Foros ›
Autor
Mensaxe
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 17:46
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Eu este finde non vou ser da partida de ningunha carreira, que xa o teño comprometido para outro plan, pero bueno, que seguro que outra posición entre os que vaiades, ben subimos, ou se non..vannos sentir pegadiños jeje. Un saúdo e sorte a todos!!
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Mai 2009, 19:44
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Boas! Pois eu vou ir a Ferrol
Sabadete: Bekele (CCNOS)
Dia del señor: Bekele (Ferrol) Uzal(Ferrol)
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Mai 2009, 20:32
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, aí aí, te veo mañana Uzal, que Viendo los inscritos no creo que tarde muchos segundos en encontrarte Guiño .

Hoy en el CCNOS, bien, aunque pa variar llegue tarde a la salida Muro , bueno está toda la historia en el hilo abierto al caso, y mañana a por marca personá en el 10000.

Havé si se me apunta arguno má a alguna carrerilla, que tenei tré pa elegí pixa,vémonos. Bailar Bailar
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 9:16
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Boas!!! Despois de unha carreira sensacional de Bekele o domingo e da miña participación seguimos ahí de no posto 12. ¿Como andades todos ides correr alguén este fin de semana? Eu este non podo así que vémonos na media de Betanzos.
Saudos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 21:53
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas! este findesemana estarei por santiago asi que seguramente vaia ata o polígono correr a carreira solidaria, por matar o vicio xa sabendes...
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 22:49
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas rapaces, pues yo este finde me voy pa casa, asi que la familia y los colegas ocuparan mi tiempo, me hubiera gustado mucho ir a Ordes, pero eche o que hay, tendre que esperar a otro cross, suerte el domingo Nopudoser.

Buenas Uzal, de sensacional no tuvo demasiado, que aunque estoi contento con el tiempo, a nivel de estrategia, le doy un 3, que sali demasiao lanzao, pero bueno, de vez en cuando hay que arriesgar, vémonos equipo Bailar Bailar
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2009, 13:57
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Boas equipo, pois eu acompañarei a nopudoser en Santiago, a ver se nos damos coñecido desta jeje. En principio, levarei a camiseta laranxa da media de Viana, para que teñas unha referencia. Un saúdo!
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Sáb, 23 Mai 2009, 21:50
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

A ver se non chove! eu irei coa camiseta azul da carreira de sancibrao.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 21:45
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Bueno por fin coñecin a algún do equipo Bailar Bailar compartin a carreira do Tambre con arzuán, E a verdade e que se fixo algo dura sobre todo a costa da ultimavolta,( arzuán, tiñamos que coller o atallo Mr. Green )
Seguiremos adestrando para baixar eses tempiños que ando algo estancado.
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 22:40
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

jajajaja,boa falta facía o atalliño,foi durilla, a verdade. Sinto non poder falar máis durante a carreira, pero se o facía, afogábame jeje. Bueno, xa por fin coñezo a tódolos membros do equipo, agora...o máis difícil todavía...reunirnos todos jeje. Habémolo conseguir, seguro! Un saúdo e sorte se ides a Betanzos. Eu probablemente vaia, pero non a correr, acompañarei a meu pai e desta vez tocarame ser fotógrafo jeje.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 20:21
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas equipo, casi seguro que el dominjo estare en la pueblo de los caballeros pa la media, sobre tó ire a disfrutar de la carrera, ya vere si a por un buen tiempo, aunque esto ultimo lo dudo.

Bueno Nopudoser, me alegro de que por fin hallas conocido a alguien del equipo, ya pensamos que eras como los billetes de 500 Razz .

Arzuan, no nos seas flojo y ponte a correr hombre Enfadado jeje,aí va la lista, haber quien se atreve con la media betanceira.

Bekele
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 22:18
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Boas Xente!!!
Por fin nos coñecemos todos, mais ou menos, jeje. Eu vou a Betanzos tamén, co obxetivo de sair en moitas fotos. Da Vig-Bai teño poucas e a ver se nesta teño dabondo para ir vendo como me vai quedando mala cara, jajaja. Correr o xusto que non me sinto moi forte.

Bekele
Uzal

nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xuñ 2009, 11:05
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

hola equipo!!! vandes ir correr a algunha este finde?? ollo co calor!!! madre mia!! fun hoxe entrenar algo as 9 da mañá e xa picabo o sol de caral...
En fin eu este finde reposo que teño a intención de dobrar para o seguinte
Nocturna de Xinzo + Tangaraño. Algún vai ir a algunha destas?
Saúdosss
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 23:22
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, aviso a la chavalada, este dominjo conjrejasion multitudinaria en la cruña, yo estare poralli que me queda cerca de casa, vémonos equipo.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Xuñ 2009, 21:39
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Buenas, pues suerte Nopudoser, yo estaré en la Cruña, y a falta de nuevos figurantes asi queda el calendario de Os Novatos para este finde:

Nopudoser: Xinzo and Tangaraño.
Bekele: only A Coruña.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos