Foros ›
Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 21:38
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

Eu non seguín a serie pero polo visto o final non lle gustou a moita xente. Aquí tedes un exemplo:

www.youtube.com/watch?...r_embedded

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 9:51
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

Todos nos enganchamos a Lost polos misterios da illa, pero foron os persoaxes os que nos seduciron e convertiron a Lost na serie desta decada (xunto con 24 q acabou un dia despois). A historia de Lost non é gran cousa, non e nada novo e incluso un pouco cutre, analizada agora coa visión global q nos deixa ao acabar, pero o q realmente a convertiu en diferente, en única, en irrepetible é a forma de narrar a historia, de enamorarnos pouco a pouco dos persoaxes, todo envolto nun halo de misterio desconcertante.

Que non encaixa todo, correcto pero o final é emocionante e convírtese non só na despedida dos persoaxes da serie entre eles, senón dunha despedida para os espectadores. Eu repítome en que me encantou como trataron a finale os guionistas, asumindo un risco que agora lles está pasando factura. Final empalagoso? seguro pero a maioría de series que vin teñen un final empalagoso, facilón e vacío... en Lost non.

www.24gramos.blogspot.com
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 22:12
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

A mí me gustó el final de «Life» Mr. Green (y eso que todavía quedaban 2 temporadas para terminar de verdad Abraiado )


Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mar, 03 Ago 2010, 10:25
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

Un poco tarde pero hoy, o mañana, me veo el final de Lost. Desde que salió este tema hasta hoy me he visto toda la serie excepto los capítulos 17 y 18 de la sexta temporada, o sea que han sido 119 episodios casi seguidos.

Para mi hay dos cuestiones por resolver debido a la bifurcación temporal causada por la bomba de hidrógeno que produce dos lineas temporales y argumentales distintas, una en 2004 y otra en 2007 ó 2008. Sin embargo los personajes de 2004 si pueden recordar sucesos anteriors en la isla, así como estar en contacto con personajes que murieron antes de explotar la bomba.

En 2004, Desmond los va a reunir y se supone que con algún tipo de finalidad. En 2008, se resolverá la rivalidad entre Jack/Jacob y Lock/Némesis, así como el destino de los otros personales y la isla. Veremos que pasa.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 07 Ago 2010, 18:21
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

Pues el famoso epílogo (“The new man in charge“) que, en teoria saldría como extra en los DVD de la sexta temporada ya está "circulando" por internet.

Y un video con el principio y el final de la serie www.youtube.com/watch?v=s6qIugJM_pc

Socio nº 2 del club de fans de Safita
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 07 Ago 2010, 20:03
Asunto: Re: EL FINAL DE PERDIDOS

¡ cuidado Kaufman, cuidate ! Guiño

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos