Foros ›
Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 8:58
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Enhorabuena Yosi, buena marca y además con premio, y ya se sabe, una Maratona sin sufrimiento no es Maratona.

Kandpalleiro, mucho animo, ya habrá mas Maratonas, ahora recupérate bien.

Gracias Fema, por la parte que me toca, tu también te habrás metido un “maratón de lectura” Ríndose .

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 21:00
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Aguita escribió:
Gracias Pedro y Oliveira, por la parte que me toca.
Y sí Pedro, Jorge es una gran persona, tuvimos la ocasion de saludarle, nos dedico unos minutos, a pesar de todo el trabajo que tenia.

Quería aprovechar este mensaje de Aguita, para reconocer algo que quise poner en mi mensaje y se me olvidó y es que deberíamos aprender de nuestros HERMANOS portugueses para los corredores españoles y tratar a los portugueses cuando vienen a correr a Galicia por lo menos igual que nos tratan a nosotros.

el grupo del CARMA, tratados como la élite, encima hay una clasificación con pasta para los españoles, y no sólo pasa en Porto sino que también que recuerde en Viana, nos trataron muy bien, ojalá ellos se sintieran igual de atendidos cuando vienen pero sinceramente creo que no.


100 % de acuerdo con vosotros....ya he corrido varias carreras en Portugal y el trato ha sido siempre exquisito...y entineden de carreras y de su mundillo...nos queda que aprender todavia...por mi parte encantado de volver a correr siempre por nuesto pais hermano.....mi enhorabuena para ell@s.. Aplauso Aplauso

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 21:06
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

fema escribió:
Aguita escribió:
Gracias Pedro y Oliveira, por la parte que me toca.
Y sí Pedro, Jorge es una gran persona, tuvimos la ocasion de saludarle, nos dedico unos minutos, a pesar de todo el trabajo que tenia.

Quería aprovechar este mensaje de Aguita, para reconocer algo que quise poner en mi mensaje y se me olvidó y es que deberíamos aprender de nuestros HERMANOS portugueses para los corredores españoles y tratar a los portugueses cuando vienen a correr a Galicia por lo menos igual que nos tratan a nosotros.

el grupo del CARMA, tratados como la élite, encima hay una clasificación con pasta para los españoles, y no sólo pasa en Porto sino que también que recuerde en Viana, nos trataron muy bien, ojalá ellos se sintieran igual de atendidos cuando vienen pero sinceramente creo que no.


.....100 % de acuerdo con vosotros...he tenido la fortuna de correr ya bastantes carreras por Portugal y el trato ha sido siempre exquisito....se nota que les gusta el mundillo de las carreras...aun nos queda por aprender de nuestro pais hermano..por mi parte encantado de volver a correr siempre que pueda..solo queda darles la enhorabuena por su buen trabajo.... Aplauso Aplauso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 1:33
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

A tarde e noite anterior á "maratona" (decidín que a partir de antonte mesmo xa non vou ter dúbida en canto ao xénero aplicable á distancia que esa palabra representa) paseina cun bo grupo de amigos e amigas afeccionados (en maior ou menor medida) a esta tolemia das carreiras populares. O ambiente distendido non evitou, con todo, que durante toda a noite o meu soño non pasase dun "durmevela" tenso que fixo que, ata, quedáseme durmido máis tarde que o meu nervioso compañeiro de "cela". A próxima vez fágolle caso a un tal Mincha e inclúo unha relativa "dopaxe" para descansar en condicións Mr. Green Mr. Green

Soou o espertador á hora prevista (6:15 da madrugada, hora portuguesa, unha hora máis en España) e procedín a porme algo de roupa decente para baixar a almorzar cos compañeiros. Na miña anterior experiencia maratoniana apenas almorzara un par de sopapos de millo e unha botella de bebida isotónica e, sinceiramente, iso tamén tivo que ver no meu baixo rendemento daquela ocasión. Onte díxenme que era mellor levar algo de peso extra no estómago, xa que tempo habería para queimalo dabondo. Desta forma tomei un bol con 5 culleres soperas de muesli mesturado cun iogur, unha rebanda de pan con dúas lonchas de xamón cocido e unha boa cunca de café con leite.

Subimos a darnos unha ducha, afeitarnos e vestirnos para a ocasión. Ademais do ritual normal neste tipo de ocasións, a de onte tiña o valor engadido de que a indumentaria que levaría sería a do equipo de atletismo que temos en vías de legalización e rexistro.
Calcetíns comprados para a ocasión (pero probados xa tres ou catro veces). Zapatillas compradas para a ocasión (pero con máis de 250 kms. sobre os seus adoites). Mallas e camiseta do C.A.R. Marisqueiro (ambas as usadas polo menos nunha ocasión ou dúas). Vaselina nas zonas onde adoito ter rozaduras (ínguas, axilas e mamilas). Esparadrapo hipoalergénico para cubrir as mamilas (recomendación do meu amigo Khene). Pulsómetro GPS coas baterías recargadas e comprobadas a mañá anterior (sen cinta de pulsómetro xa que me produce rozaduras bastante serias na pel) Cortaventos e pantalón de chandal para o tempo de espera entre a chegada á zona de saída e a entrada no "caixón". Cinto de hidratación/alimentación (con dúas barritas de cereais con chiculate, unha bolsiña con compota de mazá e plátano e dúas botellas de isotónica de 150 ml.)

Ademais, na bolsa que se deixa para recoller logo da carreira: Xel para quentar os músculos tipo linimento. Botella de 1 litro con bebida isotónica para saír xa suficientemente hidratado (acabeina media hora antes da saída). Dúas camisetas para pór ao chegar a meta xa que o frío adoita pillarme rápido unha vez que deixo de correr.

Ás 7:45 recollíanos no hotel un autobús que iría, xunto con outro no que ían os "gacelos" (etíopes, kenyanos, etc.), ata a zona de saída escoltado por un par de motoristas da policía local de Porto... todo un luxo reservado a estrelas mediáticas como nós... en fin, alguén entenderá este comentario Silbar Silbar .

Chegamos á zona de saída e enseguida vimos ao Sr. Jorge Teixeira de Runporto.com (organizador desta e outras 6 carreiras que se celebran desde fai uns anos no Porto: Corrida Día do Pai, Meia Maratona, San Silvestre, Corrida do Homem e dá Muller, Corrida dá Mulher, Corrida dás Festas dá Cidade de Porto, Corrida caminhada pelo Ambiente) como peixe na auga Abraiado Abraiado , coordinando aos voluntarios e profesionais dos máis diversos aspectos que hai que ter en conta á hora de organizar unha competición desta magnitude, e con toda unha tranquilidade aparente que me deixou anonadado. Aplauso Aplauso

Mentres pasaban os minutos os nervios ían aumentando (sobre todo porque recollera o dorsal a un par de persoas que non acababan de aparecer) Demo sorrindo Demo sorrindo e funme a facer cola aos baños (experiencia que non teño o menor interese en repetir... prefiro unha esquina ou unha árbore calquera Muerto ). De súpeto vexo a hora e doume conta de que aínda non me dei a crema para os músculos nin entreguei a bolsa coa roupa para a volta. Alá vou a toda velocidade e, cos nervios e as présas esquézome de sacar o cinto de hidratación. Menos mal que deixara a bolsa próxima ao bordo do camión e localizárona rapidamente.

Cando volvín ao lugar onde estaban os meus compañeiros eles xa voaran cara ao caixón de saída, así que alá funme entre présas e xuramentos varios. Unha vez dentro adianteime ata a metade do grupo de maratonianos e estirei algúns músculos que aínda non tocara e intentei localizar ao resto do equipo. Conseguino coa mirada, pero en cando deron a saída foi do todo imposible alcanzalos, así que enfilei o primeiro quilómetro coa súa impresionante costa con relativa tranquilidade, xa que a masa de xente correndo tampouco permitía moitos luxos. Ao cabo dun par de minutos pásame como unha frecha un compañeiro do foro (MKM) lucindo camiseta doutro foro distinto (xa vexo que o seu son os foros de atletismo). ¡Caramba como vai a xente! Abraiado Abraiado

Eu sigo á miña bóla cando me pasa o compañeiro Mincha acordándose da hora en que se lle ocorreu anotarse á Family Race para, finalmente, tirar do grupo grande do equipo ata o km. 10. "¡¡Máis dun quilómetro para pillarche a ti!!" dime. Non lle queda nada ata alcanzar aos que van na cabeza. ¡¡Animaliño!!

Durante os primeiros 8 quilómetros resultoume difícil, por non dicir imposible, controlar o ritmo de carreira. As razóns, moi sinxelas: por unha lado, ao saír xuntos tanto os da maratona como os da family race (unha carreira máis curta, de tan só 14 quilómetros) resulta case imposible non deixarse levar polo ritmo da maioría da xente; por outra banda, o percorrido é maioritariamente en lixeiro descenso, e iso anima ao máis pintado. O perigo é que se vas máis rápido pásasche de voltas pronto, pero se che pasa moita xente dáche a sensación de que vas demasiado amodo. Non se, é complicado regular a velocidade cando un vai só... e iso que levaba o meu pulsómetro dándome a cada momento o ritmo de carreira.

En torno ao quilómetro 9 vin diante miña a un home duns cincuenta longos cunha camiseta a modo de bandeira española cunhas palabras que viñan dicir algo así como "Equipo español de maratonianos". Ao chegar á súa altura pregunteille, nin curto nin perezoso, que a por canto ía. Díxome que a 3 horas 45 minutos e vin o ceo aberto, pois ese era o meu obxectivo. Así llo comentei e seguín un intre con el, pero ao pouco dime que eu vou algo máis rápido e que me vaia... pero ao cabo dun quilómetro escaso volvemos atoparnos e xa non o soltei ata o quilómetro 31 e pico. Bo, a el e a un grupo de 4 corredores máis, todos de Pontevedra capital que tiñan nun tal Julio o home a seguir... o marcador de ritmos. Non se cantos maratóns habería naquelas 10 pernas, pero o meu primeiro compañeiro confesou facer xa 12 maratóns (13 co que estabamos facendo). Formamos un grupo charlatán e bastante alegre que pasaba de cando en vez a outros corredores e que tamén era pasado de cando en vez. Os quilómetros ían pasando e a miña vexiga daba mostras de dor, así que comuniquei que me paraba (máis ou menos na zona de adegas da beira esquerda).

Cando volvín ao lastro (nesa sección non había asfalto por ningunha parte) díxenme que merecía a pena intentar volver enganchar co grupo de referencia, así que durante case outros 2 quilómetros deime un pouco de cana (4' 48''/km e 4'56''/km) para alcanzalos finalmente pouco antes da media maratón, que fixen nun tempo de 1 hora e 48 minutos aproximadamente.

Polo camiño cruceime con case todos os coñecidos do foro: uns con máis forza (Yosi e Beauvais, que fixeron uns tiempazos), outros dentro do esperado (Aguita e Jeff) e outros queixándose do seu estado (Canido) e a todos procurei, como adoito facer en todas e cada unha das carreiras ás que vou, darlles ánimo... aínda que a esas alturas dunha carreira non sempre están os sentidos para saúdos.

En fin, mantiven o ritmo entre 5'03'' /km e 5'20''/km ata o quilómetro 31 coa axuda do famoso grupiño de Pontevedra ao que me enganchei. Por certo, grazas a eles puiden sentirme máis protagonista do normal porque un grupo de españois que esperaba o paso da maratona na ponte de Dom Luís I e arredores eran acompañantes seus... un ata se parou para abrazar a (supoño) a súa compañeira... muller... en fin, o que sexa.

A partir do kilometro 30 o grupo comezou a disgregarse. Recordo que un deles dixera algúns quilómetros antes unha frase para recordar en cada maratona: "Se no quilómetro 10 estás ben, segue. Se no quilómetro 20 estás ben, segue. Se no quilómetro 30 estás ben, empeza a correr". Pois en efecto, nin curto nin perezoso o mesmo que dixera esa frase dixo que se ía cara a adiante a ver se alcanzaba a outro de Pontevedra que levaba como obxectivo algo menos de 3 horas 30 minutos. E meu dito meu feito, nun plis plas paso de ir a 5'15''/km a 4'45''/km... e sen despeitearse o tío. Outro compañeiro invitoume a que seguise ao escapado, pero a miña cabeza díxome que aínda non era o momento e seguín co grupo. Daquela vin de cara a un compañeiro co que ainda non tivera ocasión de cruzarme, o bó de Irdam, que se estreaba por todo o grande e solteille un "¡¡Benditos o ollos que che ven!!" porque pensaba que o pobre se retirara.

No quilómetro 31 o máis novo do grupo (aparte de min, claro) empezou a ter certos problemas de cansazo e o que marcaba tan ben o ritmo descolgouse de nós para acompañarlle... un xesto que lle honra, pois ía sobrado de forza. Así que nos quedamos o meu primeiro compañeiro e eu... bo, e un portugués de Lisboa que se enganchara co noso grupo un par de quilómetros antes.

Seguimos de charla os tres que quedabamos. Chegamos ao tunel que hai xunto á ponte e Dom Luís I e ao pasar alén comprobo que nos quedamos sos o lisboeta e eu, mentres o meu compañeiro pontevedrés descolgarase uns 50 ou 60 metros. En fin... o grupo estaba roto e só me quedaba seguir aguantando o ritmo que agora marcaba o meu compañeiro e ao mesmo tempo rival portugués. Seguimos charlando, pero cada vez menos, xa que os ritmos pasaron a ser algo máis rápidos. O obxectivo a alcanzar xa estaba asegurado, salvo rebentón de última hora, así que intentei amarrarme a esa táboa de 5'/km ata o 40. Nese punto, como dixo o meu camarada lusitano, dispáranse as alarmas e acábase a festa. Do 33 ao 40 fixemos: 5'01'', 5' 08'', 4' 59'', 5'01'', 5'01'', 5' 04'', 5' 05'', 5' 00''. Estes ritmos fixeron que adiantásemos a gran cantidade de xente que medira mal as súas forzas ou que notaban problemas musculares pola cantidade de tempo traballado, como o compañeiro Cacho, que aínda tivo forzas para darme ánimos cando quen máis os necesitaba era el. ¡¡Pobre, como lle vin sufrir!!

O mar, á nosa esquerda, rompía ondas de catro metros contra as rocas próximas á costa sen que apenas houbese vento, o que me fixo pensar no poderosa que é a mar de fondo, que non precisa de vento para remover conciencias. Esa idea de poder, de forza da natureza, fíxose unha constante no meu pensamento, centrado xa en afrontar a última costa e acabar a carreira o mellor posible. A mañá había estado chuviosa (creo que dos 42 kms non parou de chover máis aló dun par deles como máximo) pero sen frio, e acordeime de dous dos tres longos máis longos que fixen no meu adestramento: a Pontevedra-Vigo e o último de 20 quilómetros, o domingo anterior, en condicións ata máis adversas que as que estaba vivindo. Sentía a humidade sobre o corpo e a ausencia de molestias, pero tamén notaba que bebera e comido de máis (o medo ao tío do mazo que veu a por o meu en Barcelona fíxome beber e comer máis do necesario) así que non volvín "encher" ata pasado o 40... xusto antes de empezar a subida.

Chega a subida, de apenas 500 metros, e o ritmo baixa por momentos a 5'15''/km., pero ao final cargámonos o 41 en 4'57'', e eu notaba que as pernas, o corazón e os pulmóns aínda tiñan marxe de manobra. De lonxe xa ven os inchables e pregúntome se haberá trampa, como na Vig-Bay, na cal pareime no primeiro inchable que vin e aínda quedaban máis de 100 metros para a meta. Acelero un pouco o ritmo e o meu compañeiro portugués mantense case á vez. De súpeto vexo a Montxo, de Porriño e dos famosos Irmadiños, que veu a apoiar a Irdam e dime algo así como "Neno, pero xa estás aquí? Vas como unha bala. ¡¡Dalle duro!!" e sácame unha fotografía co móbil que o di todo da miña alegría pola mellora de marca que aínda non conseguira pero sabía que estaba ao virar a esquina... nunca mellor devandito.

Sigo correndo xa case nun sprint, e vexo a Mincha, que tamén me di que estou como unha moto e que me recorda que aínda quedan 200 metros, dígolle que si, que en efecto estou pasado de voltas e empezo a dar todo o que me quedaba. Non é moito un sprint de 200 metros, pero logo de case 42 quilómetros pode facerse interminable. Alargo a zancada e paso o segundo inchable. Saúdanme as mozas (Pili, Yoli, Ana) e o sorriso borra o sufrimento.

Estou na gloria e cando xiro cara á esquerda, onde está LinkinPark coa súa perna rota, acórdome do que nos dicía cando nos quejabamos das nosas molestias: "Polo menos vós podeis correr"... e iso fago. Corro cara a un reloxo que marca moito menos do esperado. Vexo como avanzan os últimos segundos do minuto 35 (as 3 horas non mas quitaba ninguén, claro) e intento desesperadamente chegar antes do cambio pero non fué posible. Tempo bruto 3 horas, 36 minutos, 3 segundos. Tempo neto 3 horas, 35 minutos, 43 segundos. Nova marca. Bo, segunda marca. Creo que vai ser dificil mellorar este tempo. Medalla. Mazá, isotónica que me sobrou, auga, charla con Beauvais (que esperaba quenda para o fisio), estiramentos e de súpeto. ¡¡Meu deus!! Ahí serven canas? Non mo podo crer. Espero a miña quenda e ¡vaia home, acabouse o barril! Agardo a que piquen outro e a miña quenda... unha cañita... ¡que bo! ¡mágoa que o día non acompañe!

Saúdo ao meu compañeiro portugués, José Oliveira, do G D UNIDOS CAXIENSES, que fixo 8 segundos máis que eu. Felicítame e eu correspóndolle agradecéndolle o bo ritmo que me axudou a manter. Logo atópome co meu outro gran apoio, o pontevedrés Fernando Lafuente, que fixo 3 horas 40' 32''. Con el chegase máis de acordo cos meus espectativas, pero me atopei coa ocasión e aproveiteina.

Empeza a collerme o frio e decido saír da zona de meta e ir reunirme cos meus amigos do C.A.R. Marisqueiro, cos cales compartín tantos longos dominicais e tantos bos momentos. Hai moito que celebrar:
Baixar 22 minutos respecto de Barcelona.
Chegar enteiro e con forza.
Evitar as lesións e as molestias durante a carreira.
Estar máis preto das 3 horas e media.
Estar vivo e como unha moto (de feito aínda o estou).

Pido desculpas polo megaladrillo, pero estou ainda de subidón Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 1:39
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

...enhorabuena por tu cronica y por tu peazo de mega maraton que te marcaste..... Aplauso Aplauso ....la verdad es que te vi entrar muy entero,quizas el que mas de todo el Car Marisqueiro...y eso es una muy buena noticia....y tranquilo..aun puedes bajar mas esa marca y estar por debajo de 3:30....espero estar cerquita de ti cuando eso pase.... Rezar

...felicidades !!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 2:35
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Comezo a pensar que a camiseta do CARMA da alas.
Vou deixar o Red-Bull
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 12:04
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Coñooooo Banderas! Parabéns! Aplauso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 17:28
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

linkinpark escribió:
...la verdad es que te vi entrar muy entero,quizas el que mas de todo el Car Marisqueiro...y eso es una muy buena noticia....y tranquilo..aun puedes bajar mas esa marca y estar por debajo de 3:30....espero estar cerquita de ti cuando eso pase.... Rezar

Iso foi porque fun un pouco conservador de máis durante os 20 kms. que fun co grupiño de Pontevedra. Igual se recorto entre 10 e 15 segundiños de media por kilómetro fago case ese tempo... a ver... 15 segundos*20= 300 segundos= 5 minutos... o que nos da 3 horas 31 minutos... e coa emoción de ver que ando cerca igual "morro" un pouco máis nos derradeiros 5 kms. e fago a marca. Agora xa pasou, pero para outra vez igual xogo algo máis forte. Disimulando

Mincha escribió:
Comezo a pensar que a camiseta do CARMA da alas.
Vou deixar o Red-Bull Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Pois igual sí... haberá que facer un estudo completo Mr. Green Mr. Green

Cheetos escribió:
Coñooooo Banderas! Parabéns! Aplauso
Gracias Cheetiños... agora a recuperar... a ver se na MM de Vigo che podo saudar amistosamente Mr. Green Mr. Green
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 20:19
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Moi boa crónica Banderas. O millor de todo a forza que transmite
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 10:44
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Mincha escribió:
Comezo a pensar que a camiseta do CARMA da alas.
Vou deixar o Red-Bull
Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Totalmente de acuerdo Mincha.
Esa camiseta tiene algo especial...

Banderas, eso si que es escribir.
Enhorabuena por tu gran carrera, otra vez.
Yo, ya sabia que iba a sufrir del 35 al 40 asi que tampoco iba a poner problemas en ir a ritmo hasta que rompiera...
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 11:12
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

¡¡¡Grande banderas!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Tu carrera y tu crónica son para enmarcar. En breve, espero terminar la mía... que ya va siendo hora Avergoñado ... aunque después de leer esto ya no sé qué escribir Pensando Guiño
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 12:14
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Aplauso Aplauso Aplauso Bravo por la carrera y la cronica Banderas, me he tenido que leerla por capitulos Mr. Green
De verdad que me alegro mucho por ti, un abrazo.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 23:02
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

CACHOFOUCELLAS escribió:

Banderas, eso si que es escribir.
Enhorabuena por tu gran carrera, otra vez.

Moitísimas grazas... cada quen fai o que pode e ás veces saelle mellor e outras peor... ese día tiven a sorte de cara.

Jeff escribió:
¡¡¡Grande banderas!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Tu carrera y tu crónica son para enmarcar. En breve, espero terminar la mía... que ya va siendo hora Avergoñado ... aunque después de leer esto ya no sé qué escribir Pensando Guiño

Avergoñado Avergoñado moitas grazas, Jeff, voume poñer colorado porque todo dios fala ben da miña crónica e eu penso que me pasei catro pobos. Avergonzado

En fin... como disfrutei tanto grabei no disco duro cada detalle para non esquecelo, por se non se volve a repetir a proeza Silbar

Aguita escribió:
Aplauso Aplauso Aplauso Bravo por la carrera y la cronica Banderas, me he tenido que leerla por capitulos Mr. Green
De verdad que me alegro mucho por ti, un abrazo.

Outro máis Avergoñado . Se che digo que o dos capítulos non me estrana ti me crees ¿nonsí? Silbar Silbar Mr. Green Mr. Green O certo é que redactei todo en dúas tiradas... moooi longas. Menos mal que para pasalo ao galego empreguei un tradutor Rezar porque redactei todo en castelán para o blog e logo de traducir só correxín algunha desfeita do tradutor Demo
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 13:32
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Tarde, mal y a rastras (como siempre Avergoñado ) pero aquí os dejo mi "breve resumen" Mr. Green del inolvidable fin de semana de la Maratona:

La aventura comenzó el sábado sobre las 11:15, cuando la CARMA-Caravana arranca dirección a Oporto desde la casa de Aguita. Por el camino fuimos recogiendo a los compañeros, primero en Porriño y después en Salvatierra, para llegar finalmente a nuestro destino Bailar .

Lo primero, ir a recoger el dorsal, darnos una vuelta por la feria del corredor y buscar un sitio para comer antes de instalarnos en el hotel. Ya por la tarde, relax total, nos echamos unas risas en el hall del hotel y luego nos paseamos por el centro comercial antes de cenar a base de pasta (como no) y retirarse a una hora prudencial Parar .

La verdad, me encuentro más relajado que otras vísperas de maratón ¿será que voy cogiendo experiencia? Satisfecho . Consigo pasar una buena noche y como si ya supiera lo que me espera, me despierto automáticamente 15 minutos antes de que suene la alarma. Son las 6 y comienzo a preparar todo antes de bajar a desayunar.

Después de un buen atracón, termino con los preparativos y subimos al autobús, que nos llevará, en compañía de la élite y escoltados por la policía, hacia la salida Bailar . Allí toca sesión de fotos, calentamiento rápido y encuentro con amigos foreros que no venían con nuestro grupo: CACHOFOUCELLAS y Kandpalleiro.

Son las 9:00 (hora portuguesa) y la carrera comienza con puntualidad. Nada más comenzar, una importante subida, pero con las piernas frescas y la ilusión del principio se sube sin problema y a buen ritmo. Por ahora la temperatura es buena para correr y la lluvia muy suave, la única incógnita es el viento, que no sabemos si nos va a castigar en el tramo costero Pensando .

Poco después del primer km nos alcanza Mincha, que venía todo apurado desde atrás para ponerse al frente del grupo y marcarnos el ritmo, y bien que lo hizo... nos llevó en volandas a 4:50, casi podíamos ponerle un globo con un 3:25 bien grande para que se notara bien Guiño . Lo malo es que a partir del km 10 nos tiene que dejar y quedamos un grupo formado por Aguita, CACHOFOUCELLAS, canido y servidor intentando mantener el mismo ritmo. Así seguimos hasta cruzar el Puente de Dom Luis, donde veo que canido ha perdido contacto con nosotros y quedamos un cuarteto formado por Aguita, CACHOFOUCELLAS y yo, acompañados por un francés que se adaptó a nuestro a ritmo y que nos acompañó durante el recorrido por Vilanova de Gaia. En este tramo nos cruzamos con yosi que iba como una moto en sentido contrario, le animamos y seguimos a lo nuestro, ya camino de la "meia maratona". Nuestro tiempo al pasarla, sobre 1:42. En ese momento, mi cabeza comienza a hacer los calculos que hasta entonces no había hecho caso. Consecuencia: si subía un poco el ritmo y aguantaba muscularmente, podía alcanzar los 3:25.

En ese momento iba muy bien, me vi capaz de conseguirlo, y cuando eché la vista atrá y vi a Aguita y CACHOFOUCELLAS que habían cedido unos metros, tuve un momento de duda: o soy conservador (consciente de lo que me queda) y espero, o me la juego e intento una marca con la que no contaba de partida Pensando . Haciendo caso a mis vísceras opto por intentarlo y me lanzo en solitario al ritmo de 4:45 confiando en poder mantenerlo hasta los últimos km con margen suficiente para conseguirlo... y si pinchaba y tenía que bajar el ritmo, al menos asegurar una marca en torno a 3:27, que me dejaría más que satisfecho.

El plan salió bien hasta el Km 30, y a partir de aquí fue una carrera de supervivencia... cuando pasé el último tramo por el túnel, supe que me iba a costar mantener el ritmo, y procuré mentalizarme de lo que me quedaba por delante Muerto . La cabeza estaba en su sitio, el hombre del mazo no daba señales de venir a golpearme, pero las piernas estaban ya muy tocadas y el adoquín no ayudaba mucho. Me propuse seguir por debajo de 5:00, pero cada vez costaba más y veía como la ventaja que me había ganado, se perdía kilómetro a kilómetro Triste .

Este último tramo se me hizo eterno y cada vez que me pitaba el Fore y veía que el último kilómetro era unos segundos más lento que el anterior, intentaba acelerar un poco, pero tenía que aflojar al momento para no tener que parar por calambres Ojo morado . Además empiezo a notar frío, aunque la temperatura era muy buena para correr, el llevar la ropa empapada tanto tiempo hace que empiece a estar incómodo. Al menos intento ser positivo y pienso que esto es parte del maratón (el saber sufrir) y que la meta está cada vez más cerca.

El km 40 me salió el más lento de todos, 5:20 y sentía con impotencia como se me escapaba incluso, el bajar mi marca personal (3:29:11) de Barcelona. En el último giro antes de encarar la Av. Boavista me cruzo con Aguita, al que veo muy entero y que me va recortando distancia poco a poco. Así, en el último kilómetro me alcanza y me anima a seguir con él, yo quiero... pero mis piernas no... Triste le animo para que apriete y sigo a lo mío, que la meta ya estaba cerca y no quería romper.

Un poco más adelante esperaban los amigos... gracias por los ánimos, y después... la meta... intento apretar, pero queda en eso... en un intento. Paro el crono (del que me había olvidado un par de kilómetros atrás) y compruebo la marca con incredulidad: 3:29:13 netos, tan solo 2 segundos más que mi marca personal Abraiado . En fin, que me la jugué en el 22 y no salió. Tal vez, si me hubiera quedado con Aguita y CACHOFOUCELLAS en ese momento, habría terminado mejor, o tal vez no... pero ¿qué más da?... había finalizado mi 4ª maratón y con mejores sensaciones (a pesar de todo) que las que tuve en Madrid. Ahora, sólo queda recuperarse y pensar en el próximo asalto a las 3:28:59 ¿otra vez Barcelona? ¿otra vez MAPOMA? ¿¿¿La Coruña???... Pensando Ya lo pensaré.

Y para finalizar este hipermultimegaladrillo, querría daros las gracias a todos: a los que nos habéis acompañado y a los que nos habéis hecho llegar vuestros mensajes de apoyo, y también felicitar a los compañeros beauvais, banderas e IRDAM por sus respectivas carreras, a los dos primeros por esos tiempazos, y al "Irmandiño" por estrenarse con éxito y ganarse de paso, una buena mariscada Aplauso Aplauso Aplauso .

Fue un placer, espero repetirlo... Guiño
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 13:52
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Aplauso Aplauso Aplauso
muy bien Jeff, es la esencia de la Maratona, sufrir y disfrutar , todo en uno.
Quizas Barcelona?

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos