Foros ›
Autor
Mensaxe
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 10:20
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Bos dias sherif:

Ante todo, felicitarte pola organizacion, tua e o do resto da xente que fixeron posible unha carreira mais. Creo que se debe valorar o voso esforzo e ten por seguro que eu, e coma min moita xente, o fixeron. Penso que a organizacion foi perfecta, kms. ben sinalizados, os cruces moi claros, a entrega de dorsales perfecta, e todo moi cerca, sin obviar o speaker, jajaja, que lle deu ese puntiño de simpatia. A climatoloxia de momento non se pode dominar, e se hay barro pois tocara mancharse e punto (Que por certo, xa se avisara que a carreira era por pistas forestais e xa sabemos o que pasa cando se xunta a terra ca chuvia).

Por si algun non o coñece existe un liquido que polo visto e incoloro, inodoro e insipido que ben utilizado pode quitar todas esas manchas das zapatillas, camisetas, calcentins incluso... Guiño

Hay criticas constructivas que poden axudar a solucionar problemas , pero hay outras que son totalmente descalificativas e esas son as que non sirven para nada, mais que para envenenar a xente...

Eu son de Muros sherif e secadra valoro incluso mais a vosa organizacion porque polo visto no meu concello o de organizar unha carreira deste tipo debe ser moi moi complicado... Enfadado

Un saudo para todos, e ante todo VAMOS A LEVARNOS BEN¡¡¡
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 10:41
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

URKO escribió:
Chacal escribió:
Vamos a ver: nosotros pagamos por ir a correr a Outes como a cualquier otra carrera: es una inversión de dinero (gasolina, peaje etc..), tiempo, etc..

Abraiado Abraiado A ver si me entero: si eu, por exemplo, quero ir ver unha actuación de, por exemplo, un violinista, que actua gratis, pero teño que desplazarme a, por exemplo, Coruña para ver a actuación, ¿debo considerar que como teño que pagar gasofa e autopista, non o fai de balde?? E outra cousa: ¿xa que estamos, non creedes que ademáis sería correcto que lle cobrase ese importe da autopista ó violinista???
A ver amigo si me explico bien: si la actuación fuese gratis para ti, yo cobraría del ayuntamiento u de lo que fuese, claro que tienes que ir allí y pagar gasofa, peaje o lo que sea, claro que si, acaso sería gratis para ti? No, claro que no. Tienes que pagar, perder tu tiempo, pero por lo menos pagas menos.
Por otro lado, este jueves quiero ir a las 21.00 a Pontevedra a escuchar la Orquesta Filarmónica de Moscú, pago la entrada y el viaje, si me regalasen una entrada nunca sería un concierto del todo gratuito para mi, pagaría gastos de viaje que ya son elevados.
Por otro lado, los que me criticáis tanto, no os vendría mal culturizaros un poco y acudir a este concierto u a cualquier otro, suelo ir una media de un concierto cada dos semanas para apreder y fíjate que ya llevo casi 28 años tocando, pero nunca se para de aprender en eso, creo que en este foro la inmensa mayoria ni siquiera ha pisado un Auditorio o un Teatro para ver un concierto de cualquier tipo de música no digo de clásica (porque eso seguro que no) pero casi que ni uno solo, por eso a veces hay leer tanta estupidez, es un poco patético, pero es así, espero equivocarme, pero creo que por vuestra desgracia tengo toda la razón, no la tendré en otras cosas, pero en eso toda. Sino, la gente aparte de falar galego, sabría por lo menos hablar castellano, pero hay gente que no da ni para eso, ya no hablo de ingles, ruso, alemán o frances, etc.. a la gente le gusta llenarse de barro y de m...., es realmente lamentable, saludos y siento decir la verdad de esta manera.

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 10:46
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

[
Cita:
jo que hay hecho, sea bien o mal, en eso no me meto, pero en definitiva TRABAJO, que parezca o mejor dicho que te quieran tirar todo por el suelo , con PROBLEMILLAS, que si zapatitos, que si camisetita , que si barrito etc.... , hombre por favor, para eso no salgas de casa, y abrigate, que esto es GALICIA, la ALDEA como dicen por ahi, y en la aldea hay esas cosas, buenas y malas, y te repatea un poco pero bueno eso es lo que hay para gustos se pintan colores, asi que lo dicho un saludo a todos de sherif.
Vamos a dejar este tema ya por favor, sino voy a perder demasiado tiempo contestando todo eso y no me interesa, gracias y saludos. Espero que de cara al año que viene todo se haga bien y haya más suerte con el tiempo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 11:34
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Cuanta falta de respeto. Siento decirlo así y no me gusta meterme en este tipo de comentarios pero es una pena. Yo prefiero ser inculto.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 12:57
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

yomismo escribió:
Cuanta falta de respeto. Siento decirlo así y no me gusta meterme en este tipo de comentarios pero es una pena. Yo prefiero ser inculto.
Haces bien amigo, lo mejor de todo es no poner nda más y dejarlo de una vez por parte de todos, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 16:00
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

tienes toda la razón chacal, dime de que presumes y te diré de que careces.


para tú información hay mas MÚSICOS que tú en este foro y no lo van PREGONANDO a los cuatro vientos, por que són mas humildes

Tienes toda la razón dejemos la fiesta en paz y cada cual juzgue lo que quiera, pero eso si, sin faltar a nadie al respeto.
dabos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/08
0 Carreiras
96 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 16:41
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal escribió:
Por otro lado, los que me criticáis tanto, no os vendría mal culturizaros un poco y acudir a este concierto u a cualquier otro, suelo ir una media de un concierto cada dos semanas para apreder y fíjate que ya llevo casi 28 años tocando, pero nunca se para de aprender en eso, creo que en este foro la inmensa mayoria ni siquiera ha pisado un Auditorio o un Teatro para ver un concierto de cualquier tipo de música no digo de clásica (porque eso seguro que no) pero casi que ni uno solo, por eso a veces hay leer tanta estupidez, es un poco patético, pero es así, espero equivocarme, pero creo que por vuestra desgracia tengo toda la razón, no la tendré en otras cosas, pero en eso toda. Sino, la gente aparte de falar galego, sabría por lo menos hablar castellano, pero hay gente que no da ni para eso, ya no hablo de ingles, ruso, alemán o frances, etc.. a la gente le gusta llenarse de barro y de m...., es realmente lamentable, saludos y siento decir la verdad de esta manera.


Y seguro que también la tienes más gorda y larga que nosotros... en fin, las tonterías que se tienen que leer a veces en un foro.
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 22:06
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal, yo si que tengo asistido a conciertos de música clasica.Por lo que respecta a la carrera tuvo sus pequeños problemillas ,pero como cualquier otra.Sólo agradecer a la organización el buen trato dispensado a todos los que allí estuvimos y pediros a todos, que os dejeis de andar a discutir por memeces Parar .Disfrutar del atletismo, cada uno como quiera, pero disfrutar.Por último sherif un 10 como speaker Aplauso Aplauso :=.Para el año pienso repetir e intentare hacerlo un poquito mejor.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 22:09
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

como esta o patio!!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 22:18
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Cita:
para tú información hay mas MÚSICOS que tú en este foro y no lo van PREGONANDO a los cuatro vientos, por que són mas humildes

Me parece que no te habalaba de músicos amigo, sino de la carrera de Outes, lo de los músicos venía más que nada porque ahí me tenéis siempre en mi web de firma en este foro como a Jesucristo para crucificarme Moi feliz Moi feliz cuando quieras, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 22:20
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Cita:
Y seguro que también la tienes más gorda y larga que nosotros... en fin, las tonterías que se tienen que leer a veces en un foro.[/quote
La cabeza Moi feliz Moi feliz creo que si amigo, la otra cabeciña prefiero no medir, no me gustan nada los gays, de hecho casi.. los odio, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 22:21
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

safardatxo escribió:
como esta o patio!!
Nunca mejor dicho amigo, es que hay que calentar un poco el ambiente a veces, no?
Sino esto parece un mar sin nada de brisa Guiño Guiño , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 7:00
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Bos días,

Eu son Buji e desde Outes, simplemente quero agradecer a todos os que fixeron posible este evento, desde a excelente organización e xestión de Lorena a todos os que aportamos en maior ou menor medida. E por suposto os annegados toliños polo correr que cada fin de semán e sempre que é posible acudimos ás diferentes citas que hai ó largo e ancho de Galícia e outras latitudes.

Estou moi de acordo en que deba haber críticas, como se dixo sempre que sexan constructivas e axuden a mellorar. E penso que este foro nos sirve de moita axuda a tal fin.

E fóra diso creo que cada quen deba ser libre e incluso necesario, pero sempre desde o maior dos respetos; sobre todo nestes temas, eventos, sexan deportivos, culturais, asociativos... que tanta falta nos fan e que deben ser tratados con moita comprensión, axuda e incluso admiración.

E para culminar entendo que dende a organización, como entendo en todas e trátese do que se trate se fan as cousas coas mellores intencións.

E despois disto encantado de poder sumarme ó foro, e de coñecervos, bueno a moitos de vos xa vos coñezo.

Vémonos, falámonos e sobre todo participamos de algo que nos une.

Saúdos,

BUJI
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 7:38
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hola Buji,benvido.
Creo que esto estásenos indo un pouco das mans,este é o tema da Carreira de Outes, e en estos momentos fálase pouco diso,creo que deberiamos rematar xá e quen quira seguir que abra un novo foro que podería chamarlle ``LEÑA AO MONO´´.
Saudos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 3:02
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Interesante conversación mantenida hoy con varios foreros acerca de la carrera de la semana pasada en Outes, reconozco que igual me pasé un "pelín" con algún comentario que hice siempre no referente a la carrera, pero una cosa lleva a esa otra y es así, del resto que puse no quitaría ni tampoco añadiría una coma, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos