Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2011, 20:38
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

vaia entrenamento ose e co calor que facia , de despois de unha voa sesta Muro Muro que non se pode durmir despois de comer Parar non che enseño nada Ríndose prepara unha voa ruta pa juernes 16 ou 18 km estaria ben ,vemonos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2011, 22:23
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

A que hora pretendeis correr el jueves?
Para que una que me se yo,deje de tocar los milindres,ayer empeze a correr,hoy otra vez,mañana descanso,y el jueves volvere a la carga
Aviso a navegantes,NO PIENSO QUEDAR DETRAS DE PENTIMAN cuando vuelva,asi que ya teneis liebre Silbar Silbar Silbar Silbar

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Mar 2011, 22:45
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

o juernes as 5:30 na via do tren plan 16 ou 18 km
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Mar 2011, 23:26
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Pois o circuito que teño deseñado para mañá é de aproximadamente 16,5 km, pero se queremos podemos amplialo un chisco mais polo casco urbano...... vou sair agora en coche a ver unha parte do percorrido que non controlo moito, a ver que tal é de desnivel.....

Vémonos mañá as 5:30 para facer o noso "largo"

Edito: Xa volvín de comprobar os desniveis, e avísoche que mañá será un percorrido rompepernas, pouco llano e moito sube-baixa Muerto Muerto Muerto , teremos que dar o callo, será un bo adestramento para Ferreirúa

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 18:31
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Compi, que tal van esas pernas despois do tremendo tute que lle metemos onte Rezar Rezar ??? As costas arriba e abaixo continuas non paraban, só nos últimos 2kms tivemos algo de llano....... ó final 14km que foron case coma 20 pola evidente dificultade do circuito elixido Muerto Muerto Muerto Muerto .....os arredores de Porriño-Mos dan moito xogo e avísote de que xa estiven vendo unha ampliación do circuito de onte para cando queden poucas datas para Ferreirúa Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green ...... Vémonos o domingo!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 20:07
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

vexo que estades a adestrar forte. Aplauso non abusedes moito de min na vig-bay Rezar

sorte para a previa, que todo saia ben e que o pasedes tamén moi ben.

javiyl.blogspot.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 20:11
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

javiyl escribió:
vexo que estades a adestrar forte. Aplauso non abusedes moito de min na vig-bay Rezar

sorte para a previa, que todo saia ben e que o pasedes tamén moi ben.

Vindes ti e Xuncall á Vig-Bay?? De Cheetos ultimamente non se sabe nada de nada, pero alomenos poderiamos intentar facer 1 foto de equipo (o mais completa posible).......

Do tema de "abusar de ti", xa sabes que nós xogamos noutra categoría, así que en carreira non nos veremos nin de lonxe...... o obxectivo noso é rematar o mais dignamente posible e se se pode mellorar as 2h 30 de Viana pois moito mellor..... Xa veremos que pasa....


Unha aperta e alegrome de volver a lerte por aqui Guiño Guiño Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 20:52
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Si, imos os dous. Cheetos acabo de mirar e está apuntado, asi que poderíamos facer a foto do equipo ó completo Bailar Bailar

Con eses adestramentos seguro que baixades dese tempo.
Eu irei para tentar baixar das duas horas, que non estou adestrando moito (ainda que xa estou comezando a sair a correr sen ganas de pararme ós 20') Muerto

javiyl.blogspot.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 23:58
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi as pernas puffff quentiñas jeje a esta vouye chamar a ruta de jesucristo ,por ese sitio perdeu as changletas jeje en esta media a pentaman vanye sudar os h.........s jeje ,vemonos o domingo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mar 2011, 13:53
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

holita compi maña tocanos castrelos con costas ....... sa me estan a doer as pernas de pensalo jeje ,o domingo iremos a AMES que nos invitaron a comer vemonos
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 14:20
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

OJO la susodicha estara de juez en la vig-bay
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 19:17
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
holita compi maña tocanos castrelos con costas ....... sa me estan a doer as pernas de pensalo jeje ,o domingo iremos a AMES que nos invitaron a comer vemonos

O final non estivo nada mal o entrenamento, cumplimos escrupulosamente co marcado polo mister Bailar Bailar .....30 minutos de quentamento, 10 costas de 100 metros (bastante ben, por certo Satisfecho Satisfecho ) e para rematar 15 minutiños extra de enfriamento.....a verdade é que foi interesante e entretido facer algo diferente do clásico "trote borriquero". A única pega é que facía un chisco de calor, pero nada que non arreglara posteriormente 1.5 litros de auga case de un tirón Mr. Green Mr. Green Mr. Green Silbar Silbar ......

Mañá fai o entreno que corresponde, descansa ben o sábado e deixa o pavillón ben alto o domingo....... Eu sigo coa miña ilusión de ir a sufrir a Verín, pero non sei se poderei Rezar Rezar Rezar Rezar ........

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 21:30
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ostias compi na vig-bay non salimos suntos que carallo fago eu en caison B estorbar ,sa me pusen de mala leche e o penta man na I
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 22:46
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
OJO la susodicha estara de juez en la vig-bay


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Que va a hacer,descalificar a los que se suban al autobus para allanar el terrreno para un nuevo podium?

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2011, 11:47
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
tara escribió:
OJO la susodicha estara de juez en la vig-bay


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Que va a hacer,descalificar a los que se suban al autobus para allanar el terrreno para un nuevo podium?
como o sabes ?? eu disenlle que iva a atallar e me contestou que me descalificaba non vale facer trampas Rezar señor dame paciencia Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos