Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2011, 9:33
Asunto: Re: Diario de Anarky

Xoves 11 de Agosto

Entrenamento suave en compañía de María intercalando 2 series de 1500 m para acelerar un pouco as pulsacións q ían moi moi baixas.

Distancia: 10,5 kms
Tempo: 1h18:30 (7:29 min/km)
Pulsacións medias: 139 bpm
Max. Pulsacións: 172 bpm Muerto

Os 10,5 kms quedaron repartidos da seguinte forma:

35' quecemento +
1x1500 - 7'48'' +
5'30'' recup +
1x1500 - 7'32'' +
20'' enfriamento +

Hoxe toca descanso e algún día da ponte espero facer a tirada larga e chegar aos 24-25 kms q me tocaban a semana pasada Demo

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2011, 10:00
Asunto: Re: Diario de Anarky

Despois dunha semana pola miña terra sen adestrar moito, xa estou de volta por Coruña a ver se recuperamos o tempo perdido nestas tres semanas de vacacións.

Adestramentos da semana pasada:

Luns 15 de Agosto

Distancia: 24,4 kms
Tempo: 2h38:45 (6:30 min/km)
Pulsacións medias: 154 bpm


Mércores 17 de Agosto

Despois do tute do luns, noteime cansadísimo así q sesión moi suave acompañando a María mentres corría e acelerando un pouco cando se pñía a andar.

Distancia: 7,0 kms
Tempo: 53:30 (7:39 min/km)
Pulsacións medias: 142 bpm


Domingo 21 de Agosto

Quería correr outro día largo nesta semana, pero por pereza, pq facía moita calor o venres e o sábado se pasou todo o día tronando ou pq coincidía co meu cumpre e había formas mellores de celebralo, planteime o domingo en Santa Cruz descansado e a tope de comida Moi feliz . A pesar deso, a carreira foi un auténtico desastre e como non me apetecía sufrir moito incluso me puxen a andar nalgunha costa.

33 Carreira Popular de Santaia (Sta Cruz)

Distancia: 8,4 kms
Tempo: 50:58 (6:04 min/km)
Pulsacións medias: 162 bpm

Esta semana espero atopar de novo a continuidade de Xullo q se perdeu durante as vacacións posto q só kedan 2 semanas fortes para Penedos e a cousa está mu negra.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 24 Ago 2011, 8:54
Asunto: Re: Diario de Anarky

Martes 23 de Agosto

Distancia: 12,2 kms
Tempo: 1h17:20 (6:20 min/km)
Pulsacións medias: 156 bpm Abraiado

www.24gramos.blogspot.com

Última edición por anarky o Xov, 25 Ago 2011, 13:16; editado 1 vez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2011, 13:16
Asunto: Re: Diario de Anarky

Mércores 24 de Agosto

Entrenamento en compañía de Yonathan e Repanocha os primeiros 6 kms, repartidos polo paseo marítimo e polo cross da Torre por algunhas zonas moi interesantes q nunca transitara q nos foi descubrindo Luis e q haberá q repetir.

Distancia: 10,8 kms
Tempo: 1h06:15 (6:08 min/km)
Pulsacións medias: 155 bpm

Sensacións bastante pobres a pesar de q estaba un día moi agradable para correr así q non se poden poñer excusas de temperatura demasiada alta, moita humidade, aire en contra... simplemente estas dúas últimas semanas, despois da tirada de 24 kms nótome máis canso do habitual e cóstame máis recuperar dos esforzos.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 26 Ago 2011, 9:35
Asunto: Re: Diario de Anarky

Xoves 25 de Agosto

Sesión de Ximanasio:

30' correndo na cinta - 5 kms - 154 bmp
20' elíptica - 138 bpm
Pesas de cuádriceps + xemelgos + 60 abdominais (para evitar sobrecargas) Moi feliz

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 9:51
Asunto: Re: Diario de Anarky

Luns 29 de Agosto

Adestramento polo monte Xalo en compañía de GasMan. Non podo decir a distancia exacta pq non levamos GPS pero, tomando como referencia outras saídas, sairían sobre 20 kms e 900 m apox. de desnivel positivo q a min se me fixeron eternos.

Tempo: 3h02'
Pulsacións medias: 152 bpm

www.24gramos.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 13:42
Asunto: Re: Diario de Anarky

Anarky estoy apuntado para el minitrail Muerto al final tengo cimida familiar en luco,y estaba entre la media de Petín y esta carrera y gracias a el cumpleñaos de la amdre de Sila,decidido,vas ael final?a ver si salgo acorrer estsos días que dsede el miercoles pasado nada y me avana llegar bien 22 kms Abraiado
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 14:24
Asunto: Re: Diario de Anarky

Eu tamén me anotei ao minitrail de Lugo así q nos vemos por alí seguro... o venres irei ver a etapa da volta a España q pasa xusto por diante da miña casa camiño de Ancares e logo tirarei para Lugo.

Non te preocupes polos 22 kms q seguro q o fas xenial, intenta non dalo todo dende o principio Moi feliz q ao mellor se che fai un pouco longo pero se pillas un bo grupiño q vaia a un ritmo cómodo seguro q o fas xenial. Eu kería adestrar o fin de semana forte pero estiven medio acatarrado e ademais de festa q me liaron como sempre e onte notei as consecuencias subindo polo Xalo Muro Muro Muro .

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 17:14
Asunto: Re: Diario de Anarky

Esa maratón de montaña me parece a mi que la vas a tener que hacer en moto.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 2:17
Asunto: Re: Diario de Anarky

Gracias por los ánimos.Yo creo que me van a sobrar 7 km,pero voy a dividir la carrera en tres tercios por pulsaciones,el primero sin pasar de 155 de media,el 2ª sin pasar de 165 y el tercero sin pasar de 175 de media,creo que es una buena estrategia para llegar entero a el ultimo tercio y me pondré andar en las rampas sin dudarlo,me imagino que llevará sobre 2 horas y media si es dura no?la corriste una vez ya?si es así dime si es dura o es un trail sencillo,es técnico?
Y tú tienes que entrenar más y salir menos,no hagas como yo Mr. Green Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 10:04
Asunto: Re: Diario de Anarky

Chayanne_Galaico escribió:
Esa maratón de montaña me parece a mi que la vas a tener que hacer en moto.

Certamente hai poucas posibilidades de q acabe pq se me costa facer 3 h de monte a estas alturas é obvio q non teño fondo, pero bueno, esperarei a ver as sensacións q teño no minitrail de Lugo - o luns estaba ainda acatarrado e cos excesos do finde (esta vez por duplicado)- para ver se me anoto a de 43 kms ou a de 24 kms.

De todas formas tomalo con calma e se teño forzas para acabar en control xenial e senón retirada e a preparar o próximo maratón, o q teño claro é q non volvo adestrar en Agosto, de vacacións pq me supón un esforzo metahumano Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 10:16
Asunto: Re: Diario de Anarky

yonathan escribió:
Gracias por los ánimos.Yo creo que me van a sobrar 7 km,pero voy a dividir la carrera en tres tercios por pulsaciones,el primero sin pasar de 155 de media,el 2ª sin pasar de 165 y el tercero sin pasar de 175 de media,creo que es una buena estrategia para llegar entero a el ultimo tercio y me pondré andar en las rampas sin dudarlo,me imagino que llevará sobre 2 horas y media si es dura no?la corriste una vez ya?si es así dime si es dura o es un trail sencillo,es técnico?
Y tú tienes que entrenar más y salir menos,no hagas como yo Mr. Green Mr. Green

O tema de dividir a carreira por tramos de pulsacións parece un pouco forzado para ser un trail, o propio recorrido fará q che aumenten nas zonas de subida e che baixen nos descansos, pero se o ves como unha referencia de ir a máis e o tomas como unha media parece sensato.

Eu corrina o ano pasado, oin q este ano vai ser algo máis dura, coméntoche do q recordo como foi o percorrido. Subidas mencionables creo q había catro, unha moi ao principio corta e non demasiada dura, unha segunda q era durexa e relativamente longa, a terceira non me acordo se era curta e dura ou longa e suave Moi feliz e a cuarta era a mesma q a segunda. Logo as baixadas eran moi divertidas, para ir rápido sen demasiadas dificultades, había unha un pouco máis técnica pero tampouco nada excesivo. E logo 2/3 do recorrido era moi propicio para "asfalteros" Moi feliz , polo q eu recomendariache (quen son eu para facelo, pero bueno ...) non empeñarte en subir todo o tempo correndo pq logo hai moitos tramos onde podes recuperar moitísimo tempo. Respecto do tempo, eu creo q o ano pasado houberas andado polas 2h, non sei canto cambiara este ano.
Espero q che sirva de referencia todo este rollo Moi feliz

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 10:28
Asunto: Re: Diario de Anarky

Seguimos cos adestramentos.

Martes 30 de Agosto

Despois da paliza do luns, levanteime con agujetas en prácticamente tódolos músculos das pernas, especialmente os excéntricos, dor de espalda e hombros, así q decidín facer unha sesión suave no ximnasio pq ademais prometía choiva o día, aínda q ao final fixen un tríptico aeróbico para recordar tempos mellores Moi feliz

20' bici estática - pulsacións medias: 122 bpm
20' cinta - 2,7 kms con pendente media do 2% - pulsacións medias: 147 bpm
20' elíptica - pulsacións medias: 142 bpm

www.24gramos.blogspot.com
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 13:52
Asunto: Re: Diario de Anarky

anarky escribió:
Seguimos cos adestramentos.

Martes 30 de Agosto

Despois da paliza do luns, levanteime con agujetas en prácticamente tódolos músculos das pernas, especialmente os excéntricos, dor de espalda e hombros, así q decidín facer unha sesión suave no ximnasio pq ademais prometía choiva o día, aínda q ao final fixen un tríptico aeróbico para recordar tempos mellores Moi feliz

20' bici estática - pulsacións medias: 122 bpm
20' cinta - 2,7 kms con pendente media do 2% - pulsacións medias: 147 bpm
20' elíptica - pulsacións medias: 142 bpm

¿¿Dor de hombros?? Non capisco niente Abraiado Abraiado Abraiado ¿Qué extraño, no?
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 01 Set 2011, 12:43
Asunto: Re: Diario de Anarky

GasMan escribió:

¿¿Dor de hombros?? Non capisco niente Abraiado Abraiado Abraiado ¿Qué extraño, no?

Quizais en noruego mellor? skuldersmerter ... supoño q sería polo rozamento da mochila ou por tirar de brazos nas subidas Mr. Green Bueno, hoxe quería adestrar forte pero ...

Xoves 1 de Setembro

O plan inicial era facer unhas series en costa pero como non quería cansarme moito para o minitrail, cambieino por un paseo suave en bici en compañía de María Moi feliz

Distancia: 26 kms aprox.
Tempo: 2h10
Pulsacións medias; 122 bpm

www.24gramos.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos