Foros ›
Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 10:18
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Como expectador me pareció una carrera maravillosa en todos los aspectos, excepto la climatología. Felicidades a todos los participantes en general y los del Club Atletismo Cambados en particular.
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 10:39
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

a miña primeira media, e rematei encantado a pesares da molladura. Moi ben organizada, voluntarios moi animosos e o público tamén a pesares do día que fixo.
E o final nas pistas de atletismo, espectacular.
Aplauso Aplauso Aplauso

cospesnochan.blogspot.com/
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 10:40
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

oliveira escribió:
Como expectador me pareció una carrera maravillosa en todos los aspectos, excepto la climatología. Felicidades a todos los participantes en general y los del Club Atletismo Cambados en particular.
Muchas gracias Oliveira por los ánimos en carrera (me ayudaron mucho justo en un momento que iba a bajar el pistón) y a todo el público que asistió en los diferentes tramos (especialmente en la zona vieja). Me sorprendió la cantidad de gente que había con el el día que hacía. Aplauso Aplauso Aplauso
La organización perfecta en todos los aspectos: voluntarios, circuito, tráfico, dorsales, avituallamientos, llegada...
Mi segunda participación y repetiré siempre que pueda.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 10:44
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Agradecimiento especial a los voluntarios, yo me mojé por devoción, ellos por colaboración. En líneas generales, le pongo un 8 . Le quito un punto por lo estrecho e incómodo que se hace el Km 1 al 2, (o así), cuando a lo largo del rio te encuentras de vuelta a los primeros y tienen que correr un montón de corredores, los de clase tursta, en 3 metros de ancho. Y le quito otro punto por lo de las cañas. ¿Cuando se ha visto que den una caña sin pincho de tortilla o tapita de callos?
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 11:48
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Gran éxito participativo y organizativo. Sorriso ENHORABUENA!
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 11:52
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

chancletas escribió:
Kandpalleiro escribió:
a ver, tama camiseta...

A min sempre me presta ter algunha camiseta "para tirar" nas saídas das probas (as poño para non perder calor e logo as tiro); si as organizacions seguen dando todas camisetas de fibra vou ter que botar man da reserva espiritual que teño para esas cousas así que eu non penso que a camiseta desta media fose cutre e cáseque houbese preferido unha camiseta de algodón... Porque hai gustos para todo, non si?

é unha camiseta.. e de balde ademáis. O significado "camiseta técnica" está a quedar un pouco devaluado.

Isto coas de algodón non me pasaba, (sangre dos pezóms) é máis procuro non utilizar as técnicas.
[img] Uploaded with [/img]
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 13:12
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Mi primera media. Recorrido fantástico y la organización espectacular. Si llega a hacer buen tiempo hubiese sido perfecto.
vodi

Maratoniano
Maratoniano
21/06/11
15 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 14:01
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Mi 2ª media y encantado, casi 10m menos de tiempo y la organizacion perfecta, gracias a todos los voluntarios y el publico porque con el dia que hacia lo nuestro es masoquismo pero lo de ellos tiene un merito enorme. Repito, enhorabuena y gracias a todos.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:38
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

moñoko escribió:
Gran éxito participativo y organizativo. Sorriso ENHORABUENA!

Uno más que piensa lo mismo
Tronkiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/09
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 15:53
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

E a miña primeira participación en Pontevedra e vouna incluir nas fixas do meu calendario.
Pumuki,eu probaria a votar vaselina ou poñer unhas tiritas nos pezóns que van moi ben.Un saudo.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 16:05
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Todo perfeco, a los voluntarios un 10 Aplauso
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 16:24
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

alguien me puede decir cuanto le dio su garmin para cotejarlo con el mio.
a mi me dio 21.200m
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 16:54
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Por lo que estoy leyendo en el foro, los que conociais esta carrera, os parece estupenda, y a los nuevos igual, lo que me alegra un montón, despues de estar dando la vara para que os animaseis, me parece haber acertado recomendandola, a mi personalmente incluso como espectador me parece muy buena.
Hay que apoyar a la organización para que continue con ella y ya si se puede organizar alguna otra prueba popular, la bomba.
Saludos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 17:01
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

toniodj escribió:
alguien me puede decir cuanto le dio su garmin para cotejarlo con el mio.
a mi me dio 21.200m

A mí el Fore me dio 21.160 m. (marcados a partir de la alfombrilla de salida). Los pocos metros que me da de más pueden ser debido a algunas "eses" para escapar de charcos (odio correr con los pies mojados), tirar alguna botella al contenedor...e incluso el propio cansancio acumulado hacia el final pudo hacer que no siguiese trayectorías muy rectas.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 17:12
Asunto: Re: Medio Maratón Pontevedra 2011

Pouco máis que engadir ós comentarios que se viñeron vertendo no foro.

21 kms son sempre 21 kms, pero cando a boa laboura organizativa, a un percorrido atractivo,... se lle engade unha cidade volcada coa proba entón estamos falando de palabras maiores. Tal como estaba a climatoloxía con vento e choiva as cousas non foron doadas para os corredores, pero tampouco para os afeccionados que valentemente estiveron animando a todo o mundo.

A miña noraboa para eles e para a organización que foi de 10.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos