Foros ›
Autor
Mensaxe
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 5:52
Asunto: OPINION TRIATLON LEIRO

Abro nuevo tema para pedir vuestra opinon sobre el triatlon de leiro y de verdad me gustaria que escribais todo lo que os parecio a cada uno de participantes y espectadores, las cosas buenas y las cosas malas asi para el año que viene lo que esta mal lo mejoramos y lo que esta bien lo mantenemos.
PORFAVOR TOTAL SINCERIDAD!!!!!!!!!
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 7:16
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Buenas, hace tiempo que no entro en este foro y menos para escribir pero creo que es una buena oportunidad para dar mi opinión sobre la carrera celebrada ayer:
Entiendo que a veces en las pruebas, no solo de triatlón, sino también de otras modalidades surgan imprevistos de última hora y se retrasen 5-10 minutos. Lo que me parece inconcebible es que habiendo una hora fijada, se adelante???!!! Ayer la salida de categorías se adelantó 5 minutos sobre su horario establecido, evitando que pudiera salir con el resto de participantes.
Creo que hay que tener un poco más de formalidad con TODOS los participantes que invertimos tiempo y dinero en acudir a estas competiciones. No se puede echar por tierra la carrera de nadie sin motivo alguno justificado.
No sé si el problema es de la organización o de la federación, en cualquier caso se lo hará saber a ambas partes.
Saludos.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 7:46
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Estoy de acuerdo con tette, es mas, pretendian adelantarla 30 minutos. Creo que fue un error, y fui testigo de como tette tuvo que salir unos minutos despues que el resto. De cara al espectador, decir que era una prueba muy bonita.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
moimenta

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/09
0 Carreiras
18 Mensaxes
Moimenta
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 8:28
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Boas, onte corrin o tri de Leiro e quedei bastante desencantado coa organización da federación, non co resto de voluntarios que vin como a tarde anterior se preocuparon de prepar todo, e a decir verdade estaba todo moi ben, pero os da federación parece que cada vez quéreno facer peor...
podo citar as cousas que máis me impactaron.
1º- chego as 9 con total tranquilidade tras pasar a noite no carballiño, para non andar con presas de última hora, e vou recoller o dorsal e xa me dín que a saida é as 10.30......... a cuadros me quedei, bici sin montar, sen auga,....
2º- coincidir en boxes na primeira transición coas rapazas na sua segunda transición
2º- ver como un rapaz cae na bici e non hai quen mire por el, tendo en conta que o circuito eran duas retas
3º- a entrada a boxes da segunda transición estaba moi mal señalizada, viñas pola carretera xeral e casi non se via a entrada a dereita
4º- creo que esto é do máis importante: nadie, pero nadie controlando o que se saca de boxes finalizada a carreira, pareceume increible, entrei en boxes e non había nadie que me preguntara nin quen era nin o que sacaba, e claro non mo podian preguntar porque alí non había nadie, un día desaparecerá algún material de moita pasta e a xente botarase as mans á cabeza.
En fin que a carreira pareceume das máis bonitas que corrín, só eses pequenos detalliños que esperemos non volvan repetirse, polo resto fenomenal, xente amable, agasallos interesantes, viño, cerveza,.. en fin que mais podemos pedir!

Ah... e que non houbera chip.... que dicir diso, si ata o temos na popular de boiro e non se cobra un peso...

Un saudiño a todos os que participaron onte!!
A.D.FOGAR

Novo foreiro
Novo foreiro
7/06/09
0 Carreiras
8 Mensaxes
Carballo / Oleiros / A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 10:44
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

A los participantes les corresponde hablar sobre como fue la prueba.
Desde fuera se vio una bonita competición en un marco incomparable y gente muy agradable.
Lo de la "cañita", fue un puntazo para todos aquellos que hacemos el "Otro Triatlón" ... (correr detras vosotros para no perdernos detalle)

Por cierto ... las fotos las teneis en:

picasaweb.google.com/a.d.fogar

Daros prisa en descargarlas.
No se si este es el mejor sitio, para poner esto. No quiero interrumpir el tema que nos ocupa.

Agrupación Deportiva FOGAR
Natación / Triatlón
www.adfogar.com
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 12:27
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

A mi personalemente me ha encantado todo, no tengo nada que decir. Me ha gustado el triatlon y me ha gustado el lugar. Enhorabuena. Si algo tengo que decir, es lo del tema de la hora para los grupos de edad. Eso no debe ser asi, pero al final han rectificado.
gallegoblanco

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 17:56
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Hola a todos, este domingo corrín o triatlón de Leiro, e antes de nada quero dicir que o pasei moi ben e que o recorrido da carreira a pe me pareceu precioso.
En canto ás críticas:

1ª O anuncio de adianto da salida de categorías de 11h ás 10:30 pareceume un despropósito, descoñezo os motivos que levaron á organización a tomar esa decisión pero sorprendeume moito. Molestoume un pouco esperar case 15 minutos na auga esperando pola saída, pero alegreime de que case todos os participante chegasen sen problemas para a saída.

2ª coincido con moimenta en que a entrada a boxes na segunda transición, está mal señalizada. Eu ía pola carretera a bastante velocidade e tiven que xirar á dereita seguindo ó corredor que me precedía e confiando en que non se equivocara.

3ª A retirada do material moi pouco ou nada controlada.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 20:49
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Buenas, no pude participar en el triatlon y no puedo emitir una opinion sobre dicha prueba, pero a cambio puedo hacerlo respecto a la queja de la retirada de material al acabar las pruebas. Llevo pocas participaciones en duatlones y triatlones, pero de la misma manera que para meter el material son estrictos los jueces mirando la bici y el dni tambien podian serlo cuando al acabar vas a recogerlo. Ya que todos los que competimos invertimos nuestro dinero (segun posibilidades y preferencias) y a nadie nos gusta que nos cogan nada del material que llevamos a la prueba. Asi que por favor la federacion busque alguna solucion en este tema ya que para cobrar son rapidos y comprobar el material y el dni son el requisito ultimo para poder tomar la salida.

Saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
piopio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/05
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2009, 8:17
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

Eu estiven en Leiro como espectador aínda que tamén participo nalgunha organización de probas e quixera aclarar algunhas cousas que se comentan
- En 1º lugar, a federación non organiza a proba, é o club de Carballino, aínda que a federación ten a obriga de verificala e corrixir as partes perigosas.
- En 2º lugar, alguén da organización colocou os horarios na páxina da federación sen consultar xa que como todos sabedes despois da saída das rapazas non adoita pasar máis de 10 ou 15 minutos para a de categorías polo tema que comentades dos cruzamentos dos boxes, os xuíces fixeron todo o posible para apurar os tempos para que ninguén se quedase sen correr e aínda así houbo cruzamento na entrada a boxes, outra solución era atrasar a saída das rapazas pero as pobres xa son sempre as prexudicadas por ter que madrugar máis que ninguén, á parte que se atrasaría todo o evento e o que máis e o que menos quere estar libre polo menos antes das tres.
- En 3º lugar e con referencia ao que comentais do material, a federación ou os xuíces non teñen a obigación do coidado do material unha vez que remate a proba, sempre é a organización a que decide se pon alguén, pero o deportista é o que debe pasar a recoller todo o máis antes posible, aquí estamos mal ensinados xa que normalmente hai un xuíz en boxes ata que se retire todo e houbo probas que o deportista tardou máis dunha hora en recoller o material aínda que se adoita avisar constantemente por megafonía.
Aproveito para felicitar a todos os que fan este duro deporte que xa ten moito mérito rematar unha proba pero quixera que se lean un pouco o regulamento que vén na páxina da federación que hai algunhas obrigas que a xente se salta coma se se debe ou non levar o número na auga, que o deportista ten que coñecer o percorrido e as transicións sen que llelo expliquen os xuíces, que non sepuede entyrar en boxes montado en bici ou sen o casco abrochado nin sen identificación etc., son cousas que conociendolas seguro que fariamos que este deporte vaia a máis.
Un saúdo a todos
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2009, 13:38
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

piopio escribió:
quixera que se lean un pouco o regulamento que vén na páxina da federación que hai algunhas obrigas que a xente se salta coma se se debe ou non levar o número na auga, que o deportista ten que coñecer o percorrido e as transicións sen que llelo expliquen os xuíces, que non sepuede entyrar en boxes montado en bici ou sen o casco abrochado nin sen identificación etc., son cousas que conociendolas seguro que fariamos que este deporte vaia a máis.

Estou de acordo 100% co que dis, non te vou levar a contraria ;), pero xa que o mencionas vou facer unha puntualización xa que tampouco vale de moito lerse os regulamentos que veñen na web se logo hai xuíces que aplican outro diferente.
A min en Leiro o xuiz que controlaba a entrada de boxes fíxome sacar un acople de dúas pezas curvadas entre sí (un spinacci) que cumple a normativa colgada na web (http://www.fegatri.org/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=31) porque segundo él as dúas pezas teñen que estar unidas si ou si.
Se alguén lle da pereza pinchar no enlace:
"páx 12 do regulamento: El acople podrá ser de una o dos piezas que deberán esta unidas por una pieza rígida en el caso de que las dos piezas no estén curvadas una hacia la otra."

De nada serviu argumentar, nin decirlle que nadie me puxera ningún tipo de peros en toda a temporada de du- tri, incluso cheguei a ensinarlle a folla que tiña impresa con esa parte da normativa ó que o sr xuiz me respostou -Y a mi que, esta es la del 2008, a mi enséñame la del 2009.
- es que es esta la vigente
-no, no, eso cambió y ya en la copa de Europa de Pontevedra se rechazó a mucha gente que lo llevaba así
Exclamación Exclamación
Abraiado
Vale, pois unha de dúas, ou o xuiz ten razón e existe unha normativa do 2009 que non puxeron en ningún sitio (nin na páxida da FETRI ni da FEGATRI) que entón a culpa sería da federación ou, ainda peor, que o home este non ten nin p. idea da normativa en vigor e invéntase cousas.

En todo caso non me quedou outra que quitalo. Por sorte atopei a un triatleta que me pudo deixar unha chave allen (gracias de novo) e non tiven problema para quitalo pero non é así, non vou perder moito por ir sen él pero se o regulamento o permite a mín gústame levalo e punto.
Entre iso e que tamén pensaba que a salida era ás 11 e logo dixeron que era ás 10:15 pois bueno resultoume todo bastante estresante.

Sobre a valoración da proba, miña opinión vai estar bastante sesgada porque estiven na organización Sorriso . O maior fallo que vin foi o dos horarios pero quería comentar que non foi unha decisión de última hora da organización como se dixo nalgún comentario senón un erro no horario (quizáis tipográfico da persona que escribiu 11:00 en vez de 10:10, ou se mandou unha versión non actualizada do documento, non sei) porque ó final da proba comenteillo ó noso presidente e él non sabía que na web estaba posto como hora de saída de categorías ás 11. Entendo que a xente se sentira molesta porque a min tamén me afectou pero a próxima vez teremos máis coidado con ese tipo de detalles
TABARANT

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xul 2009, 11:35
Asunto: Re: OPINION TRIATLON LEIRO

O da federación é escandaloso. Agradécese que haxa organizadores alleos a federación-fefeme-lodeco porque polo menos fan as cousas con ilusión e altruismo. Das probas que organiza a fedelodeco son un despropósito total e absoluto. O da retirada do material xa o pudemos ver non fai moito en Nigrán e o do reglamento é de coña, non se sabe si a federación galega ten o seu propio reglamento aparte ou son os xuices que cada cal ten o seu.
Mentres haxa organizadores que queiran invirtir -2 e sacar 20 de beneficio (vexase fedelodeco) as probas seguirán tendo unha calidade desorganizativa pésima ou lamentable.
Noutro orden de cousas noraboa os organizadores do triatlón de Leiro. Somentes botei en falta unha proba para menores, penso que non é un custo moi grande e si unha inversión de futuro.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos