Foros ›
Clasica do albariño K 10 Viña Almirante
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 11:42
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Acabo de consultalo cos organizadores e algún me confirmou que non a ve ... eu subina o día 1.06.2016 e aparéceme en pantalla , pero non debe estar gardada inda pola páxina para todos os públicos . Dúas persoas máis me din que a comunicaron tamén ao comprobar que non estaba dada de alta ... pensei que a vía todo o mundo . Como non se apuren soio pode verse en www.emesports.com
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 11:45
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

..
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 14:51
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Agora que o dis , tes razón !!
Eu tamén á colguei e a min aparéceme ... pero non e así para todo o mundo . Esperemos que a colguen axiña , coido que xa fomos varios os que demos aviso ... disculpa ...
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 14:52
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

yomismo escribió:
Lebre escribió:
Aparece no calendario dende o 1 de xuño.

Non sei a q calendario te refieres, eu falo o de esta página, q é o único q mira moita xente, e pensei q miraría mal, pero acabo de mirar e sigue sin estar. Eu metina onte pero ainda non aparece pq esta a espera de ser validada.
O da cervexa paréceme mooooi ben
Agora que o dis , tes razón !!
Eu tamén á colguei e a min aparéceme ... pero non e así para todo o mundo . Esperemos que a colguen axiña , coido que xa fomos varios os que demos aviso ... disculpa ...
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 17:45
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

www.emesports.es
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 18:40
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

17 en la absoluta, la gente lo deja para el final........ eso esperemos, que esto me recuerda a algo... Avergonzado
Por el ritmo no creo q pasemos de 100, pero con q se celebre ya me conformo. Evidentemente faltan por apuntarse tod@s l@s q se van a repartir el pastel....... y los del los clubs.... a ver si hay suerte
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 18:52
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

No soy muy experto en esto , corrí siempre por mi cuenta y aquí el gusanillo me los metieron mis hermanos, pero hay una cosa muy sintomática , hay otra andaina o carrera el mismo día y solo tiene 1 inscrito . En la clásica del albariño hay 3.000 € en premios , trofeos, magnums y botella de vino para cada participante ... el ritmo de anotación por ahora es muy bajo pero me comentan corredores que van a venir que siempre se apuntan el último día hábil . Los grupos y las mujeres tienen premio goloso al alcance y no hay carreras en la misma fecha que le hagan sombra . Han variado la celebración de la misa del santísimo en la parroquia para que no coincida con la carrera. Y para los pitufos el ayuntamiento colabora con el hinchable ... pero para la organización debe ser complicado hacer un buen briefing con esta demora en la previsión de los participantes. Buena suerte !!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3696 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Xuñ 2016, 21:30
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Non é por ser augafestas, pero as trazas para esta carreira non son moi halagüeñas, xa que:

Tivose noticia desta carreira no foro a pouco máis de 15 días da sua celebración, a xente máis ou menos imos facéndonos unha previsión de onde ir correr.
Os premios monetarios ao 90% dos corredores nin nos van nin nos veñen, o prezo de inscripción e sumamente elevado para un 10Km., parte irá para financiar estes premios.

E despois é un fin de semana ateigado de carreiras, algunhas moi cerca de alí e outras que xa levan anos e a xente xa sabe o que se vai a atopar.
Sabado 2 na provincia de Pontevedra, ademáis da Nocturna de Celanova, (moita xente) e a de Muros (xente da zona).
E o Domingo 3 de Montaña e a Eurocidade de Tui, polo que hai demasiadas carreiras que lle van facer sombra a esta.

O que é indudable é que nos 2/3 derradeiros días é cando se anota moita xente as carreiras.
Así que teredes que agardar polo arreón final.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 9:30
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Tes razón Kurty, os premios económicos interesan a 4, pero hai bos premios para os clubes e poden arrastrar a bastantes corredores. Si nos dan viño a cada participante e cervexa ao finalizar xa non a vexo tan cara jajaja
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 10:17
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Tes razón en que o portal de correr en Galicia inda na ten rexistrada e que moita xente espera a última hora . No tocante ao prezo de inscrición os dez euros pouco lle van solucionar á organización , se non contase cos patrocinios tan mediáticos , esa cantidade non lle chega nin para as pipas ..... unha botella ( a cada corredor ) de Rias Baixas, cervexa e albariño en barra libre , wine truck , prefiro eso que pagar a metade e renunciar á festa ... sin olvidarnos da singularidade da carreira e do percorrido tan precioso que ten.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 10:31
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Ya aparece en el calendario.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 13:38
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Lebre escribió:
No tocante ao prezo de inscrición os dez euros pouco lle van solucionar á organización , se non contase cos patrocinios tan mediáticos , esa cantidade non lle chega nin para as pipas ..... unha botella ( a cada corredor ) de Rias Baixas, cervexa e albariño en barra libre , wine truck , prefiro eso que pagar a metade e renunciar á festa ... sin olvidarnos da singularidade da carreira e do percorrido tan precioso que ten.

Douche a razón en todo o q dis, ainda q carallo, eso de que non lle chega ni para pipas cas inscricións.... Ríndose
Estou seguro de que unha carreira destas características e con este desplieque de medios non contaba menos de 300-400 participantes na absoluta, e xa estamos falando de 3000/4000 euros, q con moito menos de presuposto tense organizado moi boas carreiras
Lebre

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/16
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 16:55
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Pero de carácter público .... que considero mellor gastalo nesto que en fogos artificiais ..... esta carreira si fora preparada con 3-4 mese de antelación tería mmoitos participantes , date conta que hoxe xa se dispara o numero de participantes e inda no se inscribiron os clubes ..... o importante é lograr unha vinculación do producto estrela do concello e a proia administración local coa celebración dun evento deportivo de altura .... unha carreira máis non nos aporta nada , a " Clásica do Albariño " debera ser unha referencia no futuro . É a primeira edición , xa se irán mellorando cousas .... un abrazo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xuñ 2016, 19:03
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

Pois ójala así sexa lebre. A min mótivame especialmente o da botella Magnun para os 5 primeiros de cada categoría Mr. Green
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4276 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xuñ 2016, 15:49
Asunto: Re: Clasica do albariño K 10 Viña Almirante

yomismo escribió:
Pois ójala así sexa lebre. A min mótivame especialmente o da botella Magnun para os 5 primeiros de cada categoría Mr. Green

Pues yo ese fin de semana voy a competir y estoy buscando una carrerita por la provincia de Pontevedra, estoy entre esta, la Eurocidade de Tui, la de Poio, la de Silleda...

Para esta a mí me motiva el premio en especie, apoyar una carrera que debuta y, para qué engañarnos, la posibilidad de j...le el podio de categoría a Yomismo Demo sorrindo

Bueno, me lo voy pensando que todavía tengo tiempo. ¿Del recorrido se sabe algo?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos