Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 5:53
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
1) Os trocos producidos no coeficiente das probas fixeronse coa información que deron os organizadores si, unha vez recibida a información da organización non estades conforme entón habería lugar a "Incidencia".

2) Este ano a dureza non influe en ningún sentido para as probas de montaña só o tipo de terreo polo que discorre a mesma e así se fixo saber dende o principio de tempada.

Hola Kande

Pois eu non estou conforme co coeficiente asignado a Ultra do Courel, debe ser revisado, pois non e normal que pa facer 35 kms se otorgue un 4.5 e pos 45 restantes se lle aplique un 3.25 pa un total de 80 kms quedar nun 7.75... a todas luces inxusto...

Grazas.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 11:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

montxo escribió:
Pois eu non estou conforme co coeficiente asignado a Ultra do Courel, debe ser revisado, pois non e normal que pa facer 35 kms se otorgue un 4.5 e pos 45 restantes se lle aplique un 3.25 pa un total de 80 kms quedar nun 7.75... a todas luces inxusto...

É que unha vez que "quentas" 35 kms os outros 45 xa van "rodados"... Guiño

Entendemos que non a todos os participantes lles guste o coeficiente aplicado (por exceso ou defecto) pero é un tipo de proba nova e tampouco imos poñer un coeficiente tan alto que permita a 1 persoa facer moitísimos puntos nunha soa carreira, a idea segue sendo primar as probas curtas respecto as longas ou moi duras, pero permitindo puntuar en todas.

A partir diso, cada un que elixa onde participar sobre todo pensando en pasalo ben Moi feliz (que é o importante) e non tanto nos "puntos".
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 13:09
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Admin escribió:
montxo escribió:
Pois eu non estou conforme co coeficiente asignado a Ultra do Courel, debe ser revisado, pois non e normal que pa facer 35 kms se otorgue un 4.5 e pos 45 restantes se lle aplique un 3.25 pa un total de 80 kms quedar nun 7.75... a todas luces inxusto...

É que unha vez que "quentas" 35 kms os outros 45 xa van "rodados"... Guiño

Entendemos que non a todos os participantes lles guste o coeficiente aplicado (por exceso ou defecto) pero é un tipo de proba nova e tampouco imos poñer un coeficiente tan alto que permita a 1 persoa facer moitísimos puntos nunha soa carreira, a idea segue sendo primar as probas curtas respecto as longas ou moi duras, pero permitindo puntuar en todas.

A partir diso, cada un que elixa onde participar sobre todo pensando en pasalo ben Moi feliz (que é o importante) e non tanto nos "puntos".

Pero non me diras que o que ten aplicado e un chisco "cutre"

Pois enton que tampouco se modifiquen as outras probas que por un kilometrito de mais non van morrer Ríndose Ríndose Ríndose

Habera que ir o dia siginte a Media da Coruña... estan tolos estes romanos Silbar ... pero os puntos habedes de dalos... po las boas ou po las malas Razz
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 14:51
Asunto: Re: INCIDENCIAS

montxo escribió:
Pero non me diras que o que ten aplicado e un chisco "cutre"

Razz Razz Home, é que poñas o que poñas igual quedas curto ou un pouco "cutre" en canto coeficiente, iso si. Eu comparo esta proba do Ultra coma os portos "fora de categoría" do Tour de Francia.

Aínda co Circuíto non estaba pensado para este tipo de probas, incluénse por dar cabida precisamente a todas, pero se o baremo fora o do ano pasado cas probas de montaña algún podería gañar esta edición só co competir en 10 carreiras Molón
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1574 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2012, 22:21
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Admin escribió:
montxo escribió:
Pero non me diras que o que ten aplicado e un chisco "cutre"

Razz Razz Home, é que poñas o que poñas igual quedas curto ou un pouco "cutre" en canto coeficiente, iso si. Eu comparo esta proba do Ultra coma os portos "fora de categoría" do Tour de Francia.

Aínda co Circuíto non estaba pensado para este tipo de probas, incluénse por dar cabida precisamente a todas, pero se o baremo fora o do ano pasado cas probas de montaña algún podería gañar esta edición só co competir en 10 carreiras Molón

Aplauso
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2012, 8:52
Asunto: Re: INCIDENCIAS

pietropuki escribió:
Admin escribió:
montxo escribió:
Pero non me diras que o que ten aplicado e un chisco "cutre"

Razz Razz Home, é que poñas o que poñas igual quedas curto ou un pouco "cutre" en canto coeficiente, iso si. Eu comparo esta proba do Ultra coma os portos "fora de categoría" do Tour de Francia.

Aínda co Circuíto non estaba pensado para este tipo de probas, incluénse por dar cabida precisamente a todas, pero se o baremo fora o do ano pasado cas probas de montaña algún podería gañar esta edición só co competir en 10 carreiras Molón

Aplauso

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2012, 4:24
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Esto non é un chat. Non aviso mais.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2012, 7:13
Asunto: Re: INCIDENCIAS

montxo escribió:
pietropuki escribió:
Admin escribió:
montxo escribió:
Pero non me diras que o que ten aplicado e un chisco "cutre"

Razz Razz Home, é que poñas o que poñas igual quedas curto ou un pouco "cutre" en canto coeficiente, iso si. Eu comparo esta proba do Ultra coma os portos "fora de categoría" do Tour de Francia.

Aínda co Circuíto non estaba pensado para este tipo de probas, incluénse por dar cabida precisamente a todas, pero se o baremo fora o do ano pasado cas probas de montaña algún podería gañar esta edición só co competir en 10 carreiras Molón

Aplauso

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso


Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.jeffxavi.blogspot.com
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 19:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Veño de subir os puntos de San Mamed, e cal e a miña sorpresa que alguen xa os enviara por min, non e que teña maior importancia, porque xa os iba subir eu ,solo e pa que quede constancia.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 20:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Vistahermosa; ás veces os compañeiros de equipo/parella fan esas cousas; ás veces faina xente que nos coñece... e as veces... pero non te preocupes porque si o envio fose erróneo o poríamos en "cuarentena" e logo o borraríamos. Gracias polo aviso.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Mai 2012, 22:56
Asunto: Re: INCIDENCIAS

simplemente comentar que como tengo un mosqueo importante encima por algo que sucedió en San Mamede y dado que con ello no voy a perjudicar a mis AMIGOS de los afiadores, como la razón me asiste he recapacitado y procedo al envío del resultado del Xalo

www.jeffxavi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mai 2012, 10:47
Asunto: Re: INCIDENCIAS

xabi escribió:
simplemente comentar que como tengo un mosqueo importante encima por algo que sucedió en San Mamede y dado que con ello no voy a perjudicar a mis AMIGOS de los afiadores, como la razón me asiste he recapacitado y procedo al envío del resultado del Xalo
Aplauso Aplauso Aplauso

Ah por certo a ULTRA..... 84 kms largos, pa que logo os "tiquislismikis", que fan 1 kilometrito mais nun des mil, esten a reclamar o troco do coeficiente das probas.... pois que sepan que facer casi 5 kms de mais nuna ultra, po lo tempo acadado supon 1 hora mais de esforzo.... en fin.

este e pa min Aplauso
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mai 2012, 21:45
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Te mando este correo porque en la carrera
del ¨xalo¨ me equivoque en el puesto: puse el
puesto 66 y quede en el puesto 40
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 16:22
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola AMADOR non te preocupes xustamente para correxir erros como ese se fai o da validación nese intre os resultados enviados son contrastados coa clasificación que nos envía a organización da proba e se rectifican erros ou se comentan neste fio cando se envian resultados que non figuran.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Mai 2012, 16:28
Asunto: Re: INCIDENCIAS

montxo escribió:
xabi escribió:
simplemente comentar que como tengo un mosqueo importante encima por algo que sucedió en San Mamede y dado que con ello no voy a perjudicar a mis AMIGOS de los afiadores, como la razón me asiste he recapacitado y procedo al envío del resultado del Xalo
Aplauso Aplauso Aplauso

Ah por certo a ULTRA..... 84 kms largos, pa que logo os "tiquislismikis", que fan 1 kilometrito mais nun des mil, esten a reclamar o troco do coeficiente das probas.... pois que sepan que facer casi 5 kms de mais nuna ultra, po lo tempo acadado supon 1 hora mais de esforzo.... en fin.

este e pa min Aplauso
home Montxo, non te poñas asi Guiño Guiño Haber, has normas estan para ser cumplidas. Que haxa cousas que non nos gusten, pois seguro que has ahi. Pero si no reglamento pon que unha carreira de 11 km ten coeficiente 1.75, pois creo que o xusto e que teña ese coeficiente e non 1..50. Estou totalmente dacordo contigo en que 5 km mais nunha Ultra e moito tempo a maiores, pero tamen debes comprender, que as Ultras non tiñan asignado un coeficiente, co cal polo menos este ano nesas carreiras coas normas na man pouco se pode reclamar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos