Foros ›
31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 1:27
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

miña nai santa!!! vai ser unha odisea!!! mais epica todavia!!!
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 10:57
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

moita sorte (climatolóxica Rezar Rezar ) e ánimo para zatopek, fonghi e aos paisanos de celanova...

eu tamén estarei este domingo correndo polo País Vasco, pero 26 kms. menos ca vos, na Santurce-Bilbao... tereivos no meu pensamento.

o dito, a por eles!!

saúdos Guiño

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 15:31
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

Suerte muchachos, les va a salìr todo bien
Tranquìlos :=D> Bailar

www.myspace.com/mrdixiejazzband
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 2:40
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

pois xa son maraton-man. 4 horas 19 minutos. pasei con 1 57 pola media maraton, pero entre a lesion no xeonllo e o frio, e o famoso muro que a min me aparecu no 32, o final foi unha tortura, pero bueno rematei que era o obxetivo
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 11:46
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

zatopek escribió:
pois xa son maraton-man. 4 horas 19 minutos. pasei con 1 57 pola media maraton, pero entre a lesion no xeonllo e o frio, e o famoso muro que a min me aparecu no 32, o final foi unha tortura, pero bueno rematei que era o obxetivo

¡Felicidades, zatopek! Moi feliz Enhorabuena. Ese fue, más o menos, mi tiempo en MAPOMA

¿Para cuándo la siguiente? ¿Barcelona, Madrid, Berlín? ¿A que te has quedado con ganas de más? Ríndose


zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 12:11
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

a verade, e que chegando a meta diciame, "tes que rematar porque non volves a correr outra"

pero bueno, e probable que repita, igual por abril ou maio nun lugar que vexa atractivo e que non sexa dura o circuito.

a proposito, tiven que chamar ao traballo, porque non podo andar, jeje
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 12:53
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

zatopek escribió:
pois xa son maraton-man. 4 horas 19 minutos. pasei con 1 57 pola media maraton, pero entre a lesion no xeonllo e o frio, e o famoso muro que a min me aparecu no 32, o final foi unha tortura, pero bueno rematei que era o obxetivo

Felicidades zatopek por terminar tu primera maraton, lo importante es terminarla y quedar con ganas de mas, ahora recuperate y esperamos cronica.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 12:53
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

Puès mi enhorabuena zatopek!!!!!, muy bien hecho, que muro ni que muro!!!!, abajo con el,¿ has podìdo?.....si, puès ya està, felicidades, ahora tenès tres mesesìtos para encarar la de Barcelona, que por lo vìsto somos muchos
Un abrazo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 14:49
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

felicidades zatopek Satisfecho eres un crack!!tiene que ser un orgullo acabar un maratón,hay que tener mucha psicología,mucha fuerza y pundonor, encontrar el ritmo adecuado,una buena estategia y tambien es importante, tener unas buenas piernas jeje Mr. Green y tu lo has conseguido,no te rendiste Guiño a recuperarse y a seguir creciendo como persona y popular.Yo sobre mayo también me pauntré a lguno si todo va bien, un saludo y a cuidarse :=D>
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 14:57
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

Saudos a todos, xa chegamos os 7 compoñentes do Pato Blanco de Celanova da participación no Maraton de Donosti, xa o venres pola tarde cando marchamos xa empezaba a nevar polo camiño ata Burgos con neve e neboa,pero demos chegado sen problema a Sanse.
Sábado recollida de dorsais coincidindo cos amigos de championchipnorte q os coñeciamos. Saida pola zona vella ( tomando unhas cantas bebidas "isotónicas" con sus respectivos pintxos).
Domingo: xa amaneceu soplando aire que predecia que podia chover en calquer momento e cunha temperatura de 6º pero daba a sensación de moito menos. Eu non din entrado en calor en toda a proba as maos nin as sentia , tiven q parar no km 30 para q me colleran un xel no bolsillo da malla por q eu non a daba collido. Ainda así e todo e despoixa de estar 15 días parados por culpa dunha lesión no biceps femoral (gracias a Cari da clínica Galia de Celanova) q me curou a tempo.rematei en 3:44.(record persoal)Gustoume moito o maratón moi rápido e bonito pena das inclemencias metereolóxicas. Enhoraboa Zatopek, por haber rematado iste mratón tan duro por culpa do tempo e tamén a todolos demais por haber chegado a meta.
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 16:30
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

zatopek escribió:
a verade, e que chegando a meta diciame, "tes que rematar porque non volves a correr outra" (...)

Ríndose Eso mismo pensaba yo en los últimos kilómetros de mi debut en maratón... y a los pocos minutos de haber terminado ya estaba pensando en la siguiente.

Enhorabuena zatopek, finalizar tu primer maratón en unas condiciones tan duras tiene mucho mérito.

Extiendo las felicitaciones a celanova y al resto de corredores del Pato Blanco que se desplazaron hasta Donostia.
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 0:06
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

bueno, pois fagovos unha pequena cronica de como me foi:

sain o sabado pola maña cedo, coa idea de ir pola meseta, pero ao ver que cerca de betanzos estaba nevando, dixen que por pedrafita non pasaba nin de coña, polo que tirei pola costa, papando un frio tremendo, e chovendo e ventando de carallo ata a altura da entrada a euskadi.

en dnosti, non chovia, ainda que facia vento. recollin o dorsal e marchei a dar unha volta para coñecer una cidade que me pareceu preciosa por certo.

o domingo, almorcei as 6.30, arroz branco, cun bizcoito de chocolate, sandia, e bebin bastante zumo. facia un frio da ostia, ainda que non chovia, e curiosamente vin a dous rapaces que facian ciclismo conmigo fai anos.

a o pouco do sair, km2, empecei a ter molestias da cintilla que me impediran sair a correr nas ultimas duas semanas, peroremitiron nun par de minutos, e logo solo m deron algun pequeno pichazo sen importancia.

durante todos os postos hidrateime ben, e comin os xeles que me deron, non sei se foi po iso, que no km 12 tiven que parar a mexar, co medo que me daba parar e reanudar, pero non pasou nada.

fun de puta nai ata a media maraton que pasei en 1h56 regulando moito e moi fresco, tiña frio, pero polo demais ben.

a partir de km 24 ou 25, pasando por diante do kursal, empezaronseme a cargar os xemelgos sobre todo, pero en xeral todalas pernas. empezou a chover, ainda que nada comparabel o que chovia en asturria ou galicia no viaxe de ida.

no km 32-33 puiden comprobar en primeira persoa, o que e iso do muro. de repente de facer 5.45 por km, empecei a facer 7min por km. notaba as pernas duras como pedras, e ainda que non estaba nada, pero nada sofocado, os musculos non iban. parei un momento (20 segundos) a soltar as penas un pouco, o que agora penso que foi un grave erro, porque seguin igual e costoume de carallo volver a arrancar.

psicloxogicamente o que mais me custou, foi chegar ao km38, que para os que coñecedes a cdade e o treito que vai dun poligono industrial ata o tunel que hai cara a parte oeste do paseo da concha. logo a partir de ahi, ainda que sufria como nunca na miña vida, habia moita xente animando (impresionante, duas horas despois de chegar os primeros, a xente que animaba, mollandose, aguantando frio) e incluso amenazando "chaval, como pares ahora te llevo a ostias hasta meta, pues" je,je

para que vos fagades unha idea, os ultimos kilometros os fixen arrastrando moitisimo os pes, e encorvado, un estilo (con todolos respetos, por suposto) o que pode levar bernal nas carreiras longas ao final, que os que o ven, pensa que non vai chegar, pero el esta seguro de que si.

o chegar, moi contento, por suposto, ainda que non tiñe nen forzas para facer ningun xesto. na meta chegou conmigo un paisano, que ao parecer leva 30 maratons este ano e 109 na sua vida, incluidas varias 100km

despois, estaba destrozado, para ir ata o velodromo, que esta a 30 metros, onde estaban os fisios, flipei, e o mesmo ata chegar ao coche onde miña moza me esperaba, que estaba a pra do velodromo.

dnde aquela non me podo nen mover, e levo comendo sen parar, je,je.

espero repetir
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 0:30
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

felicidades a todos... obxectivo conseguido!!!

Bailar Bailar Bailar

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 6:32
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

Noraboa a todos. Foi unha proba moi dura... pero paga a pena.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 0:02
Asunto: Re: 31 Maratón de Donosti (30 Novembro 2008)

Felicidades a los que fuisteis a Donosti, en especial a los que debutábais en la distancia de maratón. Ya estais enganchados, pero no os preocupeis por ello, somos muchos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos