Foros ›
Seguir coa Serra do Barbanza
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Feb 2009, 12:46
Asunto: Seguir coa Serra do Barbanza

partindo da idea da carreira do 1 de Xaneiro que tiña o nome de "Serra dp Barbanza". Pensei que se podía seguir cor outros montes que hai:
- Monte Enxa: E unha subida duns 8,5 Km dende Xio (praia de Fonforrón), ou 7,5 dende a igrexa de Noal (pero e máis duro). Dende arriba hai unhas vistar da ria de Muros e Noia. O invonvinte que ten que o perdorrido ten algún cruxe onde se pode confundir un, pero é factible.

- Monte Curota: son uns 5 Km dende o cruce preto do horpital do Barbanza. Cunhas vistas da ría de Arousa bastente chachis.

Eu deixo a idea por se a xente se anima, coma no Monte Iroite, e así faise o reto das subidas da Serra do Barbanza durante ó ano.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Feb 2009, 13:59
Asunto: Re: Seguir coa Serra do Barbanza

A mí las cuestas se me atragantan mucho pero posiblemente me apuntaría.
Para mí el Barbanza es una de las zonas más bonitas de Galicia.
La semana pasada me acerqué a Corrubedo-Praia do Vilar e hice 2 rutas de senderismo corriendo realmente preciosas de aproximademente 10 km(Camiño do Mar y Camiño da Auga), muy cerca de por donde discurre la Carrera de O Corgo.
Dejo un enlace para el que le interese:

www.senderosdegalicia....rubedo.htm

He estado buscando rutas de senderismo (que sean accesibles para realizarlas corriendo) por esta zona pero no encuentro gran cosa, si alguien conoce por favor que deje enlaces.

El problema que veo es que hay mucha zona demasiado empinada. A ver si con el Google Earth me pongo a investigar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos