Foros ›
Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 21:01
Asunto: antivirus

¿ alguien me puede informar sobre un antivirus "fiable" y "gratuito" ?
¿ qué me recomendáis ? ¿ alguno conoce,me puede informar sobre el "antivir" ?

Friends forever
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 22:13
Asunto: Re: antivirus

Ben sacado o tema Sorriso , porque o meu ordenador debe ter dende a gripe A ata a porcina, pasando pola peste bubónica e a septicémica Muerto
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 23:49
Asunto: Re: antivirus

Pois comentou-me o técnico informático com o que trabalho que sacou Microsoft um gratuito para descarregar... e dos gratuitos di que é o que melhor vai agora mesmo... Eu tinha pensado instala-lo quando me caduque o que vinha com o computador.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 0:10
Asunto: Re: antivirus

Buenas noches

En la Universidad de Vigo aconsejan este:

www.avg.com/es-es/inicio


Yo lo tengo y va muy bien.

Saludos
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 8:52
Asunto: Re: antivirus

french_mondariz escribió:
Buenas noches

En la Universidad de Vigo aconsejan este:

www.avg.com/es-es/inicio


Yo lo tengo y va muy bien.

Saludos

Eu tamen o teño dende hai moitos anos e via moi ben, e xa se sabe cando aljo funciona pa que cambialo.

un saudo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 12:59
Asunto: Re: antivirus

french_mondariz escribió:
Buenas noches

En la Universidad de Vigo aconsejan este:

www.avg.com/es-es/inicio


Yo lo tengo y va muy bien.

Saludos
Al entrar entiendo que hay que pinchar en la opcion ANTI-VIRUS FREE EDITION 2011 para descargar.Al pinchar,a su vez,aparecen tres opciones, y entiendo que hay que descargar la ANTI-VIRUS FREE EDITION. ¿O.K.?
Lo que sí me dá a entender es que luego hay que renovar y ya la cosa no es gratis. Pensando

Friends forever
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 13:24
Asunto: Re: antivirus

mándame un privado e proporciónoche un antivirus de "balde"....xa me entendes, Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 13:46
Asunto: Re: antivirus

xabi escribió:
mándame un privado e proporciónoche un antivirus de "balde"....xa me entendes, Mr. Green Mr. Green Mr. Green
¡ co** ! aquí estamos falando de antivirus de balde pero non como enganche pa logo "obligarte" a renovar de pago.
Eu tiña de balde o Panda,e cando se acabou a promocion me insistían de forma machacona de renovar pagandono, e como non lles fixen caso me enviaron un "barbaro" mais que un "troyano" para inutilizarme o equipo.
Resumindo:entendo que o de "balde" e un gancho para logo renoves de pago, e si non o fas mándanche un "recado" Mr. Green ( o cabalo de troya, a Atila, ..... Chorando )

Friends forever
littlejohn

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xan 2011, 16:54
Asunto: Re: antivirus

Eu levo tempo instlando o AVG, e sí que é gratuito. É probable que che instale de proba a versión Internet Security, pero unha vez agotada, daslle a desintalar, i xa che pregunta se queres pasar a versión de Antivirus Free.
littlejohn

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xan 2011, 16:57
Asunto: Re: antivirus

Tamén podes probar con otras utilidades específicas de spywares o malwares, como poden ser: Malwarebytes e Superantispyware; tamén gratuitas.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xan 2011, 19:09
Asunto: Re: antivirus

Eu hoxe mismo instalei o Avira Antivir gratuito. Probei primeiro co AVG antivirus ed. gratuita, pero como no momento da instalacion se me plantearon unhas dudas ( aínda non leera a informacion do forero anterior ) optei polo Antivir que me dou mais confianza ao non plantearme dudas durante a instalacion.En fín,entendo que debe haber moitas opcions.A cuestion e que logo non te "obliguen" a "renovar" mediante unha edicion non-gratuita so pena de enviarche un troyano si non renovas ou desinstalas sin mais a version gratuita sin instalar a de pago. Isto é o que eu sospeito me pasou co antivirus Panda. Pensando

Friends forever
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 20:18
Asunto: Re: antivirus

Eu uso o Avast dende fai ben de tempo e ningún problema, persoalmente gústame máis que o AVG.

Podes descargalo xa que é gratis para uso particular, ten en conta que tamén hai versión de pago.

http://www.avast.com/es-ww/free-antivirus-download

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 22:51
Asunto: Re: antivirus

sochas escribió:
Eu uso o Avast dende fai ben de tempo e ningún problema, persoalmente gústame máis que o AVG.

Podes descargalo xa que é gratis para uso particular, ten en conta que tamén hai versión de pago.

http://www.avast.com/es-ww/free-antivirus-download

Un saúdo
¿ version de pago ? Pensando , sí, pero gustanme mais as versions "free" ¿ por qué será ? Pensando Ríndose

Friends forever
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 17 Xan 2011, 0:18
Asunto: Re: antivirus

Teóricamente me dedico a esto (soy informática) y trabajé en INTECO, en Seguridad, hasta que me trasladé de ciudad.

Soy más de AVG, de hecho lo tengo en el ordenador de sobremesa, aunque en el portátil tengo uno de pago.

Para cualquier duda sobre productos de seguridad, os recomiendo la página del INTECO-CERT, que es un organismo perteneciente al Ministerio de Industria, y que se dedica a esto.

Tienen una sección de útiles gratuitos de seguridad, desde antivirus, antispam, herramientas de recuperación de datos, multiplataforma y para todos los sistemas operativos...

Cuando alguien me pregunta por alguna herramienta de este tipo, se la recomiendo.

cert.inteco.es/softwar...gratuitos/

Un saludo
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Xan 2011, 11:22
Asunto: Re: antivirus

Ao fim instalei o Microsoft Security Essentials. Nom me tem nada de mala pinta e nom me atasca a velocidade do ordenador. Eu também fum fiel a AVG há tempo, mas creio que a dia de hoje há cousas melhores.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos