Foros ›
etapas volta a España por Galicia
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 13 Xan 2011, 19:43
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

boirinho escribió:
anarky escribió:
boirinho escribió:

A etapa de Sarria... penso que podía ser moito máis dura. Se de Becerreá foran para As Nogais e foran ó Cebreiro por Becerreira e Vilasol, e despois coller Ancares dende Piornedo-Suarbol.

Pois eu creo q dese xeito sería similar ou incluso menos duro pq só terías a subida ao Poio q é relativamente dura pero logo tes q facer un montón de kms para enganchar con Degrada e subirías Ancares pola cara menos dura (a de Piornedo) mentres q tal como o plantexaron na Volta dende Becerreá tes q subir un pequeno porto q non é para nada duro e logo baixas a Navia por unha carretera bastante perigosa ... moito coidado con esta baixada q se as trae e nada máis saír de Navia enganchas prácticamente seguido Morela e Ancares q seguro q se fai moi duro. Lástima q a etapa teña q acabar en Ponferrada pero creo q non lles kedou máis remedio por cuestións loxísticas. Todo dependerá de como se tomen a etapa, eu sinceramente creo q non vai pasar nada tendo ao día seguinde A Farrapona e logo O Angliru.
Existiría a opción de baixar de novo As Nogais e subir polo alto de Pintinidoira, sen grandas rampas, pero longo de aúpa.
Eu tampoco creo que nesa etapa pase nada, pero a desculpa da loxística para ter que levala ata Ponferrada eu non ma creo. Tendo en conta os grandes desplazamentos que hai este ano, o último día un Vitoria-Madrid, a min parécenme desculpas absurdas. O Tour move moito máis que a Volta, e aínda así ten finais en lugares moito máis reconditos que a zona de Ancares. E non digamos xa o Giro.

Esa é a opción q che comento de enganchar As Nogais con Piornedo por Degrada q é unha subida longa pero moi tendida e con moito descanso. Postos a facer unha etapa polos ancares lucenses e pasando por Becerreá creo q esta é unha das mellores opcións. O grupo q promoveu q se fixera esta subida propoñía varias alternativas, as máis duras consistían en subir Ancares dúas veces por diferentes caras pero subindo só unha eu creo q a etapa está ben ... o q sí q non entendo e tampouco teño a certeza de q se poida é pq postos en Murias en lugar de tomar a carretera cara Balouta non se meten pola vertente do Pan de Zarco. Xa vos digo q está nunca a subín e non sei se ti boirinho sabes se é factible?

O tema de acabar en Ponferrada sen dúbida tes razón de q a Ponferrada lle interesa q internacionalmente se vexa q ten capacidade para aloxar unha etapa da volta e promover a súa candidatura a organizar o mundial. Seguro q hai algún pobo na cara leonesa suficientemente grande para acoller o final de etapa como Becerreá na zona luguesa. Pero nin Becerreá nin esos pobos poden albergar a toda a xente q move a Volta. Solución: mandar a xente a durmir a Lugo ou Ponferrada así quizáis pensarán q así é máis cómodo. Ademais e máis importante, quen paga para q sexa final de etapa? Supoño q unha parte terá q poñela o concello e ao de Ponferrada non parece importarlle gastar o diñeiro para promocionar a cidade a través do ciclismo.

www.24gramos.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 13 Xan 2011, 19:46
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

anarky escribió:
... e ao de Ponferrada non parece importarlle gastar o diñeiro para promocionar a cidade a través do ciclismo.

Nin ao resto de formacións políticas nin as cidadán ... que cando presentaron a candidatura para organizar o mundial 2013, todo o mundo estaba moi contento Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 9:28
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

Pan do Zarco é perfectamente asequible para o pelotón. Outra cousa é que a Abraham Olano non lle guste, pero o Giro ten pasados por sitios moito peores como Finestre ou Plan de Corones. Os desniveis de Pan do Zarcos son perfectamente comparables ao Mortirolo.Perfil de Ancares por Pan do Zarco
Perfil do Mortirolo

A min gustaríame que huberan posto algunha etapa con sterrato, e nos Ancares, Pelliceira podía ser ideal.

O grupo ao que fas referencia que promoveu esto é o de Plataforma Recorridos Ciclistas, creado polo meu amigo Victor, natural de Ponferrada. Teñen feito moito traballo con estas cousas, eu colaborei no que puden con eles, que tampouco é que fora moito. Téñense reunido varias veces con Olano e con Guillén.

En altimetrías.com, poñen moitas das suas ideas. Plataforma Recorridos Ciclistas.
Tamén teñen perfil no Facebook.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 12:06
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

La Vuelta a España regresa al País Vasco 33 años después. Creo que en un buen momento y en una buena ocasion para comprobar la "normalidad" político/social en el País Vasco. Los aficionados vascos tambien tienen el derecho de contemplar in situ el discurrir de la caravana multicolor.Hay gran aficion en esa autonomía que tan buenos corredores han dado al ciclismo internacional.
La aficion vasca tanto para el atletismo como para el ciclismo es ejemplar.

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 14 Xan 2011, 23:20
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

Este ano gana Contador Guiño
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xan 2011, 10:02
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

lestrove escribió:
Este ano gana Contador Guiño
¡ Si corre !...o que está muy complicado co seu "presunto" caso de doping,eternamente pendiente de resolver.E ademais,si todo se resolve favorablemente para él, entendo que terá preferencia polo Tour.
Non sei, pero este ano non o miro na volta a España, i é unha pena non poder miralo correr por aquí en directo.
Respeto a volta pasando por Galicia, e mais concretamente polo meu pobo,teño un lexano recordo de mui rapaz, da espectacion que causara o paso de Bahamontes.

Friends forever
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Xan 2011, 10:21
Asunto: Re: etapas volta a España por Galicia

corroseguro, a Contador a efectos prácticos le va a resultar imposible correr el Tour:

Primeramente porque la resolución por parte de la Fed.Español de ciclismo todavía no se ha producido y cuando lo haga, sea cual sea la sanción, tanto Alberto,como la UCI, como la AMA, recurrirán al TAS dado que no se encontrarán deacuerdo con la misma. Por ello, dados los tiempos que maneja el citado TAS en ningún caso se produciría un dictamen antes de Julio

Y en segundo lugar ASO (organizadora del Tour) "invitará amablemente" a Alberto a que no participe por encontrarse inmerso en un proceso contra dopaje

Por cierto, Corvo, el puerto del que hablabas que arranca en Porto se llama "Porta do Poio" y tiene su cima a 1446m de altitud.

Una variante interesante para endurecer más la etapa sería ademas del "Poio" subir después "A Porteliña (Altos do Campanario), un puerto corto de 6km pero al 8.5% de pendiente media y por encima de los 1500m de altitud.

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos