Foros ›
Autor
Mensaxe
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2011, 15:54
Asunto: Carreira da Boliña

Ola a todos!
O vindeiro día 18 de xuño pola tarde, no lugar da Boliña (Boiro) vaise celebrar unha carreira popular. Seica non é moi longa pero si dura con continuas costas e ademáis bastante empinadas.
¿Alguén sabe algo máis ao respecto desta carreira?

www.subeaobarbanza.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2011, 17:41
Asunto: Re: Carreira da Boliña

boirinho escribió:
Ola a todos!
O vindeiro día 18 de xuño pola tarde, no lugar da Boliña (Boiro) vaise celebrar unha carreira popular. Seica non é moi longa pero si dura con continuas costas e ademáis bastante empinadas.
¿Alguén sabe algo máis ao respecto desta carreira?

¿A qué hora?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 12:46
Asunto: Re: Carreira da Boliña

jesusb escribió:
boirinho escribió:
Ola a todos!
O vindeiro día 18 de xuño pola tarde, no lugar da Boliña (Boiro) vaise celebrar unha carreira popular. Seica non é moi longa pero si dura con continuas costas e ademáis bastante empinadas.
¿Alguén sabe algo máis ao respecto desta carreira?

¿A qué hora?

Ás 19:30

www.subeaobarbanza.blogspot.com
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 14:04
Asunto: Re: Carreira da Boliña



www.subeaobarbanza.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 14:06
Asunto: Re: Carreira da Boliña

Gracias boirinho, sería interesante saber desde donde sale, que distancia tiene y como inscribirse

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 14:21
Asunto: Re: Carreira da Boliña

jesusb escribió:
Gracias boirinho, sería interesante saber desde donde sale, que distancia tiene y como inscribirse

saludos,
En cuanto lo sepa lo pongo aquí.
Pero la salida creo que es desde la plazoleta que hay en la pequeña aldea, no tiene pérdida. Está en la carretera que sale de Boiro.
Y son unos 5 kilómetros.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 14:41
Asunto: Re: Carreira da Boliña

boirinho escribió:
jesusb escribió:
Gracias boirinho, sería interesante saber desde donde sale, que distancia tiene y como inscribirse

saludos,
En cuanto lo sepa lo pongo aquí.
Pero la salida creo que es desde la plazoleta que hay en la pequeña aldea, no tiene pérdida. Está en la carretera que sale de Boiro.
Y son unos 5 kilómetros.

¿La salida a las 19.30 es la prueba absoluta?

Lo pregunto porque si se sale a esta hora participaré, pero si se sale más tarde, y no me da tiempo a regresar a Ferrol para correr la Nocturna pues no podría participar.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 17:48
Asunto: Re: Carreira da Boliña

eu corrina o ano pasado e ven sendo a tipica carreira de toda a vida a inscripcion faise 10 minutos antes da salida o dorsal feito a man e o final danche un avituallamiento e pa casa todos faise con motivo das festas da aldea,fana con moito esmero e cariño,se non cambian o recorrido e un pouco durilla un sube e baixa continuo cun llano na parte central da carreira esta bastante ben as categorias non teño nin idea de como van
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 18:41
Asunto: Re: Carreira da Boliña

Dieji escribió:
eu corrina o ano pasado e ven sendo a tipica carreira de toda a vida a inscripcion faise 10 minutos antes da salida o dorsal feito a man e o final danche un avituallamiento e pa casa todos faise con motivo das festas da aldea,fana con moito esmero e cariño,se non cambian o recorrido e un pouco durilla un sube e baixa continuo cun llano na parte central da carreira esta bastante ben as categorias non teño nin idea de como van

¿Se hace una única carrera para todos o hay categorías de menores con distancias diferentes?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 20:46
Asunto: Re: Carreira da Boliña

creo que antes da carreira de 5 km hay a dos pequenos pero a partir dos 13 ou 14 anos creo que xa eran os 5 km
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Xuñ 2011, 21:04
Asunto: Re: Carreira da Boliña

Dieji escribió:
creo que antes da carreira de 5 km hay a dos pequenos pero a partir dos 13 ou 14 anos creo que xa eran os 5 km

Bueno, cuando sepais a que hora comienza la de mayores comentarlo para ver si me da tiempo a participar y volver a Ferrol para correr también la nocturna.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 12:02
Asunto: Re: Carreira da Boliña

O meu amigo? Barbanzón, confírmame o da saída ás sete e media da tarde, e ademáis envíame o perfil da carreira (mete medo). Q que non me confirmou é si saen as categorías de xente máis xoven (négome a chamarlle categorías inferiores) a esa hora e despois a outra o como é.
Seguiremos informando.

PERFIL:


www.subeaobarbanza.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 13:05
Asunto: Re: Carreira da Boliña

Gracias por la información boirinho, yo también estoy de acuerdo en denominar las carreras de los más pequeños no como inferiores sino como corresponde... ya me expresé así en la respuesta a Dieji

jesusb escribió:
Dieji escribió:
eu corrina o ano pasado e ven sendo a tipica carreira de toda a vida a inscripcion faise 10 minutos antes da salida o dorsal feito a man e o final danche un avituallamiento e pa casa todos faise con motivo das festas da aldea,fana con moito esmero e cariño,se non cambian o recorrido e un pouco durilla un sube e baixa continuo cun llano na parte central da carreira esta bastante ben as categorias non teño nin idea de como van

¿Se hace una única carrera para todos o hay categorías de menores con distancias diferentes?

Respecto al inicio de la carrera absoluta, ya que tienes amistad con Barbanzón comentale a ver si es posible, en caso de que haya categorías de menores, éstas se disputen después de la absoluta (mientras se hace la clasificación general) y así puedo participar en esta interesante carrera.

Si la carrera es de categoría única o la categoría absoluta comienza a las 19,30 contar con mi participación.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 16:00
Asunto: Re: Carreira da Boliña

boirinho escribió:
jesusb escribió:
Gracias boirinho, sería interesante saber desde donde sale, que distancia tiene y como inscribirse

saludos,
En cuanto lo sepa lo pongo aquí.
Pero la salida creo que es desde la plazoleta que hay en la pequeña aldea, no tiene pérdida. Está en la carretera que sale de Boiro.
Y son unos 5 kilómetros.

¿Se sale desde aquí? maps.google.es/maps?f=...h&z=18

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 13 Xuñ 2011, 18:52
Asunto: Re: Carreira da Boliña

Si, creo que desde la plazolilla esa que se ve.

www.subeaobarbanza.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos