gala" non se organizou para que poidesen asistir a maior parte dos inscritos no circuito.
E posible que teñas razon pero, unha presentadora de tv, unhas camisetas, carteleria, videos, azafatas, un recinto coma o Agora, un paiaso sen gracia e un alcalde, non se organiza de martes pra xoves.
¿Por certo a alguen lle respostaron ao correo de inscripcion cas instruccions?
OS ATLETAS MERECEN ISO E MAIS, SOBRETODO OS CATIVOS. NUNHA GALA, PERO TAMEN EN TODALAS CARREIRAS E TODO O ANO.
Moralexa: Gracias ao concello ea deputacion crearonse seis carreiras e hai un circuito con Evento e a maiores se colabora ca recuperacion do pais xerando movimento econonico. A empresa de carteleria non debe dar feito.
ntombed

Novo foreiro
Novo foreiro
9/07/12
16 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 18:20
Asunto: Re: Entrega de premios circuito Coruña Corre

Flipé cuando las azafatas me dijeron que ya había pasado un personaje a por la camiseta utilizando mi nombre... manda carallo! Ya podían pedir el DNI a todos, no? Nono
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 20:07
Asunto: Re: Entrega de premios circuito Coruña Corre

ntombed escribió:
Flipé cuando las azafatas me dijeron que ya había pasado un personaje a por la camiseta utilizando mi nombre... manda carallo! Ya podían pedir el DNI a todos, no? Nono

Mira a ver por cerca túa, si ese tipo coñecia o teu nome poida que ti coñezas o del
Hai que ter coidado coas compañías

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos