Foros ›
Autor
Mensaxe
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3863 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:37
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Eu fixen a miña primeira maraton en Tui, e fun toda a maraton a base ajuiña fresca, nin geles, nin barritas, nin fruta durante a carreira só ajuiña, ajuiña.

A ajuiña e che boa para todo, hasta para lavar os ...... Silbar e as lajañas po-la mañán cando ainda un está medio adormilado.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:41
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Na miña humilde (e quizais equivocada) opinion, unha barriña ou un xel non creo que sea doping, de feito nalgunhas probas son facilitadas pola organizacion...

En calquer caso non considero o azúcar, ou os hidratos de carbono "sustancia perigosa"...

xoslois.blogspot.com/
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:46
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Triste Ya dije hace tiempo que cuando haya controles en las populares, veríamos algunas sorpresas, yo también he oído que algunos q están "obsesionados" por los tiempos se meten de todo, y han adelgazado una barbaridad para arañar tiempo al crono, me parece una burrada que te juegues la salud tan tontamente Parar y seguro q acaban cometiendo el mismo error en otras facetas de su vida.
En cuanto a los "pros" que arrasan en las carreras también he oído comentarios de algún familiar cercano y entonces me he explicado muchas cosas...En fin, ojalá los identifiquen y los saquen de la circulación pq desvirtúan absolutamente todo. Enfadado

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:48
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

krrkrrktpillo escribió:
:( Ya dije hace tiempo que cuando haya controles en las populares, veríamos algunas sorpresas, yo también he oído que algunos q están "obsesionados" por los tiempos se meten de todo, y han adelgazado una barbaridad para arañar tiempo al crono, me parece una burrada que te juegues la salud tan tontamente Parar y seguro q acaban cometiendo el mismo error en otras facetas de su vida.
En cuanto a los "pros" que arrasan en las carreras también he oído comentarios de algún familiar cercano y entonces me he explicado muchas cosas...En fin, ojalá los identifiquen y los saquen de la circulación pq desvirtúan absolutamente todo. Enfadado
Pero de que actitudes concretas estamos hablando??..

xoslois.blogspot.com/
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:50
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Y espero que disculpeis mi ignorancia,... pero en estas historias creo que lo mejor es no dar nada por entendido y exponer las cosas bien claras

xoslois.blogspot.com/
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3863 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:50
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Eu non estou dicindo que as barriñas ou geles sean doping. O que quero deixar claro e que unha carreira hai que correla en iguales condicions para todos. Si dan agua durante a carreira pois bebemos agua (si creemos necesario) e di dan outro tipo de de sustancias reglamentarias pois tamén.

Unha carreira hai que correla a pan de millo, ¿que pijadiñas son esas dos geles e barritas? Xa comeras o acabar de correr que é cando un ten mais fame... e sede.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:52
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

xoixe escribió:
Eu non estou dicindo que as barriñas ou geles sean doping. O que quero deixar claro e que unha carreira hai que correla en iguales condicions para todos. Si dan agua durante a carreira pois bebemos agua (si creemos necesario) e di dan outro tipo de de sustancias reglamentarias pois tamén.

Unha carreira hai que correla a pan de millo, ¿que pijadiñas son esas dos geles e barritas? Xa comeras o acabar de correr que é cando un ten mais fame... e sede.

Xa, pero non todos metabolizamos igual a cea ou o almorzo,...na miña opinion saber como ten que comer cadaquen non é o mesmo que o doping...

xoslois.blogspot.com/
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 23:54
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Se non, X semanas antes da competicion, todos a dormir o mesmo, a entrear o mesmo, a comer e beber o mesmo e incluso a cag..r o mesmo...

xoslois.blogspot.com/
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3863 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:02
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Pois ló, estamos na misma, ó que lle faga falta un gel durante a carreira que o tome, o que lle faga falta un gel, una barrita e outro gel máis que o tome, e o que lle faga falta doparse a lo grande para ajuantar de p.m toda a carreira e inda por riba facer mellor marca persoal pois tamén.

Alá eles, eu ajuiña Ríndose e cando saljo un fin de semana "cubatas de jiski" e pitillos a maso. Menos mal que non saljo casi nunca Ríndose Ríndose Ríndose sino vengo con el cuerpo estropeadito, estropeadito...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:07
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Non creo que sea justificado igualar dese xeito, senon os deportistas profesionais terian que comer e cear todos o mesmo o dia anterior...

Ousenon, mesmo no ciclismo, deporte tan controlado, vixiaria os avituallamentos en carreira para todo-los participantes... que segun parece na TV cada corredor toma (dentro das sustancias legais) o que quere.

xoslois.blogspot.com/
veloehívay

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:16
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Yo de verdad es que "flipo". Eso del doping me sonaba un poco lejano, a la élite, pero pensar que uno que va a tu lado o delante tuya (probablemente delante) vaya dopado, es que no me acaba de entrar en la sesera.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:25
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

El doping de la mayoria de los populares es sacer el tiempo de donde no lo hay y practicar este deporte por vocación
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:33
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

E que si non, dame a sensacion de que a este paso vamos chamarlle doping ó traballo diario que ten cada un de nos (en Kcal diarias que fai cadaquen / inxesta diaria ) e tendo en conta as horas de sono diarias.... e se hai unha situacion socio-afectiva "determinada"... e os antecendentes deportivos dende a mais terna infancia,...

xoslois.blogspot.com/
matalotes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 1:05
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

buenas a tod@s,me podria decir alguien que me puedo tomar para bajar mi marca de 42 m. en los 10 klm a 26m.15"gracias de antemano.(abstenerse los que no me garanticen ese tiempo)
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 8:00
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

A mi ese artículo, no sé, pero me parece mentira...

O eso o ya sé por qué me gana tanta gente :-D.

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos