Foros ›
36º Carreira Pedestre Popular de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 21:51
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Lo del tapon final en la Pedestre,es algo habitual,si revisas comentarios de otros años,siempre se comentan los mismo fallos,por ese,mucha gente,ya renuncia de volver a correra.Puede llega el caso,de tirarte mas tiempo en una cola para recibir una botella de agua,que el tiempo en carrera.

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 22:45
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

El tema del embotellamiento al final de la pedestre es un tema recurrente.

Sí. Es cierto. Pero también es un tema perfectamente evitable por parte de los propios corredores desde que se usan los chips desechables.

Nadie impide a los corredores abandonar la cola desde la explanada de la policía local.

Yo por ejemplo, me di media vuelta, renuncié a la botella de agua/aquarius y me fui al coche para evitar estar en aquella parte que es bastante sombría.
reyroberto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/13
199 Carreiras
56 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 1:13
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Cal é a razon pola que non se pode rematar no obradoiro e en lugar de baixar pra a policia local non se vai hacia a facultade de mediciña (direccion xoan 23?
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 16:20
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

reyroberto escribió:
Cal é a razon pola que non se pode rematar no obradoiro e en lugar de baixar pra a policia local non se vai hacia a facultade de mediciña (direccion xoan 23?


Boa pregunta! Xa que hai unha via moi ancha onde atender con aguas e fisio..logo irias ata o final hacia medicina en xoan23 para sair e voltar á praza para os premios.. Pero quizás polo tema de concentrar todo ó redor da catedral, premios, ambiente, etc e porque así os patrocinadores están nunha gran superficie visible a todos...eu faría a proba un ano así, e ver pros y contras..
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 16:26
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Joslem escribió:
reyroberto escribió:
Cal é a razon pola que non se pode rematar no obradoiro e en lugar de baixar pra a policia local non se vai hacia a facultade de mediciña (direccion xoan 23?


Boa pregunta! Xa que hai unha via moi ancha onde atender con aguas e fisio..logo irias ata o final hacia medicina en xoan23 para sair e voltar á praza para os premios.. Pero quizás polo tema de concentrar todo ó redor da catedral, premios, ambiente, etc e porque así os patrocinadores están nunha gran superficie visible a todos...eu faría a proba un ano así, e ver pros y contras..

No creo que sea factible, ya que es la única via que queda para que vehículos puedan entrar en el Obradoiro (Ambulancias, medios, y servicio al Parador) y si se monta el despliegue ahí seguro que se taponaría. El Rodeo a Raxoi es la opción menos mala (deja la entrada a la plaza libre y permite cruzar de un lado a otro via rodeando Raxoi) pero deberían poner más puestos de agua a lo largo del recorrido (ya desde las escaleras) para que no se pare tanto, pero eso requiere más personal.

Andrés.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 23:45
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

romaris escribió:
facta escribió:
Noraboa a organización por poñer a disposición dos corredores, gardarroupas e poñer tantas vallas ao longo do recorrido para facer o circuíto máis estreito, e así ir todos xuntiños.
E como comenta outro foreiro o da moto, e de ir correndo e tragando o fume, non ten prezo....
Aplauso Aplauso Aplauso


Totalmente de acuerdo...No se porque no dejan correr por ambos carriles en galeras o vite como si hacen en virxen da cerca...habia zonas muy estrechas

pero de verdad se vos facia estreita a carretera??
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 9:31
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

CesGti escribió:
romaris escribió:
facta escribió:
Noraboa a organización por poñer a disposición dos corredores, gardarroupas e poñer tantas vallas ao longo do recorrido para facer o circuíto máis estreito, e así ir todos xuntiños.
E como comenta outro foreiro o da moto, e de ir correndo e tragando o fume, non ten prezo....
Aplauso Aplauso Aplauso


Totalmente de acuerdo...No se porque no dejan correr por ambos carriles en galeras o vite como si hacen en virxen da cerca...habia zonas muy estrechas

pero de verdad se vos facia estreita a carretera??

A min tamén me sorprende esa queixa... Igual é cuestión de ritmos, os máis rápidos (coma ti) e os máis lentos (coma min) quizáis librámonos da aglomeración, pero os do medio...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
476 Carreiras
3700 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 9:56
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

CesGti escribió:
romaris escribió:
facta escribió:
Noraboa a organización por poñer a disposición dos corredores, gardarroupas e poñer tantas vallas ao longo do recorrido para facer o circuíto máis estreito, e así ir todos xuntiños.
E como comenta outro foreiro o da moto, e de ir correndo e tragando o fume, non ten prezo....
Aplauso Aplauso Aplauso


Totalmente de acuerdo...No se porque no dejan correr por ambos carriles en galeras o vite como si hacen en virxen da cerca...habia zonas muy estrechas

pero de verdad se vos facia estreita a carretera??

Eu cheguei cerca do 500 e non tiven maiores atrancos, pero creo que a xente que ven máis atrás , ven moito máis xunta, é un carril so pode facerse estreito nalgún intre. Eu hai uns anos con menos participantes, estaba saindo dunha lesión, e fixen 53' e pico, recordando que por esas zonas iamos moitisima xente.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 9:59
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

safardatxo escribió:
Lo del tapon final en la Pedestre,es algo habitual,si revisas comentarios de otros años,siempre se comentan los mismo fallos,por ese,mucha gente,ya renuncia de volver a correra.Puede llega el caso,de tirarte mas tiempo en una cola para recibir una botella de agua,que el tiempo en carrera.

¿A quién le ha pasado eso? Idea Abraiado Abraiado

De todas formas existe la opción de ir directamente al puesto de aquarius que está de nuevo en la plaza del Obradoiro. Muchos así lo hacemos, son 5 mins escasos de colas. Moi feliz
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 15:12
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

CesGti escribió:
romaris escribió:
facta escribió:
Noraboa a organización por poñer a disposición dos corredores, gardarroupas e poñer tantas vallas ao longo do recorrido para facer o circuíto máis estreito, e así ir todos xuntiños.
E como comenta outro foreiro o da moto, e de ir correndo e tragando o fume, non ten prezo....
Aplauso Aplauso Aplauso


Totalmente de acuerdo...No se porque no dejan correr por ambos carriles en galeras o vite como si hacen en virxen da cerca...habia zonas muy estrechas

pero de verdad se vos facia estreita a carretera??


Cheguei de mil e pouco, e tanto en galeras como subindo vite, tiven que parar o ritmo 4 ou 5 veces porque non se daba adiantado. Loxicamente na saida non o teño en conta porque é normal, pero para min é estreito.

Non o digo porque perdas moito tempo, xa que non é unha carreira para buscar marca, solo que eu recordo de pequeno que cortaban os dou carriles (non estou seguro desto xq fai anos, pero na miña memoria parecemo.) jeje
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 17:11
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

romaris escribió:
CesGti escribió:
romaris escribió:
facta escribió:
Noraboa a organización por poñer a disposición dos corredores, gardarroupas e poñer tantas vallas ao longo do recorrido para facer o circuíto máis estreito, e así ir todos xuntiños.
E como comenta outro foreiro o da moto, e de ir correndo e tragando o fume, non ten prezo....
Aplauso Aplauso Aplauso


Totalmente de acuerdo...No se porque no dejan correr por ambos carriles en galeras o vite como si hacen en virxen da cerca...habia zonas muy estrechas

pero de verdad se vos facia estreita a carretera??


Cheguei de mil e pouco, e tanto en galeras como subindo vite, tiven que parar o ritmo 4 ou 5 veces porque non se daba adiantado. Loxicamente na saida non o teño en conta porque é normal, pero para min é estreito.

Non o digo porque perdas moito tempo, xa que non é unha carreira para buscar marca, solo que eu recordo de pequeno que cortaban os dou carriles (non estou seguro desto xq fai anos, pero na miña memoria parecemo.) jeje

Eu cheguei de 2400 e pico e en varios puntos da carreria tiven problemas. Tropecei con xente, tropezaron conmigo, parei o ritmo varias veces, etc... e tampouco falo do principio da proba xa que non o conto. En algunhas zonas é normal porque o ancho da carreteira é o que é pero habendo sitio...

Bueno, persoalmente penso que é do menos importante porque a carreira é para desfrutar do percorrido e se a xente de cabeza que ía a facer marca ou a competir non lle pasou ese inconvinte... pois mellor.
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
37 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 20:27
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Mi primera carrera. Increible. Y en 58:35. Estoy contentísimo.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 20:39
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

JaimeRV escribió:
Mi primera carrera. Increible. Y en 58:35. Estoy contentísimo.
Felicidades. Es una magnifica marca y más teniendo en cuenta que es tu estreno. De todas formas hay pocas carreras como esta por su ambiente y recorrido se superan todos los defectos que se le puedan poner. A mi es de las 3 ó 4 al año que me tiene enganchado.
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
37 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 16:16
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Que diferencia hay entre el tiempo real y el neto?
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 16:26
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

JaimeRV escribió:
Que diferencia hay entre el tiempo real y el neto?

Tiempo real es el que se hace desde que dan el disparo de salida hasta que cruzas la meta. El tiempo neto es el que empleas desde que cruces la linea de salida hasta que cruzas la línea de meta. Date cuenta que normalmente pasan unos segundos desde que dan el pistoletazo hasta que cruzas la linea de salida ya que en los primeros puestos se ponen los que optan a ganar la carrera. Yo prefiero ponerme atrás y disfrutar si golpes, caídas, codazos, empujones y algún otro insulto que ya he oído, jejeje...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos