Foros ›
Autor
Mensaxe
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 18:01
Asunto: Carreira de Bertamirans

Hola a tod@s,está previsto que o próximo Domingo 18-10-2009 sexa a carreira de Bertamirans,en principio o percorrido son os mesmos 7 km. que o ano pasado mais as distintas probas das distintas categorías,aquí vos deixo o enlace e ánimo que é unha boa oportunidade para saber como estamos para de Santiago.
www.correrengalicia.or...e=20091018
Saúdos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 19:24
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Alí estarei eu no lado da organización. Satisfecho
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 20:57
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Ya comenté que el año pasado me gustó mucho esta carrera. Si Dios quiere y no voy a Orense, allí estaré.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 21:38
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

lestrove escribió:
Alí estarei eu no lado da organización. Satisfecho
Organización e máis organización, ti tes que estar no lado dos corredores e que organizen outros, os gordos por exemplo, saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2009, 21:59
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Chacal escribió:
lestrove escribió:
Alí estarei eu no lado da organización. Satisfecho
Organización e máis organización, ti tes que estar no lado dos corredores e que organizen outros, os gordos por exemplo, saudos

Chacal, que te pierdes!!! porque "los gordos" no pueden competir y se tienen que dedicar a "ver los toros desde la barrera" ... bueno, no te me enfades por intentar que nos aclares tu comentario, que estoy de día de estreno de nick (pero como dice el refrán: aunque la vida se vista de seda, mona se queda Mr. Green Mr. Green )

volviendo al tema de la carrera: el año pasado estuve a pié de paseo animando a los corredores y me pareción una bonita fiesta del atletismo popular,

www.jeffxavi.blogspot.com
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 0:13
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

xabi escribió:
Chacal escribió:
lestrove escribió:
Alí estarei eu no lado da organización. Satisfecho
Organización e máis organización, ti tes que estar no lado dos corredores e que organizen outros, os gordos por exemplo, saudos

Chacal, que te pierdes!!! porque "los gordos" no pueden competir y se tienen que dedicar a "ver los toros desde la barrera" ... bueno, no te me enfades por intentar que nos aclares tu comentario, que estoy de día de estreno de nick (pero como dice el refrán: aunque la vida se vista de seda, mona se queda Mr. Green Mr. Green )

volviendo al tema de la carrera: el año pasado estuve a pié de paseo animando a los corredores y me pareción una bonita fiesta del atletismo popular,
Si lo lees bien amigo, puse por ejemplo, también puedo poner los delgados o los xabis Guiño Guiño , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
tifon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 7:54
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Hola a todos,
Alguien me puede decir si en esta carrera habrá categoría de pitufos o similar? Mi hijo tiene 2 años y ya se está aficionando. El otro día en O Grove llego de los últimos pero hinchando pecho y con un subidón...
Gracias y saludos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 8:09
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

tifon escribió:
Hola a todos,
Alguien me puede decir si en esta carrera habrá categoría de pitufos o similar? Mi hijo tiene 2 años y ya se está aficionando. El otro día en O Grove llego de los últimos pero hinchando pecho y con un subidón...
Gracias y saludos.

Categoria Prebenxamin do ano 2002 e posteriores.
Correrán 500 metros e sairán as 11:00 da mañán
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 13:40
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Este LESTROVE é un artista,sempre dí que está na organización e eu nunca o vexo;isto organízao o concello de Ames e colaboramos os corredores clubs que vivimos aquí e pertenecemos a o mesmo (SAR,MILLA DE OURO,ATLÉTICO BERTAMIRANS e MILLA RAIO).Se queres vir,normalmente avísannos para unha reunión e logo vamos o día da carreira pola mañá cedo a montar as carpas,marcar o percorrido,axudarlle ao tío da "coca cola" a montar o arco inchable da meta,que sempre ven só,repartir bebidas e camisetas,etc...,e ao rematar quedámonos a recoller todo,de tódalas formas,calque axuda sempre é ben recibida.
Bueno,non hai que esquecer aos señores da FGA,que veñen a controlar o que son as carreiras en sí.
Eu tamén opino que é unha boa festa para tódalas categorías,o percorrido é moi agradecido tanto para os atletas coma para os espetadores.
Saúdos e vémonos en Bertamirans.
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 13:58
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Una autentica pena. El año pasado fui a esta prueba y me encanto y ademas acompaño un dia soleado precioso.
Es una autentica pena pero voy al maraton de orense
Cambiadla para otro dia hombre
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 20:18
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Haber KMPLO quen che vai coller os dorsais na Meta...........Lestrove............e xa sabes que sin eso falla,non hai clasificacións. Satisfecho
tifon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2009, 20:21
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

lestrove escribió:
tifon escribió:
Hola a todos,
Alguien me puede decir si en esta carrera habrá categoría de pitufos o similar? Mi hijo tiene 2 años y ya se está aficionando. El otro día en O Grove llego de los últimos pero hinchando pecho y con un subidón...
Gracias y saludos.

Categoria Prebenxamin do ano 2002 e posteriores.
Correrán 500 metros e sairán as 11:00 da mañán

Gracias Lestrove. Allí estaremos padre e hijo...
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 13:29
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Ok.,LESTROVE,todos somos necesarios,pero como dixo CHACAL,tí deberías estar cos corredores,e non poñas escusas que no "cross de Broña" ben que fixeches unha moi boa carreira quedando terceiro na tua categoría(ainda que non che deron trofeo foi porque non o había),pero estás ben de forma e o feito de correr sempre é de agradecer,cantos mais sexamos na saída mellor;veña anímate e que outr@ pille os dorsais.
Saúdos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2009, 13:50
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Agóra xa estou comprometido para coller os dorsais en Meta e xa non hai volta atrás. Sorriso
E ademais non me convence a categoria que tedes para mín en Bertamirans. Nono
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2009, 13:46
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Haber compañeiro,polo da categoría non te preocupes,can vaia a reunión voulle a propoñer unha nova que pode ser mais ou menos así: Idea Idea
Trofeo para o primeiro clasificado con residencia en LESTROVE e nato en....(a tua fecha de nacemento),e co ben que andas malo será que non pilles algo Aplauso Aplauso Aplauso
Saúdos e anímate.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos