Foros ›
Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 9:44
Asunto: Re: Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia

Pipe escribió:
Eso é o que sae na edición dixital. Supoño que o artigo está "capado" e na edición impresa aparece con máis detalle. Foi o que atopei.

Por certo, beauvais, saudeite cando cheguei á meta de Baiona e ti xa marchabas pola outra beirarrúa. Miraches cara a min pero non sabías se te saudaba a ti ou a miña muller e fillo. Realmente saudaba a todos... atopábame cheo de enerxía!!! Bailar

Eu son moi despistado. No prieiro momento devolvín o saúdo porque pensaba que eras ti pero de seguido bábame a sensación que te fixabas en xente que había por detrás polo que medio baixei a man decíndome "será outra persoa".
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 9:47
Asunto: Re: Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia

Pipe escribió:
Eso é o que sae na edición dixital. Supoño que o artigo está "capado" e na edición impresa aparece con máis detalle. Foi o que atopei.

Por certo, beauvais, saudeite cando cheguei á meta de Baiona e ti xa marchabas pola outra beirarrúa. Miraches cara a min pero non sabías se te saudaba a ti ou a miña muller e fillo. Realmente saudaba a todos... atopábame cheo de enerxía!!! Bailar

Bueno repito porque non pasei a vista preliminar e ao millor non se entendía.
Eu son moi despistado. No primeiro momento devolvín o saúdo porque pensaba que eras ti pero de seguido dabábame a sensación que te fixabas en xente que había por detrás polo que medio baixei a man decíndome "será outra persoa".

Un saúdo e felicidades pola Vig Bay
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 11:25
Asunto: Re: Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia

beauvais escribió:
Pipe escribió:
Eso é o que sae na edición dixital. Supoño que o artigo está "capado" e na edición impresa aparece con máis detalle. Foi o que atopei.

Por certo, beauvais, saudeite cando cheguei á meta de Baiona e ti xa marchabas pola outra beirarrúa. Miraches cara a min pero non sabías se te saudaba a ti ou a miña muller e fillo. Realmente saudaba a todos... atopábame cheo de enerxía!!! Bailar

Bueno repito porque non pasei a vista preliminar e ao millor non se entendía.
Eu son moi despistado. No primeiro momento devolvín o saúdo porque pensaba que eras ti pero de seguido dabábame a sensación que te fixabas en xente que había por detrás polo que medio baixei a man decíndome "será outra persoa".

Un saúdo e felicidades pola Vig Bay

Pois si que era eu. Estaba saudando á miña familia pero vin que pasabas e axitei a man forte para chamar a túa atención.
Gracias pola felicitación... supoño que é por ter rematado a proba, porque por tempos supoño que se pode millorar. Fun con medo e agora doume conta que si apretase mais, podía facer millor marca. Pero era a primeira vez, espero que veñan moitas máis en adiante!!! Saudos amigo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 15:02
Asunto: Re: Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia

Felicidades Pedro por semellante marcón e por recuperar as boas sensacións.
E tamén felicidades a Bargiela, que fixo unha moi boa marca.
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
516 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 15:55
Asunto: Re: Marcon de Pedro Nimo en la Azpeitia-Azkoitia

enhorabuena pedro por tu gran marca, ahora pies en la tierra y a seguir con el principio de una buena racha de resultados...el que la sigue la consigue y en tu caso simplemente chapeau...donde te vemos este fin de semana?

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos