Foros ›
Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 27 Set 2006, 22:30
Asunto: CARREIRA BRION

Hola a todos, aínda que levo tempo "escoitandovos" a todos e a primeira vez que vos "falo", e o motivo e preguntar se alguén sabe algo sobre a carreira de Brion, graciñas anticipadas. . . ...
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Set 2006, 23:34
Asunto:

Hola!

Do pouco que sei telo no calendario desta pagina:

www.correrengalicia.or...ew/eid_372

- O percorrido parece ser que é o de todos os anos, eso me dixeron na casa da cultura o luns.

-Cartel da proba:
www.concellodebrion.or...destre.pdf


O tlf. da casa da cultura é 981-509908. A ver se ahí che poden axudar algo. Se sabes algo a maiores conta eh!! saudos
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 28 Set 2006, 18:24
Asunto: carreira Brión

Moitas gracias pola información Nacho. . . . .con esta información chégame, ahora haber si me podo escapar por alí o domingo.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 29 Set 2006, 10:50
Asunto:

Hola amígos, pero por dónde queda Brión??? van a ir muchos del foro o a que carreras va a ir la mayoría? pregunto esto porque son tres las que hay este fín de semana
Abrazos

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 29 Set 2006, 11:07
Asunto: onde está brión

se me dis desde onde vas orientoche.......
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 29 Set 2006, 11:36
Asunto: onde está brión

Vexo na Páxina da Dixie que es de Coruña, pois logo como segue:

Desde Santiago colles a estrada a Noia, en Bertamiráns colles un desvio á dereita (AC-544). Ou segues até sair de Bertamiráns e en Os Anxeles, nunha rotonda colles á dereita (AC-451).

Enlace da ruta desde Santiago: www.viamichelin.com/vi...0&y=11
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 29 Set 2006, 16:53
Asunto:

Mil gracias Franki, osea, que me conviene de Corúña ir a la de Brion antes que la de el Grove?? (:) (más económica no?) por peaje y distancia digo
Un saludo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Set 2006, 12:26
Asunto:

mrdixie, efectivamente, si vienes de Coruña, por distancia y coste económico te queda bastante mejor. Brión.
Referente a la carrera en si, del Grove no te puedo informar, ya que nunca la corrí, la de Brión fui el año pasado y está bien.
Respecto al recorrido, me acuerdo que al poco de empezar tenía una cuesta que sacaba el aliento y también terminaba en cuesta.
JazzWilly

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/05
0 Carreiras
65 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 30 Set 2006, 13:25
Asunto:

Mila gracias para vos también Kurty, creo que yo no la correré porque llevo 18 días con un catarrazo mal curado y así y todo después de mucha aventura musical (mi trabajo), el domingo pasado me fuí a la de Viveiro, no se como llegué (muy atrás) pero llegué, estoy deseando empezar a moverme bien y parejo una vez se me vaya la m....a esta q tengo....No obstante sí llevaré a mi pequeño para que corra en benxamines
Un abrazo y suerte
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 30 Set 2006, 17:38
Asunto:

Suerte para los que van a correr a Brion,en especial a GALLEGO Sorriso
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2006, 17:13
Asunto:

Hola....pues ya estamos de vuelta de la carrera.
Ahi va la cronica,nada mas llegar me tropiezo con rst y con garry al cual no puedo por menos que achucharlo un poco...jejjejeje.Despues calentado estuve un ratito con gallego y con keniatablanco....por cierto !!!!!FELICIDADES ¡¡¡ por partida doble no solo sube a buscar su trofeo sino que en el soteo va y le tocan los deportivos....buaaaaa Chorando Chorando ya me podian tocar a mi,con la faltita que me hacian...jejejjejejeje(que es broma). Moi feliz
En cuanto a la carrera ha estado bien,la lluvia no nos acompaño,pero eso si de 7 km No No No,ya me lo habia comentado un corredor al salir que eran sobre 6300 y efectivamente el gps marco 6330,lo digo por que cuando estabamos en la entrega de premios se comentaba que los tiempos no correspondian mucho con la distancia y era justo por eso.

un saludito a todas/os
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2006, 18:11
Asunto:

Bueno pois ahi vai a miña: a pesar da miña proximidade con Brión (Ames), era a 1ª vez que corría aquí. A verdade é que xa tiña oído que era bastante dura a carreira, e dou fe de que é así. A saída coma sempre para min demasiado rápida, pero bueno, collendo ritmo. Eu como con chegar xa me conformo, pero bueno sempre está o afán de superarse a un mismo. Unha vez xa a metade de carreira mais ou menos sorprendiame ver a xente que normalmente vexo moito mais adiante ca min, tan ben iba??, dudaba de min a verdá, mais ben sería que os outros irían peor que outros día. Pero bueno, enganchei un grupeto de seis/dez que aida que iba estirado, non había apenas diferencia entre uns e outros. Eu non sei a ti Flip, pero o que é a recta interminable antes de afronta-la última subida nas obras da autovía fixoseme eterna. Buff e por último un gran esforzo a subir toda esa costa e chegada en meta, botando un peazo sprint con outro atleta, que me gañou, e qeu posteriormente me saúda e me felicita pola carreira. O meu tempo, discreto con respecto a moitos seguro, 26:53 pero contentisimo de haber compartido carreira seguramente con moitos de vos. Saudiños.

P.d. Creo que vin a Gallego (en carreira) iba ir a saudarte pero corrias moito machiño, eu non dou pa tanto. jajaja. De todas formas un pracer.Espero non haberbos aburrido con esta crónica, pq escribir non é o meu. Avergoñado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2006, 18:17
Asunto:

Segun agencia EFE,el ganador de la carrera absoluta fue IVAN IGLESIAS.
En feminas ALICIA FOLGAR se hizo con el triunfo,aunque esta ultima no la puedo confirmar oficialmente. Confuso
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2006, 19:09
Asunto: carreira de brion

boas tardes amigos,a miña idea era ir a o grove pero o meu amigo e entrenador dixome q mellor fora a brion,ali conocin a flip.por certo moi agradable,as ordes q tiña hoxe era de q non disputara a carreira.q fixera un rodaxe rapido,asi que sain moi tranquilo.cando levaba sobre 13 minutos de carreira cambiei forte e empecei a correr ia comodisimo.empecei a coller xente ata o final segun m dixeron fixen o posto 11 na xeral e 3o na miña categoria acadei cun tempo de21m 42seg e k sensacion de q si me deixara o mister correr rapido faria mellor tempo.Pero bueno o meu objetivo e correr en 1h,12 a media de ferrol pra eso estamos traballando,sobre os primeiros clasificados,o 1o foi ivan iglesias,2o ramon serantes 3o o rapaz dean do porto do son,4o o meu compañeiro d equipo cristian diaz,5o miguel mayan e despois ata q cheguei eu,folgar,angel o do sar curritos,outro compañeiro d equipo e despois eu,penso q estiven entre 10 ou 12do 6o ata eu oubo como moito45seg. SAUDOS A TOD@S E ENCANTADO DE COÃ?ECERTE FLIP
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 01 Out 2006, 20:49
Asunto:

AHHHHH se me olvidaba mi tiempo jejeeeje de risa Ríndose Ríndose 34:30 ,y por cierto a mi me parecio como una pesadilla la ultima de las cuestas ,no solo a ti nacho-s 1600.

un saludito a todos/as





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos