Foros ›
III carrera por montaña cañon do sil (2009)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
caamaño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2008, 9:39
Asunto: III carrera por montaña cañon do sil (2009)

buenas
alguien me puede informar sobre esta carrera que está puesta para el 23 de agosto?
queria saber si solo se puede participar si eres federado,miré en la web de CLUB MONTAÑA RIBEIRA SACRA y no saco mucha informacion,aunque aún fatan unos cuantos meses.
tambie me gustaria que alguien que participara en alguna de las anteriores ediciones me comentara un poco de la dureza del recorrido, ya que yo normalmente participo en carreras populares, y en alguna media,pero me llama mucho realizar una carrera distinta y esta me tiene muy buena pinta, seria la primera carrera de montaña en la que participo,y por el nº de km, y el recorrido que lo dan como un 60%, si quiero participar me parece que tengo que ponerme a ello.
gracias por toda la informacion que me podais enviar.
aprovechando este espacio FELICITO A TODOS LOS FOREROS UNAS FELICES FIESTAS Y ENTRADA DE AÑO 2009.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2008, 20:38
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Es una carrera durísima!!!! Enfadado Yo nunca he participado, pero soy de la zona y conozco bién el terreno.
Para que te hagas una idea es mas dura que Penedos do Lobo.
Quizás para debutar en una carrera de montaña deberías elegir una prueba con menos dificultad.
Un saludo

www.jeffxavi.blogspot.com
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2008, 22:31
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

caamaño escribió:
buenas
alguien me puede informar sobre esta carrera que está puesta para el 23 de agosto?
queria saber si solo se puede participar si eres federado,miré en la web de CLUB MONTAÑA RIBEIRA SACRA y no saco mucha informacion,aunque aún fatan unos cuantos meses.
tambie me gustaria que alguien que participara en alguna de las anteriores ediciones me comentara un poco de la dureza del recorrido, ya que yo normalmente participo en carreras populares, y en alguna media,pero me llama mucho realizar una carrera distinta y esta me tiene muy buena pinta, seria la primera carrera de montaña en la que participo,y por el nº de km, y el recorrido que lo dan como un 60%, si quiero participar me parece que tengo que ponerme a ello.
gracias por toda la informacion que me podais enviar.
aprovechando este espacio FELICITO A TODOS LOS FOREROS UNAS FELICES FIESTAS Y ENTRADA DE AÑO 2009.

¡Muy dura¡. Yo participé en la Iedición que era la facil y se daba hecho pero la II edición mucho más dura y la III parece que le van ha hacer modificaciones y hacerla más técnica. Si quieres iniciarte en la montaña a lo mejor sería interesante hacer otra primero. No se mira tus fuerzas y elige, en cuanto a organización y ambiente inmejorable..
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2008, 9:38
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Amigo ve a las que se realizan en el Tangaraño y en Esgos. Así te haras una idea de lo que puede ser, luego piensa que por lo que comentan estas dos que te recomiendo no son ni un calentamiento comparado con la que tu mencionas. Mi consejo es que corras algunade montañ de menos dureza y que entrenes por el monte con cierta frecuencia para acostumbrarte. Parece que correr una media o una maraton es algo duro pero no te prepara para la montaña en la que los desniveles, el terreno irregular, las inclemencias del tiempo se convierten en una losa para los que no estamos acostumbrados. Con todo no te estoy desanimando, todo lo contrario pero que sepas que es muy muy duro. Yo espero correrla algún día, un saludo!
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2008, 21:43
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Desde logo estás a tempo de preparala prova e si che gusta correr e o monte pode que sexa a mellor prova que temos en Galiza eso si non quita que sexa moi dura pero tamén e maior a satisfaución persoal o chegares a meta , desde logo pasase por sitios fermosísimos pero tamén che recomendo que proves con distancias mais curtas na montaña como poden ser Esgos ou o Tangaraño no mes de xuño ou non sei cando e a de Paderne ........notase que son de Ourense que son as que coñezo.......pois volvendo a Parada , este ano moita xente queixouse da dureza da prova e pareceme que eso e bastante egoista xa que este tipo de provas non se pode ir por ir e querer facer un bo papel , por exemplo organizase dentro da federación de montaña e non na de atletismo (para participar como federado non sirve a licenza de atletismo, pero podes participar como popular sen problema) e eso non debe confundirnos , ademais estaba clara a información na que indicaban rampas do 40% pero ninguén se acordou delas deica chegar a pe delas e solo se queixaron sen embargo eu pareime a mirar as vistas do cañon do Sil que había desde esa costa e fastidioume mais non parar mais por difrutala paraxe que por non dar subido, outra cousa importante e ir atento a sinalización do percorrido xa que este ano uns poucos despistados fixeron alguns kms de mais por non fixarse e aínda por riba chegan berrandolle a organización sen razón algunha para desmerecer o chollazo que tiveron que facer para limpar camiños e demais que sería moi largo de explicar.......penso que a esta prova ou ben se vai a competir (pouco aconsellable) ou a disfrutar dunha paraxe que temos a pe da casa facendo algo que nos encanta a todolos que andamos por este foro correr..........
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 1:40
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Ben dito Afiador
caamaño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 16:36
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

gracias a todos por decirme un poco de como es esta carrera.la verdad es que depende de como esté para esa fecha, pero me gustaria participar.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 12:41
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Hola

Yo he sido uno de los valientes que la han corrido. Pero también fui uno de los primeros en ser descalificados al llegar al km 25, al llegar a la cumbre y quedando "solo" 8 km de bajada....

Volviendo la vista atrás estoy contento de las desclasificación, pues las críticas de la carrera fueron por la dureza de la bajada final.

En mi caso, había corrido ya varias carreras de montaña y acabando dignamente (y eso que lo mío no es subir, mis compañeros de Castrelos pueden dar fe), pero esta carrera... no es de atletismo, es de montañismo.


Saludos
mejj

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 14:10
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Yo corri esa carrera el añu pasau y ye una carrera de lo meyor, yo recomendaria entrenar un poco y correla. Ademas esti añu ye puntuable pa la copa españa asi que el tema aumenta de interes. Nun ye pa tanto la dureza, la dureza por la el correor.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 21:28
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

french_mondariz escribió:
Hola

Yo he sido uno de los valientes que la han corrido. Pero también fui uno de los primeros en ser descalificados al llegar al km 25, al llegar a la cumbre y quedando "solo" 8 km de bajada....

Volviendo la vista atrás estoy contento de las desclasificación, pues las críticas de la carrera fueron por la dureza de la bajada final.

En mi caso, había corrido ya varias carreras de montaña y acabando dignamente (y eso que lo mío no es subir, mis compañeros de Castrelos pueden dar fe), pero esta carrera... no es de atletismo, es de montañismo.


Saludos

¿Por qué te descalificaron ?, de todas formas enhorabuena Guiño .
Saludos
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 21:44
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Voulle dar toda a razón ó noso amigo asturiano ( a pesar de que é bastante evidente que para él non foi nada complicada de ahí a súa clasificación). Creo que é unha preciosa carreira. Dura por suposto á vista da súa distancia e perfil, pero na que a dureza poñémola os corredores co noso ritmo.
Non estamos demasiado acostumbrados en Galicia ás carreiras de montaña e creo que precisamente por eso, os que disfrutamos con elas debemos tratar ben ós que as organizan. Espero que a xente de Parada do Sil continúe coa ilusión que se lles nota por agora e que en outros lugares ( ocúrrenseme centos...) agrome a semente que plantaron tanto en Parada como en Penedos do lobo. Creo que calquera de nós, corredores populares do montón ( salvo raras excepcións) pode correr esta carreira, con unha preparación adecuada e con unha estratexia conservadora, pero pensada de antemán. ( funciona moi ben ir disfrutando da paisaxe, podo dar fé). Un saúdo e vémonos en agosto.



ourense-0088_002.jpg
Descrición:
Visto: 4693 veces
ourense-0088_002.jpg

faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 21:47
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Non sei que pinta a foto do San Martiño ahí debaixo, pero en fin pode servir para ilustrar o próximo comentario: podo afirmar sen esaxerar o mais mínimo que sufrín moito mais no S. Martiño que en Parada do Sil.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 22:02
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Ciertamente faraon, la dureza la pone el corredor, pero no solo en las de montaña, sino en todas. Para mi personalmente Parada fue mi estreno en la montaña y quedé enamorado sin remedio de estas carreras. En ella aprendí a ser conservador, a medir las fuerzas, a no mirar el reloj continuamente y sobre todo a disfrutar, disfrutar de la Naturaleza, del paisaje y de la gente que participa y rodea estas pruebas. Son en si mismas un reto de cada uno consigo mismo, no con los demás. Ojalá como dices la semilla que fue plantada fructifique y podamos tener tantas como en Catalula o Euskadi.
serafin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/04/08
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2009, 20:15
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil

Caamaño, aqui tes amiña opinion acerca desta prova, eu fixena o ano pasado e unha proba moi dura, ae este ano parece ser q acortaron o recorrido en tres kilometros. Das cinco horas e media q tiñamos pa rematar a proba eu invertin cinco horas vinte oito minutos, marca de media marathon 1 hora 35min. En canto a organizacion foi impecable, o circuito ben sinalado, nos avituallamentos tiñas de todo dende auga ata bebidas isotonica, q co paso dos kilometros e as horas boa falta facian, en canto os avituallamentosdos solidos tamen estaban ben surtidos de todo tipo de frutas. En canto a carreira dicurre por un marco incomparable, pero tn zonas extremadamente duras e algunhas moi perigosas, aqui que saber moverse, a min un pequeno tropezo costoume estarcompletamente parado tres semans, pero inda asi e probable que este no repita.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 10:54
Asunto: Re: III carrera por montaña cañon do sil



Eu estarei no meu pobo (Rabacallos) e quizais me anime a facela primeira subida pero sen competir, a modo de adestramento pra Penedos.

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos