Foros ›
Autor
Mensaxe
Fondón

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
28 Mensaxes
vilanova de arousa
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 19:38
Asunto: presentación

Hola a tod @ s.Queria presentarme y de paso recibir algún que otro consejo de los que mas saben.Nací en el año 66 y empecé a caminar hace 4 meses por culpa de la glucosa.Pesaba 88 kg y me paso una media de 9 horas diarias de pie.Ahora peso 77kg y lla no ando,corro y lo hago 4 días a la semana, mi techo es 5000m en 24' y 7000m en 35' para mi es todo en logro y si me lo dicen hace unos meses ni loco. Mr. Green
Ahora espero algún día hacer alguna carrera popular y mantenerme la afición en invierno.
Saludos y perdonar la paliza Avergoñado
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1150 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 21:09
Asunto: Re: presentación

Benvido Fondón e noraboa por todo o que melloraches, xa me gustaría a min, a ver se é certo e te animas con algunha carreira.........para o mes de setembro tes a do marisco no Grove, que son 6 kms e algo....animate
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 22:35
Asunto: Re: presentación

Benvido Fondón. Cando fagas unha carreira o corpo te pedirá máis e máis e máis...
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 22:58
Asunto: Re: presentación

Bienvenido a este mundillo, enhorabuena por tus progresos, seguro que se quedarán en poco como sigas progresando de esa manera y te incorpores al mundillo de las carreras populares, nada mejor que mantener objetivos a la vista para que la motivación sea mas fuerte.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2009, 9:37
Asunto: Re: presentación

Bienvenido "Fondón"
Recuerda que correr..... "engancha"
ANIMO y nos vemos .....
Saludos Muro Bailar Aplauso Disimulando
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2009, 9:57
Asunto: Re: presentación

Benvido Fondón, como vexo que eres de Vilanova de Arousa, invítote a que cando queiras pases polas pistas de atletismo de Cambados, onde poderás coñecer a un bo número de corredores populares.
Un forte abrazo.
Fondón

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
28 Mensaxes
vilanova de arousa
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2009, 15:29
Asunto: Re: presentación

Graciñas polos animos a todos.
Teño un pequeno compromiso o dia da carreira do Grove,pero farei o posible por asistir.
Referente a invitación desde cambados claro que me gustaria pasar algun dia.Podo pasar os domingos e festivos.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 13:34
Asunto: Re: presentación

Bienvenido al foro fondón, y cualquier cosa ya sabes preguntar y se os dira, siempre que sepamos claro, pero mal sera que entre todos no podemos resolver.

www.cristobalrodriguez.es.tl
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Dom, 06 Set 2009, 13:45
Asunto: Re: presentación

Benvido Fondon,moi boas marcas de todas formas non teñas prisa por correr rapido,necesitas construir unha base solida para ter os menores problemas mais tarde cando de verdad lle metas caña o corpo,dices que empezaches fai 4 meses,construie durante 6 meses mais non teñas presas,e xa veras como os resultados veñen soios,de todas formas o mais importante das carreiras e a xente tan maravillosa que hai e o bo rrollo,e o guapos que somos todos,jajaja,un saudo e unha aperta.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2009, 21:57
Asunto: Re: presentación

Bienvenido Fondón al foro de correrengalicia. Te esperamos en la Carreira do Marisco de O Grove. Espero que disfrutes de la carrera.
Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos