Foros ›
Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 17:30
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Evarist, Eldelmonte ,algún outro canicroseiro mais , e eu, iremos ( pero sen os cans desta vez).

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 18:58
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Onte comprobei que non teño opcions a batila marca de Oscar Piñeiro e levarme os 500 euros Chorando Chorando pero si que disfrutei da subida que ainda sin limpar está perfectamente para correr , incluso caiu un piñeiro no km2 que espero non o corten xa que da para escoller a agacharse ou ben os que somos un pouco chivas brincar por riba........eso si os que vaian pendentes do crono van a manchar as zapatillas xa que aínda que solo hai lama en catro ou cinco sitios ,nos cales a maioria son faciles de saltar , e solo dous deses teñen uns 20mts enlamados , eso si tranquilos que solo nos mancharemos xa que o terreo debaixo e firme e non nos enterraremos casi nada, os que teñades dudas de si vir ou non non o pensedes mais e anotadevos que de seguro non vos ides a arrepentir , así que veña o día seis a disfrutsr do atletismo polo monte Meda...
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 14:51
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Si señor, ese piñeiro que non o corten que ahi esta ben posto e dalle algo mais a carreira. Eu inda fun hoxe a facer o circuito porque non o coñecia e a verdad e que me gustou bastante, asi que como ademais o domingo non teño que traballar ali me atoparedes.
O que foi o entreno de hoxe, levouse ben. Quedei co meu sogro as 9 pra aproveitar que facia pouco calor, e a verdad e que pensei que o iba levar peor. Eso si, tamen teño que dicir que nos dous treitos mais duros tiveronme que esperar, pero sen contar esa parte creo que o levei bastante ben, ademais inda me quedaron suficientes forzas pra facer o regreso un pouco mais rapido. Polo meu reloxo fixemos 2 horas e 15 minutos pra unha distancia de pouco mais de 20 km. O bo do domingo e que xa nos veñen buscar a meta e poderase un esprimir un pouquiño mais.
Os que teñan dubidas de apuntarse ou non recomendolles que si o fagan porque ides disfrutar dunha boa proba. Asi que a entrenar e xa nos vemos nunha semana.

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
zapatito

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 7:38
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Rask17 preguntaba qué facer/qué ver a fin de semana na zona da carreira. A mellor opción é visitar a Ribeira Sacra e facer a ruta dos mosteiros. Pero, para os que xa coñecen esta zona, poden visitar visitar por exemplo, Allariz, o castelo de Maceda, o balneario de Baños de Molgas, o santuario dos Milagros, o castelo de Castro Caldelas... que quedan a poucos kilómetros.

En canto ó aloxamento, aínda que Ourense queda a 17 km de Esgos, outra opción é aloxarse no Castelo de Maceda (www.macedacastelo.com) que está a unhos 8 km.

Animádevos, porque creo que esta carreira merece a pena
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 9:19
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Xa din o meu primeiro paso para Esgos... mercar unhas zapas de trail. O seguinte paso será inscribirme... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 14:30
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Pipe escribió:
Xa din o meu primeiro paso para Esgos... mercar unhas zapas de trail. O seguinte paso será inscribirme... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Ola, valas estrear en Esgos Abraiado , sin previo rodaxe. Pregunta
Por certo xa estou inscrito Abraiado Muro Muerto , quen me mandaría meterme nestes embolados Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 17:42
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

xan escribió:
Pipe escribió:
Xa din o meu primeiro paso para Esgos... mercar unhas zapas de trail. O seguinte paso será inscribirme... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Ola, valas estrear en Esgos Abraiado , sin previo rodaxe. Pregunta
Por certo xa estou inscrito Abraiado Muro Muerto , quen me mandaría meterme nestes embolados Mr. Green .

sds
Molón

Se chegan a tempo. Total... para o rodaxe que podo facer eu en Esgos... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Ti andas máis fino ca min, Xan, pero podemos facer a travesía tranquilamente. Sei dalgún que se apuntaría gustosamente a este plan.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 19:07
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

por ir recapitulando un chisco:





asi que lembrade, tramos durísimos en:

subida ó peto das ánimas: 1km

subida dende o Mosteiro de Rocas ate Arcos: 2km

muro da ermita de Virxe do Monte: pendente media por riba do 20%

cortalumes final de case 1 km
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 19:31
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Vamos a sufrir como cas por alí arriba Moi feliz

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 19:59
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Eu mais ben diria disfrutar coma cans ..... Moi feliz Moi feliz Moi feliz como se manteña así o tempo e teñamos unha mañá como esta o domingo , e facil que teñan que gastar os 500 euros xa que os camiños van a estar xenial para correr e o fresquiño da neboa pola mañá vainos deixar subir a todos como motos.....
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 21:33
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Otra a la que convencieron las "malas compañías". Guiño

La verdad es que no estoy para una carrera de este tipo, me falta todo de todo, pero pienso tomarla como un paseo/entrenamiento así que la idea es ir a pasarlo bien y disfrutar todo lo que pueda del lugar (no conozco San Pedro de Rocas y ya va siendo hora!!!) Espero sufrir lo menos posible, aunque viendo el perfil empiezo a dudarlo. Disimulando Ríndose
Mañana hago el pago y envío el resguardo.
Nos vemos.

Saludos. Moi feliz
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 7:51
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Xabi... lo tuyo es desanimar... ¡joer! que aún no me anoté y ya me asaltan las dudas! hay tiempo límite de llegada? es por saber si se puede ir de paseo sin molestar a los que lleguen de primeros. Ya sabeis, por mí no espereis que ya llegaré... Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 8:32
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Ola,
As cousas claras e o chocolate espeso Mr. Green .
Pipe non te preocupes que si non chegamos damos a volta e listo Silbar , que seguro que atopamos algun que nos sigue Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 8:36
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Xa fixen o peor: acábome de inscribir... toleei, estou seguro deso.
Vémonos aló.

Agora a durmir mal por culpa da gráfica do noso amigo... que xa quedaba no olvido, e tivo que poñela de novo... ain!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 12:35
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Pipe escribió:
Xa fixen o peor: acábome de inscribir... toleei, estou seguro deso.
Vémonos aló.

Agora a durmir mal por culpa da gráfica do noso amigo... que xa quedaba no olvido, e tivo que poñela de novo... ain!

meu, outra gráfica,jejeje: a da subida ó peto das ánimas, 1km, duro,duro,jejeje







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos