Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2012, 12:21
Asunto: Re: Afiadores

Bueno mentres non chegan as camisetas eu xa teño a miñas novas zapas para queimar o asfalto rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2012, 22:22
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:
Bueno mentres non chegan as camisetas eu xa teño a miñas novas zapas para queimar o asfalto rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Con estas seguro que baixas dos 40 min nos 10 kms Moi feliz
Hoxe saín a probarme, 13 kms a ritmo suave, chasis ben pero o motor ainda hai que afinalo.
Bicos.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 7:16
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:
Bueno mentres non chegan as camisetas eu xa teño a miñas novas zapas para queimar o asfalto rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Te vas a salir con estas zapatillas, yo tuve las anteriores en rojo y quedé encantado con ellas.

Saludos para todos Os Afiadores.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 10:02
Asunto: Re: Afiadores

Govi escribió:
rubenigui escribió:
Bueno mentres non chegan as camisetas eu xa teño a miñas novas zapas para queimar o asfalto rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Te vas a salir con estas zapatillas, yo tuve las anteriores en rojo y quedé encantado con ellas.

Saludos para todos Os Afiadores.

Saludos Govi, me alegro de haber acertado. Ahora solo falta que respondan las piernas que últimamente en velocidad cero. Hace tiempo que no hago series y eso se nota pero todo se andará. Novoa me alegro de que el motor empiece a carburar. Lo de bajar de 40 ya veremos Pensando
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 12:52
Asunto: Re: Afiadores

Vale Rubenigui, os teus desexos son ordes, así que hoxe 4-5 kms de quecemento e series debaixo do pabellón, unha boa ocasión para estrear as zapas novas. Pon ti a hora, ten en conta si se apuntan Vistahermosa, Orbita ou calquer outro que se anime.
Chamáronme polas camisetas, estarán a finales da próxima semana, a ver si as estreamos nas Lagoas.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 17:55
Asunto: Re: Afiadores

Lucia sae as 8. Espero estar sobre as 8:30
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 17:59
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:
Lucia sae as 8. Espero estar sobre as 8:30
Ok, esperote debaixo da ponte da autovia.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 21:11
Asunto: Re: Afiadores

Hola chicos.
Rubenigui, zapas chulas, sobre todo o color Ríndose Ríndose , xa me diras onde as mercaches, e a que precio, que eu tamen teño que pillar unhas.
Pola miña parte, non sain en toda semana, entre as secuelas de Penedos, e que encima tocou fachada, e viña canso, e cheguei bastante tarde todos os dias, non dei arrancado ningun dia. Intentarei desquitarme maña e pasado, se o domingo se apunta algun, que avise.
As camisetas iste ano parece que se fan de rogar, menos mal que dixeron que o mais tardar o dia 20, estaban eiqui, senon, estreamolas das San Silvestre Enfadado , esperemos que polo menos veñan ben Rezar
Que teñades boa carreira, Orbita maña, que esa e dura, dura, e Novoa o domingo.
Bicos
P.D. Manel, como vai ise dedo Pregunta
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 21:23
Asunto: Re: Afiadores

UUUUUUF, casi se me cola.
Manel moooooooitas felicidades, e mooooooooitos bicos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 21:41
Asunto: Re: Afiadores

Boas Rapaces,rompo a autocura de desintoxicación pra desexarlle un feliz cumpleanos a Manel(o pulmon incansable dos Afiadores,o home que rompe dedos e sigue correndo como si nada,un bon amigo).
Feliz cumpleanos Manel

e moitos besos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 21:51
Asunto: Re: Afiadores

E xa de paso(solo as camisetas sinon...)decir que a miña proposta e descontarlle 1 euro por cada dia de demora na entrega das camisetas(e digo en serio,estou deica os Kinder da falta de compromiso, palabra ou como queirades chamarlle Enfadado )xa que as palabras textuales foron: entregovolas antes seguro pero,pra curarme en salud e que non me chamedes a atención,poño de fecha o día 20,ese día tedelas fixo.
E agora vou pasar polo fio das fotos de Penedos pra darlle as gracias @s Colegas que nos retrataron e volto a Stand by.
Besos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 22:26
Asunto: Re: Afiadores

Capi, as zapas costáronme 140 euros nunha tenda de Carballiño. Hoxe estreneinas facendo series con Novoa e invitan a correr
O Domingo igual facíamos unha tirada larga con Orbita. O Sábado si eso xa quedamos.
Manel, a tí so desexarte unha pronta recuperación eu un moi feliz cumpleanos amigo. Moitos bicos




Última edición por rubenigui o Sáb, 22 Set 2012, 10:42; editado 1 vez
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 23:36
Asunto: Re: Afiadores

Felicidades e moitos biquiños Manel. ¿Como vai esa recuperación?
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 16:53
Asunto: Re: Afiadores

Boas tardes Afiadores, xa rematado o traballo de hoxe con bos resultados.
Mañá podíamos facer unha tiradiña longa. O que non sei e si facela ata Untes, ata Cachamuíña ou a que fixemos con Xabi por Vistahermosa.
Novoa xa sabemos que non se apunta xa que participará en Samil. Moita sorte na carreira e non te manques ningún labio.
Vistahermosa, Orbita si vos animades eu pensaba en saír as 9 para rematar sobre as 10:30 ou 11 según nos apeteza e así tamén quédanos a mañá libre para facer outras cousas.
Que opinades?
Bicos
Manel bicos para ti tamén, mellorate pronto, e para Espadana cando de sinais de vida jjj
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 19:34
Asunto: Re: Afiadores

E quen tal as 9:30 debaixo da ponte da autovia......
Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos