Foros ›
Media Maratón Ciudad de Valladolid
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 12:10
Asunto: Media Maratón Ciudad de Valladolid

O vindeiro 1 de xullo (non queda nada) abrese o plazo para inscribirse na Media Maratón Cidade de Valladolid, proba na que participei o pasado ano con moi bó resultado (marca persoal) ainda que sufrindo moito por mor dese intento de marca.

Son de destacar os seguintes aspectos:

Data: 20 de setembro de 2009

- Moi ben organizada.
- Control por microchip.
- De pago (12 € ata 31 de xullo e 15 € a partir do 1 de agosto)
- Límite de prazas de 2000 corredores.
- Liebres para 1:24, 1:30, 1:40 y 1:50.
- Tempo máximo de carreira 2h 30 ' con tempos límite de paso nos kms. 5, 10 e 15.
- Percorrido bonito, plano en moi animado de público polo centro da vila (este ano cambia algo respecto do ano pasado... cando menos o lugar de chegada).
- Acceso bó dende Galicia.
- Moito nivel de participación pola proximidade a Madrid e porque, pola data, é a derradeira media para baixar marca de cara á Behobia-San Sebastian.
- Servizos en meta:

* Roupeiro: co número de dorsal poderase deixar unha bolsa con elementos persoais, que se recollerá no mesmo sitio.
* Vestiarios: proporcionados polo Ministerio de Defensa.
* Duchas: proporcionadas polo Ministerio de Defensa.
* Avituallamiento: disporase de auga e bebidas.

- Bolsa de corredor:

* Sudadeira axeitada para a práctica deportiva
* Bebida isotónica e refrescante
* Froita de tempada
* Alimento carbohidratado
* ... Máis todo aquilo que a organización poida conquerir

E para rematar... unha aportación persoal Avergoñado Avergoñado ...
igual atopades por alí a Marta Dominguez ou a Mayte Martínez Mr. Green Mr. Green
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 14:04
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Efectivamente, una excelente carrera, en la que tuvimos el placer de conocer el año pasado a Banderas & wife y a Jeff en mitad de la noche vallisoletana mientras buscabamos sitio para cenar. Este año esperamos volver y resarcirnos del bajón que tuvimos, asi que ya sabes, Banderas, allí nos veremos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 16:04
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Banderas, sei que tes comisión ca organización Moi feliz Moi feliz
Opino coma ti, unha moi boa carreira, eu corrinna no 2007, e tamén foi a miña MMP, no momento, e segue sendo a 2ª Mellor. Rematando na Praza Maior (moi bonita).
Eu a quen vin a víspera foi a Isaac Viciosa, que organizaba unha milla, na que anotei a miña nena e foi moi agradable e atento con nos.
Pero este ano cae a unha semana vista da Media de Pontevedra, polo que buscarei unha media o 6/14 setenbro.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 17:11
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

En efecto Epelper cun pouco de sorte verémonos en Valladolid... coido que este ano vai ir alguén máis do C.A.R. Marisqueiro... xa me encargarei eu de liar a algún... ainda que son xente moi doada de liar... uns incluso máis que outros Guiño

Kurty non teño comisión, non... ¡¡xa quixera eu!!... coa de patrocinadores que conta... pero é que algúns compañeiros do foro me preguntaron por esta carreira (despois do éxito do ano pasado) e hoxe atopei información buscando a miña marca de entón... por iso decidin abrir o fío.

O ano pasado houbo tamén unha milla a tarde anterior (na que participou Marta Dominguez como figura estrela) pero non lembro quén a organizaba... igual o mesmo Viciosa.

Por certo ¿este ano vai haber M.M. de Pontevedra?... despois da desfeita de 2008 xa daba por feito que non habería neste 2009... cousas miñas, supoño.

Outra cousa... este ano cambian o percorrido en parte, e non remata na Praza Maior, senón na famosa "Acera de Recoletos" na que se organiza a milla, a carón dun parque moi fermoso.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 17:47
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Silbar Silbar Silbar Silbar Pensando Pensando Pensando Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 12:21
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Gracias por la información banderas Guiño .

Sólo puedo hablar bien de esta prueba. Una Media bonita, rápida y bien organizada. Muy recomendable.

Habrá que estar pendiente de lo que pase este año con la Media de Pontevedra, que yo espero que se acabe celebrando Rezar . En caso contrario no tendrás que insistirme mucho si quieres compañía Mr. Green .

Además nos pilla en plena preparación para Oporto y seguro que alguno más del CARMA se apunta.

Lo pensaré Pensando .
benitin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/01/08
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 23:08
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Puedo confirmar que fuy en 2007 y 2008 y que bajo mi punto de vista todo fue excelente.Este año tenia pensado volver a ir pero alguien comenta que vuelve la media de Pontevedra y por cercania casi la volveria a correr despues decuatro años.Por favor si alguno sabe fecha me lo comenta ya que quiero utilizaralar como test maraon Oporto el cual ya fuy el año pasado y me chorizaron un premio.Espero que este año si sale el mismo tiempo cumplan la palabra de que los españoles somos como los portugueses.(los premios solo eran para ellos) y africanos.SALUDOS A TOD@S Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 21:22
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

benitin escribió:
Puedo confirmar que fuy en 2007 y 2008 y que bajo mi punto de vista todo fue excelente.Este año tenia pensado volver a ir pero alguien comenta que vuelve la media de Pontevedra y por cercania casi la volveria a correr despues decuatro años.Por favor si alguno sabe fecha me lo comenta ya que quiero utilizaralar como test maraon Oporto el cual ya fuy el año pasado y me chorizaron un premio.Espero que este año si sale el mismo tiempo cumplan la palabra de que los españoles somos como los portugueses.(los premios solo eran para ellos) y africanos.SALUDOS A TOD@S Moi feliz
En la página de la F.G.A. figura el 27 de septiembre, lo que es 1 semana antes de lo habitual, que era la 1ª semana de Octubre.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2009, 21:35
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Mira ti que ben... se chega a organizarse a MM de Pontevedra xa sei qué dúas medias podo facer para baixar marca... se unha me falla sempre me queda a outra Guiño ... total... como é a miña distancia preferida... ¡xa estou desexando que chegue o outono! Guiño
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 8:09
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Solo puedo recomendaros este circuito... yo me paré el pasado ao, pero os aseguro que es muy bueno, con una gran organización, ambiente... una media que vale la pena!.
Ánimo y a ponerse las pilas!!!.
Pedro Nimo del Oro

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2009, 19:09
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

podiamos organizarnos varios galegos para ir a correr a Valladolid e ir todos no mesmo coche para aforrar gastos.
Saude.
LBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2009, 11:14
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Hola,

Yo ya estoy inscrito desde hace unas 3 semanas. A finales de Noviembre voy a correr el maratón de Florencia y este va a ser mi primer test serio Rezar
En cuanto a lo de ir juntos en coche, yo vivo en Madrid, así que iré en AVE o en bus. Eso sí, si hacéis alguna quedada en la salida me apunto Moi feliz

Un saludo.
LBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Set 2009, 21:36
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Hola a tod@s!

Muy buena media esta de Valladolid: buena organización, buen recorrido para hacer marca, buena bolsa del corredor, y muy buen ambiente (además acompañó el día).
Por mi parte, buenas sensaciones y un tiempo final de 1:18:52 sin apretar demasiado, puesto 45º, y 12º en mi categoría (senior).

Mañana a seguir entrenando...
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 23:03
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

LBlanco escribió:
Hola a tod@s!

Muy buena media esta de Valladolid: buena organización, buen recorrido para hacer marca, buena bolsa del corredor, y muy buen ambiente (además acompañó el día).
Por mi parte, buenas sensaciones y un tiempo final de 1:18:52 sin apretar demasiado, puesto 45º, y 12º en mi categoría (senior).

Mañana a seguir entrenando...

enhorabuena, LBlanco!!

muy buen tiempo! yo entré un poco por detrás de ti, con 1h20', también con buenas sensaciones, aunque acusando el inicio de temporada...

coincido en todo contigo, y aunque yo ya había participado el año pasado, puedo decir que éste han superado y mejorado el nivel organizativo

un saludo

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
LBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/09
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2009, 6:44
Asunto: Re: Media Maratón Ciudad de Valladolid

Gracias yosi, enhorabuena a ti también!!!

Yo a estas alturas d temporada estoy con un puntito más respecto a otros años en estas mismas fechas, porq estoy preparando el maratón de Florencia (29-Nov) y ya llevo 10 semanas entrenando, pero aun me quedan otras 10 Muro y de mucha caña Muerto

Probablemente me acerque por la tierra a hacer la Coruña 10 en Octubre.

Un saludo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos