Foros ›
Autor
Mensaxe
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2012, 0:36
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Decir que eu onte non fun a Viana por temas personales,e ademais non a miraba moi axeitada.
Non creo que a marca de onte sea referente,xa que estamos o inicio da teorica preparacion,e polo tanto con moita marxen de mellora.
Bueno,que non caiga......Saudos desde o Ceo.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2012, 12:33
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

fonteiña escribió:
Decir que eu onte non fun a Viana por temas personales,e ademais non a miraba moi axeitada.
Non creo que a marca de onte sea referente,xa que estamos o inicio da teorica preparacion,e polo tanto con moita marxen de mellora.
Bueno,que non caiga......Saudos desde o Ceo.

A marca da media de Viana non será referente pero a máis tres meses da maratón de París estar cerquña dos tempos que queres facer alí dá un subidón de c.ra..o ! Saúdos e adestrar duro!

www.fonghi.blogspot.com
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 23:17
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Buenas,

Ya queda menos para ir a Paris....

Yo ya llevo 1 mes entrenando, estoy inmerso total!!!

He comprado ya el billete de avión, falta el Hotel!!!

Ánimo a todos los foreros, seremos unos cuantos en los 'Campos Elíseos'

Ánimo!!!

Saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 11:59
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Hola a todos/as

Detalles son detalles, y la pregunta, por si tenemos a algún compañero que repita curso. La pregunta es si hay muchos tramos de Pavés o adoquín en la maratón de Paris, y si están bien o menos bien. Creo que todos coincidimos en que no es lo mismo el asfalto que el adoquín para mantener un ritmo. Si no me equivoco los Campos Elíseos tienen adoquín, y es por saber algo más concreto.

Saú2 de Rama y ánimo a todos/as para lo que nos queda.
nacho43

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Feb 2012, 13:36
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Eu tamén vou a Paris, vai ser o meu debut en Maraton e recoñezo que estou bastante nervioso. Amiña intención e facer 3h30.
Teño a todos os meus amigos queimados, xa non me queren escoitar falar da p... maraton.
Estarei enfermo?
n.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 1:01
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Tal noite coma esta,dentro de dous meses estaremos alguns preparando camiseta,dorsal,geles..... en algun hotel perdido da cidade de Paris.
A esta hora,seguramente ainda o sono non aparecera.
Joder!! se non durmo maña vai ser un caos....
Tranquilos que despois da tronada ven a calma.??
Ven esto a conto que mais de un dos que andamos por estos lares ,pois quedanos ,eso,dous meses para o dia D,na Francia.
Por a miña parte decir que de momento.todo ben,esto é: sin novedad.Non habendo lesions.......
O proximo Domingo no Ribeiro a facer un rodaxe de calidade para seguir o 26 en Porriño unha serie de 10 km.
En canto a participacion da elite,sera un placer compartir de novo escenario co noso querido Pedro Nimo.Sorte Pedro.
Sorte a tod @ s.Saudos desde O Ceo.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2012, 20:49
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Ola a todos e todas

Comentar, acabo de velo na pax da maratón, que para que un acompñante entre na Running Expo ten que levar unha invitación que se pode obter na propia páx. E unha info por se lle serve a alguén.

Por outra banda desexar que os entrenos de todos vaian o mellor posible e que todos poidamos estar na saída e na chegada. Aínda falta moito e moi pouco.

Menudo campionato de España de Cross que lle mandou Pedro Nimo!!!! De París a London billete directo. Ánimo

Saú2 desde Ponteareas
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2012, 23:19
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

buenas a todos,

como van esos entrenos maratonianos!!!

ya tengo el hotel y el vuelo... sólo falta que llegue el día D.

Vamooos!

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2012, 12:39
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Rama escribió:
Ola a todos e todas

Comentar, acabo de velo na pax da maratón, que para que un acompñante entre na Running Expo ten que levar unha invitación que se pode obter na propia páx. E unha info por se lle serve a alguén.


Boas , xa saquei a invitación para a miña acompañante, é un pouco enredante a cousa pois tes que rexistrala e logo descargar a invitación.

Sobre os adestramentos penso que van máis que ben. Vou cumprindo obxectivos e sumando quilómetros. A Vig-bay será o test definitivo.

Saúdos

www.fonghi.blogspot.com
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2012, 21:20
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Ola novamente.

Veño de leer o novo sistema de saída nos derradeiros 6 caixóns da maratón de París, e si non entendo mal sairase "por turnos" aleatorios no propio caixón.

Saú2, Sorte no test da Vig - Bay e a seguir entrenando e disfrutando

Rama
dgolop

Maratoniano
Maratoniano
26/05/11
16 Carreiras
1311 Mensaxes
Vigo City
Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2012, 23:50
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Estoy muy centrado igual que el resto en hacer una buena Vig Bay el resto de carreras, ya dan igual a 1 mes de la maratón.

ánimo!

Twitter afilado dgoliano:
twitter.com/#!/dgolop

Diario de Dgolop:
www.correrengalicia.or...pic&t=8538

Página afilados runners
afiladosrunners.wordpress.com/

Saludos Dgolop!
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 9:01
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

París si tiene tramos de pavés, pero lo peor es el atasco de la salida y el embudo que se forma a los pocos kms, que a veces te puede obligar a estar parado varios minutos (salvo qu vayas en cabeza, supongo). Los abituallamientos son un tanto caóticos y hay que andar con mucho cuidado porque el suelo se llena de mondas de naranja y de plátano y hay riesgo de resbalones. Por lo demás un ambiente maravilloso, muchísimo público y animación callejera de música etc.

Suerte a todos, que "París bien vale una misa"

Salud y kms
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2012, 10:35
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Gracias por la información helsinki! No tengo entrado mucho por el hilo pero eso no quiere decir que no me encuentre enchufado con la preparación. De momento lo mejor es que no he tenido contratiempos y que me encuentro en forma.
Ánimo que ya queda menos rapac@s!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 22:11
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Ola:

Catro semanas, tres de entrenos esixentes e unha de recuperación física e moito traballo mental para chegar aos Campos Elíseos.

Espero que todos sexamos da partida.

Sorte a todos e gracias a Helsinki pola info, moi importante para todos. Gracias.

Saú2 desde Ponteareas
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Mar 2012, 22:04
Asunto: Re: Maratón de PARIS 2012

Buenas.

Me paso por este hilo para comentaros un poco mi experiencia en Paris el año pasado.

Sinceramente es un Maratón increíble por su afluencia de gente, de todas partes del mundo.
Preguntabais si tenia adoquines, pues si los tiene, desde la salida asta la plaza Concorde es todo adoquín, lo que comento otro compañero es el tema de los embudos en los 3 primeros Km., es debido a que al ser tantos y al pasar la plaza de Concorde se estrecha, pero en seguida uno puede empezar a marcar su ritmo.

Tema perfil, aparentemente no es muy exigente, pero el hecho de que te uno tenga que pasar por varios túneles se nota ya que a la salida de ellos siempre esta la pequeña subida pero contundente, ya también en la parte final pica un poco cuesta arriba, perruno ya huele el ambiente de meta y saca fuerzas de donde no las tiene.

Os deseo que cumpláis vuestras marcas, disfrutéis del ambiente que es genial durante todo el recorrido y como no si tenéis oportunidad visitar la ciudad ya que Paris tanto de día como de noche es muy bonita, por algo le llaman la ciudad de las luces.

Suerte a todos y a correr.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos