Wed, 27 Nov 2019, 15:35
Post subject: Re: Colaboración "anti-crisis"
Amina escribió: |
JuanBellas escribió: |
Acabo de ver un cinto de hidratación en Amazon a 29,49€ e din que estaba a 50. Eu merqueino o mes pasado a 30.... |
Que triste. Iba a decir que nos persigue la "picaresca española" desde el Lazarillo de Tormes, pero me da que esto del tema de las rebajas de precios inflados es un problema mundial y no exclusivo de aquÃ. |
Casos destes hai a montóns por aà adiante.
Non se me vai da cabeza o cabreo que pillei con unha chaqueta en Alcampo.
Gustábame bastante pero valÃa 50€, e como apenas faltaban 2 meses para as rebaixas de xaneiro decidÃn esperar.
Cada vez que Ãa polo establecemento visitaba "a miña" chaqueta....e miraba de colocala ao final do estante para que nadie ma levara....
Cando chegou a data das rebaixas, fun coa intención de mercala: algunha rebaixa terÃa, ¿non?
Ben, pois resulta que lle cambiaran a etiqueta e tiña unha na que o prezo eran....¡70€!. Ese prezo estaba superposto a outro, o supostamente anterior, no que se podÃa ver un prezo de....¡130€!
E decir...que se ti non sabÃas nada vÃas aquilo e pensabas: que ben, unha rebaixa de case o 50%, de 130 a 70€....vaia estafa.
Agarrei tal cabreo que non quixen volver a saber nada da chaqueta....nin de Alcampo.
Pasado un tempo volvÃn, porque o tempo todo o cura, vin a chaqueta, da que confeso que estaba namorado, a 30€....e entón si, entón fÃxeme con ela.
En fin....