Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 19:14
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Cheetos escribió:


Como ben dis, faría iso ... se conseguise ser coherente tras unha desgraza. O problema de xulgar sendo parte é que se perde a obxectividade e poderiamos acabar tod@s na Lei do Talión.

Dacordo. Falemos de feitos obxetivos.

Pomos como feito de partida duas persoas. Unha delas mata a outra. Como consecuencia temos unha victima que morre e un asesino que continua vivo.

A consecuencia deso o asesino vese privado da sua liberdade durante como máximo creo que 30 anos, e poñendo algo da sua parte bastante menos. Durante ese tempo non pode sair do recinto carcelario, debe cumpliar as normas ali establecidadas e perde de relacionarse co mundo extirior antes de que lle comecen a dar permisos; so ten dereito a comida de balde, condicions dignas de hixiene , saude e habitabilidade;tamen pode formarse, estudiar, facer exercicio... e o resto de cousas que permitan facer no carcere, aparte de pensar, ver, oir, escoitar, oler e sentir. Rematado ese periodo o asesino recupera os seus dereitos perdidos e pode volver a disfrutar da vida na sua plenitude.

A victima perde a posibilidade de disfrutar da sua vida e desaparece para sempre.

Por outro lado temos a duas familias. A familia do asesino, pese a él, son unha boa familia e respetable.Para ver o seu familiar teñen que costearse caros desplazamentos porque está nun carcere moi afastado do seu domicilio, a parte do tempo empregado para acudir a velo e falar con el.

A familia da victima acude a visitar o seu familiar que está no cementerio da sua cidade, a excasos metros de onde viven. Confuso ...lastima que os mortos non poidan ver as persoas que queren.

A min, sinceramente, si me vira obligado a estar nesta historia preferiria estar na piel do asesino.

Ahora ben, que cada un se manifeste a favor de quen queira
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 19:38
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Pero eu tamén iría á manifestación que se organizase en contra do terrorismo. Non é algo incompatible. A pega en ambas manifestacións serían os representantes (ou a maioría) que irían agarrando a pancarta...
P.D. Dame noxo a politización da AVT en torno das vítimas.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 19:40
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Intentarei explicarme Xiamenfroi

No punto 2)
A min traeme sen cuidado si se queren independizar. Por min que funden un pais novo e que fagan o que lle pete. Eso si , que compensen economicamente o resto de territorios españois porque para recibir investimentos cos cartos de todo o estado non puñeron pegas; e dame a impresion que en Euskadi se invertiu mais que, por exemplo, onde vivo eu. Zanxado ese tema que se organicen como queiran.

No punto 2) eu refirome a asesinos en xeral, tan mal me parece un etarra como o que mata a muller ou o veciño.E lamentable si hai diferencias entre asesinos, ó igual que e lamentable que se reclamen dereitos para eles.

Doulle a volta a todo e pregunto: ¿Firmarian estos mesmos un manifesto pedindo o acercamento dos presos vascos, si esa dispersion se producira nos que matan a sua parella??
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 20:31
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

No punto 2 estou, si mo permites, en desacordo: falas dos recursos do Estado coma si os cartos que ten os sacara do Banco de España e non foran resultado do esforzo conxunto de todos, vascos incluidos. O país vasco sempre aportou ao Estado mais ca o que recibiu, que non é incompatible con dicir que recibiu mais do que recibiu a zona onde ti vives. E o concerto económico vasco (que non foi un regalo do Estado, senón que se basea en normas consuetudinarias e no antigo dereito dos fueros vascos), permite que parte dos impostos recaudados se invirtan directamente no País Vasco. ¿Dis de que se independicen e que compensen económicamente ao resto de España por facelo? Habería que sacar a calculadora: non sei, ao mellor se independizaban e, aínda por riba, habería que darlles aínda mais cartos para quedar 'a pre'. Guiño Non hai mais que dar unha volta polo País Vasco para decatarse do seu poder económico...

Eu non reclamo dereitos para os asesinos, pero si están condeados terán dereito a abrigo, comer, lavarse e vestirse como mínimo. Outra cousa sería outro tipo de dereitos, moi discutibles. Por exemplo, ¿sabías que, resumindo un pouco, os presos teñen 'mais' dereito ao traballo ca nós? Mira onde está cada artigo na Constitución e verás que para eles é un dereito fundamental, e para o resto é un principio rector. Un condenado en prisión pode 'esixir' que lle den traballo, e que cotizen por el na Seguridade Social. E cando sae do cárcere ten 15 días para ir apuntarse para cobrar o paro... Abraiado

A última pregunta non a acabo de captar. Entendo que preguntas si os futbolistas firmarían o acercamento dos maltratadores asesinos ás victimas de violencia de xénero, ¿correcto? Eu entendo que eles firmarían (e eu tamén) o acercamento dos maltratadores ao seu lugar de orixe (xa que alí poden ter pais, irmáns, etc...). Si a víctima estivera morta, desgraciadamente, non se podería facer nada a ese respecto. Pero no caso de que a víctima de maltrato estivese viva, eu acercaría ao maltratador a unha cárcere cercana ao domicilio (non da víctima, senón del, si a vivenda compartida fose del), e prestaría axuda á victima para facilitarlle a residencia noutro lugar apartado da súa elección, mesmo algunhas leis (o EBEP) teñen en consideración o caso da violencia de xénero, facilitando a quen a sufre a posibilidade de recompoñer a súa vida de forma digna. E no momento que o maltratador saia do cárcero, mesmo temporalmente, unha pulseira GPS ou seguimento policial. Sería todo algo complexo (sobre todo no que respecta ao domicilio), pero trataría de facelo do xeito mais beneficioso e menos lesivo para a víctima. Espero que me poidera facer entender....

Saúdos. Angel
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 0:04
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

xiamenfroi escribió:



Pero no caso de que a víctima de maltrato estivese viva, eu acercaría ao maltratador a unha cárcere cercana ao domicilio (non da víctima, senón del, si a vivenda compartida fose del), e prestaría axuda á victima para facilitarlle a residencia noutro lugar apartado da súa elección, mesmo algunhas leis (o EBEP) teñen en consideración o caso da violencia de xénero, facilitando a quen a sufre a posibilidade de recompoñer a súa vida de forma digna. E no momento que o maltratador saia do cárcero, mesmo temporalmente, unha pulseira GPS ou seguimento policial. Sería todo algo complexo (sobre todo no que respecta ao domicilio), pero trataría de facelo do xeito mais beneficioso e menos lesivo para a víctima. Espero que me poidera facer entender....

Saúdos. Angel

Di que si, al final vamos a apalizar a la mujer, madre , hermana, y al salir de la carcel me quedo con la casa y que ella/s se vayan del lugar de donde son o estan a vivir (quieres decir eso??????).
Quieres decir esto con lo de ¨teñen a posibilidade de recompoñer a sua vida de forma digna¨, pues solo joderia, aunque tu igual le ponias una X para que supieran que fueron maltaratadas.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 1:13
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

ramallo escribió:
Di que si, al final vamos a apalizar a la mujer, madre , hermana, y al salir de la carcel me quedo con la casa y que ella/s se vayan del lugar de donde son o estan a vivir (quieres decir eso??????).
Quieres decir esto con lo de ¨teñen a posibilidade de recompoñer a sua vida de forma digna¨, pues solo joderia, aunque tu igual le ponias una X para que supieran que fueron maltaratadas.

Eu non dixen nin pensei tal, así que fai o favor de non poñer na miña boca palabras que nunca dixen. Só dixen que hai leis, bastante novedosas por certo (digamos dos 6-7 últimos anos, Guiño ), nas que se ten en consideración esta situación de mulleres víctimas de maltrato, e se lexislou en consecuencia, cousa que antes non había, con todos os acertos e erros que conleva intentar plasmar o sentido da xustiza nunha lei escrita. Só eso. Se non queres entender o que puxen, ou queres entendelo pero ao xeito que che interesa, é cousa túa.

Empezaches o tema indo de tolerante ('los adjetivos los poneis vosotros'), creo que pensando que todos os comentarios iban ser do teu placet, pero en canto ves un post que non che gusta, no canto de pedir unha aclaración ou de argumentar unha crítica, xa empezas a atacar persoalmente ao autor. En fin, empezo a ver que ás veces é mais fructifero o debate por privados. Si ves que o que digo non se axusta ás túas expectativas do foro, mala sorte: ten que haber de todo na vida, hasta 'rojillos'... Guiño Un saúdo.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 1:20
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

xiamenfroi escribió:
ramallo escribió:
Di que si, al final vamos a apalizar a la mujer, madre , hermana, y al salir de la carcel me quedo con la casa y que ella/s se vayan del lugar de donde son o estan a vivir (quieres decir eso??????).
Quieres decir esto con lo de ¨teñen a posibilidade de recompoñer a sua vida de forma digna¨, pues solo joderia, aunque tu igual le ponias una X para que supieran que fueron maltaratadas.


Empezaches o tema indo de tolerante ('los adjetivos los poneis vosotros'), creo que pensando que todos os comentarios iban ser do teu placet, pero en canto ves un post que non che gusta, no canto de pedir unha aclaración ou de argumentar unha crítica, xa empezas a atacar persoalmente ao autor. En fin, empezo a ver que ás veces é mais fructifero o debate por privados. Si ves que o que digo non se axusta ás túas expectativas do foro, mala sorte: ten que haber de todo na vida, hasta 'rojillos'... Guiño Un saúdo.

** editado **
Eu so te pregunto se queres dicir iso, (e creo que te pido unha aclaracion, xa que te pregunto) e como non mo negas, e que o afirmas
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 1:29
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Pasopalabra... Nono

** editado **
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 1:42
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

xiamenfroi escribió:


Empezaches o tema indo de tolerante ('los adjetivos los poneis vosotros'), creo que pensando que todos os comentarios iban ser do teu placet, pero en canto ves un post que non che gusta, no canto de pedir unha aclaración ou de argumentar unha crítica, xa empezas a atacar persoalmente ao autor.
.

olvidouseme antes, se quisera facer iso so tiña que poñer o tipo de adxetivos que tiñades que por
ou facer coma ti e abrir un post nuevo para criticar el abierto.
p.d. non dixen nada dos teus primeiros comentarios, e tampouco comentei o de cheetos ou o 1º de corvo, que non sei en que dirección ia (ou si).
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mér, 05 Xan 2011, 14:02
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

ramallo escribió:
http://www.elmundo.es/elmundo/2011/01/03/paisvasco/1294073628.html

Los adjetivos, los ponéis vosotros

Patético, triste, lamentable que haya gente que se manifieste en defensa de quienes ponen bombas en aeropuertos, supermercados, playas, coches, domicilios.

Mi admiración y respeto para quienes sin esperar nada a cambio trabajan por nuestra seguridad, derechos y modo de vida.

Saludos.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xan 2011, 12:31
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Bueno, xa pasou a manifestación... e non houbo ningún tipo de problema destacable, e os xogadores da R. Sociedade xogaron sen ningún problema e sin que ninguén (aparte dos descerebrados sensacionalistas de MARCA e algúns outros) volvese a atacalos. Agora espero que tamén haxa una manifa polos dereitos das víctimas de ETA (que tamén apoiarei, como dí Cheetos, non son incompatibles).

Editado. , por favor para cualquier problema , consultelo con el administrador del foro o moderadores Guiño , gracias.
killoke.

Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 19:31
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

Hoy de nuevo son noticia estos malnacidos .
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 0:32
Asunto: Re: Apoyan a E.T.A.

killoke escribió:
Hoy de nuevo son noticia estos malnacidos .

Nono, no son unos mal nacidos, ni unos hp, pues las madres a lo mejor no tienen anda que ver, son unas SIN VERGÜENZAS y unos ASESINOS y gamberros en su mayoría. Que no tienen donde caerse muerto y la única salida laboral es o bien el cocktail molotov con la kaleborroca o subir en el es calafón de la organización terrotista etarra y seguir jodiendo a todo el pais vasco y español.

Cuando veo esa gentuza, cada vez me recuerdo más de ese compañero de trabajo vasco que decía Euskadi y le respondía: "nono, vascongadas, hombre vas con ga das, que lo de eusqueseyo fue un invento del Sabino ese, ¿era Padilla o Arana? bueno, da igual...."





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos