Foros ›
Autor
Mensaxe
nmap

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 15:12
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

moi ben a organización como sempre Sorriso o tempo perfecto para correr .. só faltou o que faltou ajaja que dura se fixo deus..
BARBARO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 15:45
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Mi primera vez en Negreira y me gustó muchisimo el recorrido....subidas largas....bajadas largas....perfecto!!!!! las piernas se congestionaban y se relajaban. Muy dura pero deja una buena sensación...Una organización perfecta....mucha gente ayudando. Repetiré seguro..
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 16:18
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Es la primera vez que corría en Negreira y lo cierto es que me encantó. También pienso que es bastante durilla pero llevadera. Eso sí, necesité casi dos minutos más que en la San Martiño de Ourense. No sé si por su dureza o por los problemas de estómago que arrastré los últimos días.
La organización, muy bien Aplauso . Quizás habría que cuidar un poco el tema de la señalización de los km. Además me dio la sensación de que el primer y el segundo km estaban marcados más largos que los otros, aunque a partir del cuarto km coincidía bien con lo que me daba el F305... en los km que vi marcados Moi feliz
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 16:34
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

E a miña primeira carreira en Negreira e moi ben, non che deixa seguir un ritmo pero non e tan dura coma decían, a organización moi ben, espero ver os resultados a partir do paso non só dende o disparo, por certo cal é o santo de Negreira porque a 5 min da saida da primeira carreira parecía o fin do mundo e despois de repente todo cambiou moi bon tempo, boa temperatura, algo de vento para aliviar os calores, perfecto, ata o ano que ben.
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 17:02
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Muy buena carrera, genial el ambiente en la salida, asi como la entrega de dorsales y camisetas.
La carrera bastante durilla, con el viento en contra..... bufff
Por ponerle un fallo a la organización: Desde la señalización del km 6 hasta la del 9 no se vio ninguno!! El del km 2 tirado en la hierba y el del 3 dado la vuelta. Abraiado
FUe una pasada ir por el km 4 y cruzarte con los keniatas cuando ellos iiban por el km 7.5 Mr. Green

Para el año a repetir!!
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 17:04
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Eu non sei o que se lle chama perfecto porque penso que se debería dar menos pasta e dar outras cousas, como por exemplo auga que o final non había
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 17:08
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

ARBITRUCHO escribió:
Eu non sei o que se lle chama perfecto porque penso que se debería dar menos pasta e dar outras cousas, como por exemplo auga que o final non había
Aplauso Aplauso Aplauso

Cocacola Zero!!
menudoamigo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/11/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 17:32
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Creo que a organización debe mellorar.
Houbo problemas cos chips.
Problemas na señalización.
Avituallamientos mal situados.
Non quedaban tallas de camiseta.
Pero moi bo ambiente ainda que o recorrido e bastante polo extraradio.
A cocazero sentoume ben.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 17:34
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

O Noitebra non aparece na clasificación por equipos en turesultado.es, cando estabamos certificados pola FGA. Quedamos a piques da campanada, un 4º posto (non temos triatletas de élite nin veteráns de ouro... de aí o mérito), ben cerca da USC (1º Sar A Poutada, 2º Milladoiro). Non podo máis que agradecer aos meus o esforzo nesta dura carreira que este ano xa tiña unha distancia homologable (ou moi preto).

A carreira estivo ben e por sorte no choveu na carreira absoluta (si, por veces, na dos pequenos).

Felicitacións á organización, aos vencedores/as e en xeral a todos os participantes...

Miguel Nogueira
Noitebra F.C. Santiago de Compostela
yardas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 18:13
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Alguien sabe cuando y donde van a poner los resultados ,tanto los de mayores como los de menores .
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 18:38
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

yardas escribió:
Alguien sabe cuando y donde van a poner los resultados ,tanto los de mayores como los de menores .
Ya los tienes aquí: www.turesultado.es/Pro...rera=XXXII Carrera Popular de Negreira

Guiño
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 18:53
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

luille escribió:
E a miña primeira carreira en Negreira e moi ben, non che deixa seguir un ritmo pero non e tan dura coma decían, a organización moi ben, espero ver os resultados a partir do paso non só dende o disparo, por certo cal é o santo de Negreira porque a 5 min da saida da primeira carreira parecía o fin do mundo e despois de repente todo cambiou moi bon tempo, boa temperatura, algo de vento para aliviar os calores, perfecto, ata o ano que ben.

San Cristovo, patrón dos viaxeiros.
reyma

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes
SANTIAGO DE COMPOSTELA
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 19:08
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Bueno despois de dous anos querendo correr en Negreira por fin o conseguin.
Levoume tempo pero terminei, si que se me fixo dura, sera por falta de entrenamento.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 19:12
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

cando eu cheguei había auga de sobre, varios habituallamentos, eu bebín en 3, o da coca cola zero si que non é moi lóxico, pero xa pasou en santiago co nestea sen azúcar pero bueno... eso será máis culpa de cocacola que da organización, e camisetas tamén de sobra.
Para min a organización moi ben.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2011, 19:49
Asunto: Re: XXXII carreira popular de Negreira

Buena carrera.

Me encanta correr por el Rural Galego y ésta zona que no conocía también me sorprendió.

Increíble el nivel de atletas y es un gusto poder ver correr a los africanos porque dan espectáculo.

Se me hizo durilla, pero las bajadas también machacaban mucho.

La organización me pareció correcta y dicho lo cual muy agradecido por atraverse a seguir organizando una carrera de este nivel.

Saludos, y próxima estación con parada, esperemos que sea Betanzos y su Media Maratón alrededor de su ría.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos