Foros ›
I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 6:29
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Cita:
PRESENTACIÓN
Preséntovos unha proba para os amantes da natureza. Terá lugar o 21 de agosto do 2010. A súa beleza foi o que me tentou para organizala, ademais das miñas raíces nese mundo rural.
Nun medio natural coido que inigualable, poderedes vivir unha xornada de deporte, de observación da paisaxe, de construcións típicas, etc.
As dúas opcións das que poderedes elixir unha serán a andaina e a carreira. En ámbalas dúas non haberá clasificacións nin trofeos xa que é
unha proba non competitiva na que cada un tentará de superarse asimesmo nun percorrido de dificultade media-baixa no que tan só aproximadamente 3 km son de pistas asfaltadas, os 11 km restantes transcurren por sendeiros e camiños de monte.
No track da proba, por problemas técnicos, falta a traza dos últimos 3 km. Este percorrido transcurre nunha subida prolongada que non chega
ao km. A partires deste punto ( Pena do Teixo) todo o trazado é tirando cara abaixo. Ao final da proba teredes cadanseu recordo e cadansúa bolsa de avituallamento.
Tódalas condicións da proba véñenvos de seguido.
Tamén vos pediría un pequeño favor: Se vides, gustaríame escoitar a vosa opinión e mellorar.
Se non vides por calquera circunstancia, gustaríame saber da vosa opinión sobre a idea
Un saúdo e agardo vervos.
Manuel Bouza,
organizador
Máis información descargando o pdf:

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 18:09
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Como organizador, téñovos que comunicar un cambio de última hora.
Cambiamos de data. Disputarase a proba o domingo día 22 de agosto.
O motivo é que recibín unha comunicación na que se me indicaba que polo noso percorrido atravesaba o rally cidade de Ferrol.
A aldea, San Bartolomé, quedaría illada desde as 8 da mañá ata as 5 da tarde.
Coido que é a miña obriga levarvos a disfrutar da natureza e non a un rompedoiro de cabeza.
Desculpade e agárdovos o día 22 de agosto na miña aldea.
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Ago 2010, 13:20
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Boas compañeiros:
Por se alguén se esqueceu, lémbrovos que o prazo para apuntarse na proba remata o vindeiro día 16 de agosto.
Lembrade que vos podedes apuntar na andaina ou na carreira.
Vémonos logo o día 22 de agosto xa na proba. Un saúdo
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 10:28
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Reeditado 5-8-2010 13:55

Hola.

A mi, personalmente, me viene muy bien que sea en domingo, porque así quizá pueda ir (en este pais llamado España el sabado es laborable en muchisimos sectores, aunque los organizadores de las AA.PP. prefieran no darse por enterados).

¿Dónde se puede descargar el track?.

Cita:
Tamén vos pediría un pequeño favor: Se vides, gustaríame escoitar a vosa opinión e mellorar.
Se non vides por calquera circunstancia, gustaríame saber da vosa opinión sobre a idea

Creo conocer bastante la zona. Te agradezco tomes mi opinión como una critica constructiva para que todo salga perfecto.

Le veo un problema al comienzo. Si estimamos una media de 2 personas participantes por coche (o una). ¿Dónde pensais meter entre 75 y 150 coches? ¿Os dejan algún prado?. Junto a la parada del bus (antes de bajar a Ventureira) caben media docena.

Por lo demás, el recorrido es MUY BONITO (por lo que deduzco del PDF), predominando la sombra, lo que agradecerán los participantes.

Supongo, porque no lo indicas por ningún lado (o no lo veo) que se sale hacia el Este, para que el pelotón se pueda disgregar en las anchas pistas y no se atasque en los estrechos caminos y corredoiras.

El puente que marcas estaba bastante averiado la ultima vez que pasé por allí y en el vado el rio llegaba casi a la rodilla....

El único tramo que no conozco es entre la pista cercana a As Cortizas y que va al Puente (ya que siempre bajo desde la cantera cercana alcamping).

Tengo una duda. Me da la impresión que, desde la pista de cemento que sube de Parrote, vas hacia el puente de madera por el camino. Supongo que sabes que casi paralelo va un canal o tubería cuadrado, cerrado, plano, de casi un metro de ancho por el que podría ser muy interesante ir los caminantes... no es nada peligroso, salvo para adelantar en carrera.... la vista de la fraga a ambos lados del Rego de Parrote es espectacular y somos muy pocos los que vamos por alli...porque los del Parque, que nunca los he visto mas que en 4*4, puede que ni sepan que existe...



Saludos
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 18:15
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Para Aventura 40
Como organizador agradezo tódalas opinións e máis as de persoas coma ti que coñecen a zona Aventura 40.
Cóntoche porque coido que a persoa que me fixo o percorrido, para poñelo como aparece na páxina do concello equivocouse e fíxoo ao revés e eu despois non tiña medios para rectificalo pero cóntoche para que me mandes con urxencia a túa opinión.
En canto ao aparcamento non hai lixo. Temos o lugar que dis ti, temos toda a pista asfaltada que sube desde ese lugar ata a Torre, por un lado e cen metros arriba da liña de saída, temos un lugar moi amplo.
O percorrido cóntoche:
Saímos da escola, os da carreira nun campeiro máis abaixo, cara á ermida, alí collemos o camiño que baixa á ponte que dis que estaba algo fráxil ( ímola fixar), teño unha dúbida chegado a ese punto, hai un camiño que vai á esquerda e outro que atravesa a ponte e sube polo Polín para chegar a asfalto e logo monte pegado ao camping para baixar por asfalto desde moi pretiño das Corizas e despois da ponte de cemento ao acabar a baixada, uns 200 m máis arriba, á esquerda entra un camiño na fraga que vai dar ao punto de subida antes da ponte de madeira que che nomei con antrerioridade. Aí a miña dúbida é se facer subir a costa ata as Cortizas polo asfalto ou subir polo outro lado e baixar a dita costa.
Antes de ponte, xa de volta, seguimos paralelo á canal que ti dis porque o paso desde a ponte ata a canal é algo perigoso naquela comporta pequena que hai. Seguimos polo camiño real ata a pista cementada que sube do Parrote, aí facemos unha pequena subida para baixar polo camiño do pozo, tamén cementado. Baixamos para atoparnos coa pista asfaltada que baixa de San Bartolomé ata a central vella, seguimos como se foramos cara a San Bartolomé e no lugar que lle chamamos O Leirón, comeza un camiño de terra que leva ao embalse, segímolo ata un punto onde hai un poste que pon A Hermida, subimos e a medio camiño tomamos unha esquerda para subir á Pena do Teixo, vendo a vista de paxaro todo o embalse do Eume, no cumio, comezamos a baixada, ao chegar a unha pista ancha de terra viramos á dereita. Un pouco máis adiante, xa estará marcaco por suposto, viramos á esquerda para pasar polo lugar de FRinxe, baixar ao Regueiro, ao lao da casa de turismo rural e encaramos o último km, pasando pola torre, chegando á Campiñá ( lugar que dis ti de aparcamento, pasamos polo lugar do Piñeiro e tiramos cara á Fonte para subir, xa na Hermida pola igrexa e chegar á escola outra vez.
De tódalas maneiras. Eu acabo de chegar da Trail Rae de Otañes e estes días vou andar polo percorrido. Se queres eu agradezocho e facémolo todo un día e vasme dicindo o que ves.
A miña idea é a de que a proba perdure e mellore coas ideas de xente coma ti.
Respóstame e podemos quedar. Graciñas
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 10:34
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Hola Manu.

Lamento responderte tan tarde. Esta semana tuve mucho trabajo y no miré el foro hasta hoy. No va a ser posible que te acompañe este finde a hacer el recorrido (ya tengo otro compromiso). Sólo dispongo de los domingos.

Después de pasar el puente fragil, el camino de la izda lleva a una represa y no tiene salida. Un poco más arriba hay otro pero no sé cómo estará. Como te indiqué en ese tramo sólo conozco es principal (y las pistas de la dcha, al norte, de la casa de O Polín).

Respecto al paso complejo junto a la compuerta, recuerdo que está pisado el monte al lado (porque pasa gente por allí). Quizá con unos pasamanos con un grueso cabo (cuerda) tensado entre los troncos de los arboles se podria solventar. Además hay unos escalones metalicos. Pero si te va gente del pueblo, sin ningún perfil deportivo ni senderista, con poca flexibilidad y que cuenta con que el firme sea homogeneo, tipo camino, ya la has liado. Por supuesto sólo podría ser itinerario para caminantes, no para corredores.

Intentaré "venderle" la caminata a mi mujer y a ver si vamos (es demasiado pequeño el recorrido para lo que solemos hacer, aparte de superconocido). En ese caso ya te comentaré.

Entiendo que estás limitado (o puedes estarlo) al territorio de la parroquia, porque, de no hacer la canal cubierta, en vez de ir hacia As Cortizas, yo iria hacia O Rodeiro, bajaría el GR50 hacia Parrote, iria por el sendero a Ventureira y subiría la pista hasta O Leirón. Quizá puede ser una opción para otra edición.

Saludos
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Ago 2010, 16:43
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Gracias Aventura 40. La opción de A Ventureira ya la estudié pero hablando con la gente del Club de montaña me recomendaran que hiciera una distancia popular. Además busqueé la opción en la que se pise el menor número de kms de asfalto, así me salen alrededor de 3km de un total de 14 que tiene la prueba.
Si puedes aunque sea un aperitivo para gente como tú o como yo que nos movemos en los 30, 40 y 50 km, me gustaría contar con tu opinión una vez que veas el trazado. Es lo que le voy a pedir a la gente que vaya. Quiero que la prueba perdure en el tiempo.
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Ago 2010, 12:32
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Hola.

Acabo de mandar un mail de inscripción. Espero que valga. ¿Cómo puedo saberlo? (Falta en la web del concello la posibilidad de ver el listado de inscritos).

La hoja de inscripción, en pdf, no es demasiado util. No todo el mundo tiene el programa completo para escribir sobre el mismo.

La opción de imprimirla, cubrirla y enviarla, presupone que todo el mundo tiene scaner....

Podría haber una opción en word (o open office), para cubrirla y adjuntarla al correo. O dar otra opción distinta al email (fax, telefono...). Cosa distinta es poder dar un consentimiento firmado al recoger el dorsal.

Son pequeños detalles.


En cuanto al recorrido, cómo conozco el 90 %, a priori me parece bien. Falta ver cómo estarán los senderos....

Saludos
kraken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/09
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 14:58
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

UN 10 PARA LA ORGANIZACIÓN
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 20:45
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Boas.

Primeiro felicitar a organización, pola atención e o magnifico traballo levado a cabo.

Recomendo a todos a participacion nas futuras edicións, o entorno e estupendo, os paisaxes impresionantes, e a costas empinadas jejeje.

saudos
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2010, 22:02
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Como organizador só me queda agradecer a compañía dos meus compañairos camiñantes e corredores, todos eles amantes da natureza como demostrou que polos 14 km. de percorrrido non quedara resto algún ao noso paso. Agardo que disfrutarades.
Agradezo a vosa colaboración e a traballar para o vindeiro ano. Graciñas mandacarallo e kraken. Un saudo con saúde para todos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 15:03
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Moitisimas felicitacións a organización por esta magnifica andaina,pra o ano tanto a miña familia como eu esperamos repetir.Por outro lado cando se poden ver as fotos desta tan entrañable e espectacular ( polo tan fermoso do percorrido) o dito un 10 en todos os aspectos.
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 15:31
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Evarist: Estou recollendo todas as fotografías que me mandan os compañeiros que a fixeron máis as miñas. Coido que en dúas semanas xa estarán colgadas na páxina onde puxemos toda a información . No concello de Monfero. Aviso neste foro
Un saúdo. Xa penso na II edición. Unha aperta
porsensaciones

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/10
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 17:30
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

dar la enhorabuena a la organización. La carrera fue muy divertida y me encantó el entorno. Así sí apetece correr por el monte.
un saludo a tod@s mis compañeros de correrías montunas del día 22 de agosto por San Bartolomé.... que xa éramos.....!!!! no logro recordar el numero , cantidades ingentes de corredores... ja ja ja.
Genial, me encantó , y me parece perfecto la idea de popular popular....todos con nuestra bolsa al acabar, ni tiempos ni trofeos... me gusta!! así sí que disfrutamos y se hace tipo familiar. Nos vemos en la próxima.
brealambrense

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/10
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 18:04
Asunto: Re: I edición camiñar e correr San Bartolomé (Monfero)

Hola Manucambre. Fenomenal, genial, estuvo muy bien, creo que ya no hacen falta tantos parabienes.
Como te había dicho el tiempo estuvo perfecto para la caminata, salió el sol en el momento oportuno de estar la misma finalizada.
Como amante de estas tierras y parajes, que nos recuerdan un poco la pelicula del Ultimo Mohicano, he disfrutado con las personas que la realizamos, al final me falló una por motivos de última hora.
En la caminata iban dos chicas, una de ellas prima de Rogelito, nuestro vecino y compañero de las partidas del atrio; estas dos chicas me dijeron que era la segunda vez que participan en una caminata, les animé porque lo han hecho muy bien.
Bueno, paro de rollos, te estoy preparando las fotos para mandarte, queda
todo preparado para la próxima edición. Enhorabuena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos