Foros ›
Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Posts

Reply with quote Post Thu, 30 Sep 2010, 22:38
Post subject: Re: Asesinatos de balde!

U, eu ando a pé, corro, vou en bici, en moto e en coche. É dicir, me vexo en todas e cada unha das situacións que pode haber (afortunadamente, e grazas a Deus, non sei o que é ir nunha cadeira de rodas). Só digo que hai que tratar de poñerse sempre nos zapatos dos outros. O do tráfico eu vinno dende todos os ángulos posibles (entre coche e moto poido ter uns 700-800 mil kilómetros feitos) , e dígoche que hai que protexer sempre ao mais débil: ciclistas e peóns.

E cando imos en coche, pensar algo mais cos miolos e non deixarnos levar polo estrés e pola ansiedade... Very Happy

Saúdos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Posts
Galicia-Gales
Reply with quote Post Fri, 01 Oct 2010, 9:42

xiamonfrei: ¿ concibes que poida haber estradas sin cunetas ou arcens por dónde circular peatons e ciclistas ? Pensando

Friends forever
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Fri, 01 Oct 2010, 10:38

xiamenfroi escribió:
Que me vas a contar a min de pasar con choiva por riba da pintura dun paso de peóns, nunha moto de 650 cc., que aceleras un chisco, case nada, unha miguiña... enriba da pintura, e parece que estás sobre unha balsa de aceite. Entón que facemos, ¿que non se pinte para facilitarnos a nós (moteros) o paso? Iso non pode ser. Comprendemos que, polo de agora, ten que ser así (a falta de que empreguen outra pintura mais adecuada). Mentras tanto: pasar entre 2 raias brancas.
Dixen eu de non pintar os pasos de peóns?

E se entre as dúas raias brancas, hai unha roxa, por onde metes a moto? Se ó que me refiro eu, que pode haber pasos elevados (e outros elementos de seguridade) onde se precisen, pero axeitados á normativa, e que comprometan o menos posible a seguridade dos restantes usuarios da vía. Se esbaras e caes ca túa moto, ademais do teu golpe, son preto de 200 kg que poden arrastrar ou caer enrriba dos peons que se atopen preto.

E non fai falla ir na moto, en bici tamén se pode patinar debido á pintura, ca conseguinte caída e golpe.

Peroooo, ah pecador, acelerando nun paso de peóns? Wink Estes das motos van como tolos :-D.

xiamenfroi escribió:
U, eu ando a pé, corro, vou en bici, en moto e en coche. É dicir, me vexo en todas e cada unha das situacións que pode haber (afortunadamente, e grazas a Deus, non sei o que é ir nunha cadeira de rodas). Só digo que hai que tratar de poñerse sempre nos zapatos dos outros. O do tráfico eu vinno dende todos os ángulos posibles (entre coche e moto poido ter uns 700-800 mil kilómetros feitos) , e dígoche que hai que protexer sempre ao mais débil: ciclistas e peóns.

E cando imos en coche, pensar algo mais cos miolos e non deixarnos levar polo estrés e pola ansiedade... Very Happy

Saúdos.
E? Onde dixen eu o contrario?

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Posts

Reply with quote Post Fri, 01 Oct 2010, 13:19

Mr. Green Mr. Green Mr. Green A ver, U, ás veces hai un paso de peóns xusto despois dunha curva. Ou, o mais frecuente, ao pé dun semáforo en vermello. Cando se pon en verde, temos que acelerar. E nese caso, por riba cando chove, perigo gordo. En bici tamén e perigoso, pero si probas a acelerar (non digo mais, ao 50%) unha moto nas condicións que che digo, verás a diferencia.

Xa sei que non dixeches nada de non pintar os pasos, pero ahí están, así deben de estar e así hai que pasar por riba deles. Que todos somos conductores e peóns en calquera momento, e ás veces me teño levado bos sustos nos pasos (aínda mais onde eu vivo, exemplo do nulo respeto aos peóns, que os coches aparcan enriba dos pasos e si te ven cruzando, aceleran para facerte correr...).

Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros. Eu só digo que todos somos peóns, e non temos airbag, barras laterais, nen ESP... E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).

Saúdos, U.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Posts

Reply with quote Post Fri, 01 Oct 2010, 13:21

Ai U, esquecíame dunha broma; e non che falo de acelerar a fondo sobre unha liña branca. ¿Onde foi que Fernando Alonso perdeu posicións na saída por situar o Ferrari sobre unha liña branca? E iso que era carreira en seco... Very Happy
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Posts

Reply with quote Post Fri, 01 Oct 2010, 21:52

Perdoa pola demora, corroseguro.

Sí, concibo que haxa carreteras sin cunetas nin arcéns. Eu véxoas moitas veces. ¿Por qué o dis?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Posts
Galicia-Gales
Reply with quote Post Sat, 02 Oct 2010, 9:29

xiamenfroi escribió:
Perdoa pola demora, corroseguro.

Sí, concibo que haxa carreteras sin cunetas nin arcéns. Eu véxoas moitas veces. ¿Por qué o dis?
Porque si as estradas tamén están para circular peatons e ciclistas non concibo que non dispoñan de cunetas/arcens por dónde circular peatons/ciclistas, e sobre todo peatons,que non deben circular por dónde exclusivamente circulan automóviles. Pensando

Friends forever
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Posts

Reply with quote Post Sat, 02 Oct 2010, 9:57

xiamenfroi escribió:
Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros.
Non o pretendía, como ti ben dis conduzamos o que conduzamos, todos somos peóns, cousa que esquecen algúns "enlatados".
xiamenfroi escribió:
E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).
110? Pois logo, creo que deberías regalarme a túa 650 Silbar e mercar unha de 125 Very Happy .
Un saúdo Wink .

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Posts

Reply with quote Post Sat, 02 Oct 2010, 20:50

U escribió:
xiamenfroi escribió:
Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros.
Non o pretendía, como ti ben dis conduzamos o que conduzamos, todos somos peóns, cousa que esquecen algúns "enlatados".
xiamenfroi escribió:
E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).
110? Pois logo, creo que deberías regalarme a túa 650 Silbar e mercar unha de 125 Very Happy .
Un saúdo Wink .

Very Happy Very Happy Very Happy Saúdos COLEGA (así, con maiúsculas).

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum