Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 13:07
Asunto: 2º Maratón nocturno de Bilbao

O vindeiro 23 de outubro celebrase a segunda edición da maratona nocturna de Bilbao.

Xa o ano pasado pareceume unha opción interesante pero o feito de que a meirande parte dos meus compañeiros de equipo iban participar na de Porto fíxome trocar de obxectivo.

Este ano, ademáis do aliciente que supón para a miña familia achegarse a ver a uns amigos, variaron o percorrido de xeito que non se alonxa tanto do centro da cidade e da dúas voltas, o que fai que se faga menos pesada a parte a carón da ría.

En fin, que se alguén se anima a correr a partires das 9 da noite do vindeiro sábado 23 de outubro polas rúas de Bilbao, xa sabedes onde atopar a información.

En próximas mensaxes irei poñendo o perfil e o percorrido, moi llaniño (salvo unha pequena costa que se sube dúas veces) e probablemente apto para facer MMP. Silbar
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 14:12
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

ten moi boa pinta...
lastima que aqui al lado en parada do sil, haxa a carreira por montaña... en version corta 16 e longa 33 .

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 17:23
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Fun o ano pasado e chejoume ven un autentico desastre organizativo ...de momento non penso volver,suerte a os que vaian.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 18:26
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

jabato escribió:
Fun o ano pasado e chejoume ven un autentico desastre organizativo ...de momento non penso volver,suerte a os que vaian.

Boas noites, Jabato. Se non che importa, gostaríame saber qué cousas fixeron mal os da organización o ano pasado Pregunta para ir avisado e, de paso, contrastar se tomaron nota dos erros cometidos. Pensando

Déixote aberta a porta a calquera comentario, xa que a cando me decidín por esta maratona tiña tres competicións máis desa índole en mente pola mesma época: Oporto e Zaragoza, o día 7 de novembro, e Donostia/San Sebastián o 28 de novembro. A data e o feito de ser nocturna (ademáis do prezo e de que teño aloxamento perto) foron factores importantes á hora de decidirme por Bilbao, pero se é unha chapuza entón voltarei a pensalo.
runnerarreventado

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
Viveiro
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 21:23
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Eu tamén estou interesado en ir. Temos pensado ir outro colega e máis eu pero se está tan mal non imos! En principio ía a ser a nosa 1ª maratón e a idea era apuntarse esta semana. Por favor dinos algo máis!!
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 20:38
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Hola,compañeiros a miña esperiencia,nesta marathon todo parecia que iba a ser unha gran festa,con fuegos de artificio na saida,e con chema de padriñoe o gugemheim,peropara min i mais algun compañeiro do pato blanco defraudounos totalmente os primeiros km moi ven a partir de enfilar hacia o outro lado da ria ,ibamos correndo casi sin luz nadie pola calle,nos avituallamientos non habia isotonicos rectas que nunca se acababan i u peor corremos casi toda a marathon entre o fume dos cochesi estos toda a carreira molestando os corredores e sonando o calxon todo tempo ,daba ganas de abandonar cando terminei na meta collin duas botellas de poverade chamandome a atencionunha chica ,bueno por suerte non era a miña primeira marathon e termineina como puden ainda que no km,37 metennos unha subida que tiraba para tras,quedei moi tocado,en cambio en marzo fun a barcelona e cambiaba totalmente e moi reconmendable esta ultima ,bueno o millor xa aprenderon algoe este ano fano millor ojala e que vos vaia ven,ah,como a marathon e de noite procurade tomarlle a siesta ,,suerte a todos ..
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 22:45
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Compañero pásate por el post del año pasado para que veas las experiencias que tuvimos algunos de los foreros.

www.correrengalicia.or...2&start=45
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 22 Set 2010, 16:57
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Moitas grazas pola información tanto ao compañeiro Jabato do equipo Pato Blanco (grandes afeccionados ás maratonas, polo que teño comprobado) como a aninme (que tivo máis ou menos os mesmos problemas).

Como comentario esperanzador de cara á edición deste ano teño que decir:

a) Que o percorrido foi modificado sustancialmente, eliminandose toda esa parte da carreira que vai ata a boca da Ría (e que se fixo especialmente dura pola escuridade e o tráfego)

b ) Que anuncian avituallamentos de dous tipos (uns con auga nos km. 5, 10 e 15 -auga e sólidos nos km. 20, 25, 30, 35 e 40- e outros con isotónicos "powerade" intercalados nos km. 7'5, 12'5, 17'5, 22'5, 27'5, 32'5 e 37' 5).

Agora o tema será que cumplan o prometido por duplicado. Así que espero non ter que estar o vindeiro ano quitándolle da cabeza a algún foreiro ilusionado a súa idea de participar nesta maratona.

De novo moitísimas grazas a todos pola vosa opinión. Aplauso Aplauso
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 22 Set 2010, 18:32
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

También hay que decir que una semana después de haberse celebrado el maratón, la organización publicó un comunicado en la web pidiendo disculpas por los errores cometidos debido a que mucha gente había protestado.

Yo, sinceramente, volvería por lo impresionante que fue correr por el centro de Bilbao con de la cantidad de gente animando que había, que nunca vi cosa igual, que ya podías ser el último que la gente te seguía dando ánimos. Y también es muy divertido, ya hacia al final de la carrera y a altas horas de la noche, ver a la gente tomando pintxos y vinos en las calles con su puntillo de "alegría" animándote.

Este año me decanto por correr en Oporto. Suerte a todos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 22 Set 2010, 21:54
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Pois como esta vez o percorrido vai ser de dúas voltas pola parte máis urbana de Bilbao entón a animación e cousa feita... sábado noite cruzando rúas ateigadas de xente dando ánimo... e logo de correr igual achegarse ás famosas 7 rúas a tomar un "katxi" de "isotónica" para hidratarse Guiño Xa me vou animando máis.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 16:21
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

El nuevo recorrido promete....

Animo....

los que llevan la organizacion son gente muy profesional, por lo que esta asegurado el maraton.

Animo a los que vengais, yo ahora no tengo piernas.

Salud y Kilometros
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 17:32
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

MarioeIsa escribió:
El nuevo recorrido promete....

Animo....

los que llevan la organizacion son gente muy profesional, por lo que esta asegurado el maraton.

Animo a los que vengais, yo ahora no tengo piernas.

Graciñas polos ánimos e pola información, MarioeIsa, ainda que supoño que serás Mario (porque Isa debe seguir metida no bar todo o día). Eu xa non podo dar volta atrás. Xa paguei a inscrición e xa teño os días pedidos no choio para quedar tranquilamente o domingo e voltar con calma o luns... como temos uns amigos vivindo ahí pertiño (en Urduliz para máis señas) quedamos na súa casiña tan panchos Guiño

Bueno, e xa de paso a ver se nos coñecemos... ainda que non teñas pernas para a carreira sí terás un intre para achegarte á meta en torno ás 00:30, que será cando eu estea a punto de chegar (se todo sale segundo o previsto, claro). Por se acaso anda atento ao dorsal 981, que son eu Mr. Green , e logo dunha duchiña tomamos unos zuritos... bueeeeeno un katxi ou dous, que vou traer moita sede Silbar
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 17:14
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Hola,
¡Cuánto tiempo! me alegro de saber de Mario. Yo no tengo experiencia pero dos compañeros fueron el año pasado y dicen que disfrutaron.

Lo cierto es que este año corrí la media en un día maravilloso de primavera y quedé un poco decepcionado de mis paisanos, tanto de la organización como del público (por decir algo porque no hubo ni un sólo grito de aliento).

Teniendo en cuenta el recorrido, tiene que ser rápido y, excepto la zona de Sarriko en adelante, parece bonito.

Espero que os vaya bien

Makoki 5.1
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 08 Out 2010, 18:40
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

Graciñas, Makoki, sempre é un pracer saber que sigues vivo Guiño ainda que iso xa o sei por outros medios de comunicación.

O ano pasado seica a xente animou bastante (onde a había, claro, porque o percorrido facíase moito máis aburrido que o deste ano xa que chegaba ata o mar).

A ver se volve a caer MMP... por pedir que non quede.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 22:03
Asunto: Re: 2º Maratón nocturno de Bilbao

moitos animos para o domingo, amigo banderas... Aplauso Aplauso Aplauso

que a forza este contigo en todo momento, e que che saia unha carreira a pedir de boca.

xa contaras...

saudos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos