Foros ›
Autor
Mensaxe
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 20:27
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Otro más que espera ser de la partida Satisfecho porque mucha gente me habla maravillas de esta carrera.Aunque la inscripción parece un rollo Muro la inscripción ordinaria se acabó,sólo queda la oferta Adidas,acción solidaria,paquete turístico,...que recomenáis,que yo nunaca fui Disimulando help me!! Mr. Green
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 23:23
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pois eu descoñezo o da Acción solidaria, pero parece unha opción interesante (salvo que non che permita acudir á carreira, claro, tipo Fila 0). A oferta Adidas é outra opción boa... e o paquete turístico paréceme un despilfarro... xa tes unha opinión ¡ea! Guiño
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 12:35
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Gracias banderas,me la apunto Mr. Green lo malo de la oferta adidas es si las compars y no entras dentro de las 1000 primeras y no te vale de nada haberlas comparado Adidas Muro porque yo prefiero Mizuno o Asics Satisfecho y el paquete turistico si es tan cro paso,que con la crisis no es el momemto de tirar el dinero,prefiero irme a Ibiza que es mejor inversión Disimulando Silbar Ríndose a ver si alguien más me asesora,un laudo!!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Mai 2009, 19:00
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Otro más que será de la partida.Ya estoy inscrito con la promoción ADIDAS,sólo me falta comprar mis zapatillas y ya quedará confirmada,así que será mi primera carrera fuera de Galicia Moi feliz Satisfecho Ya comentaréis los que sois veteranos en esta carrera la dureza de ésta y a ver si podéis dar algunos consejillos que seguro que vienen bien,un saludo Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 1:15
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

yonathan escribió:
Otro más que será de la partida.Ya estoy inscrito con la promoción ADIDAS,sólo me falta comprar mis zapatillas y ya quedará confirmada,así que será mi primera carrera fuera de Galicia Moi feliz Satisfecho Ya comentaréis los que sois veteranos en esta carrera la dureza de ésta y a ver si podéis dar algunos consejillos que seguro que vienen bien,un saludo Guiño
Aquí el más veterano eres tú Guiño Guiño Guiño amigo, a mandar, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 20:27
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Me queda mucho para ser el más veterano,prefiero ser el yogurin Ríndose que mira lo que os pasa a alguno que estáis medios seniles,eh Chacal!! Ríndose es brooma,es por meterme con Chacal que nadie se enfade Silbar
Bueno ya encargué mis adidas,así que en breve estará confirmada mi participación en mi primera carrera fuera de Galicia y a experimentar en mis propias carnes la forma que tienen de vivir las populares en el País Vasco,que dicen que vale la pena Satisfecho
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2009, 20:59
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Para empaparte do espíritu e do percorrido da Behobia-San Sebastián o mellor é ler o tema completo coas xa mítica crónica de MarioeIsa e Charly (dous clásicos case desaparecidos do foro pero que teñen moitísimo que aportar dende ese retiro espiritual e, dende logo, moitísima máis personalidade que algúns reventaforos que só saber meter bronca).

Déixoche aquí o enlace co tema que fixo historia no Foro de Correrengalicia vai xa para catro anos o vindeiro outono... de ahí salíu a tradición de correr a Behobia-San Sebastian neste foro... e a miña participación e a de moitos máis nesa proba mítica do calendario naciona. Cando voltes cóntasnos qué che pareceu e se paga ou non a pena o ambiente que nela se vive. Satisfecho
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 0:24
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Gracias por el enlace banderas,menos mal que hay algún buen sanmaritano que me echa una mano Disimulando Mr. Green acabo de leer las crónicas de Mario e Isa y de Charly y qué pasada,sus crónicas traspasan la pantalla y te hace sentir parte de la carrera y lo que se debe de sentir,ya estoy impaciente,pero espero prepararla a fondo,porque parece dura,pero seguro que la gente nos lleva en volandas Bailar a partir de agosto a prepararla Guiño
A ver quien mas se anima,estaba bien ir una tropa de galleguiños a dar guerra,buen rolllo y empapar de humor esas calles llenas de historias,ánimo,os la váis a perder? Silbar
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 14:36
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Carrera de las que marcan . Por un sin fin de elementos .participación numerosa ,ambiente pre y post carrera animadisimo, recorrido duro pero llevadero . Espero algún año repetirla. Yonathan disfrutala. Por cierto,no corristes en portugal ? Molón

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 18:54
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

yonathan escribió:
Gracias por el enlace banderas,menos mal que hay algún buen sanmaritano que me echa una mano Disimulando Mr. Green acabo de leer las crónicas de Mario e Isa y de Charly y qué pasada,sus crónicas traspasan la pantalla y te hace sentir parte de la carrera y lo que se debe de sentir,ya estoy impaciente,pero espero prepararla a fondo,porque parece dura,pero seguro que la gente nos lleva en volandas Bailar a partir de agosto a prepararla Guiño
A ver quien mas se anima,estaba bien ir una tropa de galleguiños a dar guerra,buen rolllo y empapar de humor esas calles llenas de historias,ánimo,os la váis a perder? Silbar

Supoño que se animará algún máis do foro... pero non teño claro quen... igual alguén do CAR Santiago, que lle teñen moita afición Silbar Mr. Green

Tamén hai un grupiño de Lugo que están namorados desta carreira e desta cidade (creo que Caracol e Caracolita tiñan idea de repetir este ano).

A carreira é dura (sobre todo si non se leva ben preparada, como me pasou a min) pero así e todo dase moito máis do esperado... e tamén se pode reventar (como me pasou a min no derradeiro km., no que me adiantaron centos de persoas). Vase todo o rato absolutamente acompañado pero sen agobios e os ánimos da xenta ó longo dos 20 kms son fundamentais... endexamáis vin unha afición como esa... non hai verbas para expresar os sentimentos que se agolpan Abraiado

Polo que respecta á organización é absolutamente impecable. Manexar 16.000 persoas ó longo de 20 kms. sen que notes agobio non debe ser nada doado. Os organizadores viaxan todos os anos a outros lugares onde se organizan carreiras multitudinarias e toman nota de novidades, estratexias... en fin, unha pasada.

¡Veña! A comezar os nervios... ¿e baixar marca quizás nalgunha media de cara a mellorar dorsal? Silbar
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2009, 20:34
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Nosotros siempre estamos por aqui.....

Simplemente deciros que es una carrera para disfrutarla, al menos la primera vez que se corre.... olvidarse de hacer tiempo y esas cosas... disfrutar de vuestra aficion, del deporte y sus valores, de los compañeros que corren a vuestro lado, de los miles de desconocidos que comparten esos kilometros y sobre todo se ser felices....
He vuelto a releer lo escrito y me vienen hermosos recuerdos a la memoria, que grande.... gracias.

Animo yonathan, herniado, caracol, y demas foreros, corredores.... si necesitais algo estoy a vuestra disposicion....

Con mas tiempo os contare algo sobre el recorrido, pero creo que bien teneis post en esta web y en otras de correr donde a vuastra disposicion hay miles de consejos sobre la behobia.... el mio es este: Disfrutar, es vuestro premio, el dia de fiesta; Sonreid y sentiros vivos.... con fuerza... AUPA!.

Chupete Chupete Chupete

Salud y Kilometros
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 9:14
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

"A ver quien mas se anima,estaba bien ir una tropa de galleguiños a dar guerra,buen rolllo y empapar de humor esas calles llenas de historias,ánimo,os la váis a perder"

Yonathan, por alusiones...... yo también estaré si no hay contratiempos y además este año he convencido a Ibón, a quien algunos ya conoceis, para que se "estrene" en la Behobia. Este ya ha mordido la fruta prohibida, je, je. Esperamos poder disfrutar de la compañía de los gallegos en un fin de semana de los que deja recuerdo.
Buena idea Banderas, la de dejarnos el enlace a las crónicas de MarioeIsa y Charly. Mario, decirte que me gustaba mucho leerte.
Salud a todos y a seguir disfrutando.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 14:24
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Vexamos pois, como xa dixen o ano pasado esta carreira é incrible en tódolos aspectos, a organización é perfecta, todo absolutamente todo está dedicado a satisfacer e facilitar as cousas ó corredor (iso págase coa inscipción de 28 euracos), o ambente é boísimo, tanto dentro dos participantes, como no público, hai unha marea de xente todo o recorrido, ate no tramo de autovía, e os pasos polas diferentes localidades, e en especial a entrada e San Sebastián e o último kilómetro poñen os pelos de punta, parece unha etapa do Tour de Francia, berros, pancartas, ánimos pra todo o mundo a xente facendo pasillo na estrada un espectáculo.
O percorrido é duro, moi duro diría eu, ( isto si que é duro e non a vig bay), de saída pásase por Irún nun sube e baixa constante, logo entramos en autovía para subir o porto de Gaintxurizketa, que non é moi duro, pero como te pases no ritmo, logo faise notar, principalmente porque o chegar a cima hai uns 500 mts de baixada pronunciada e ala a subir e baixar todo o rato, poucos tramos planos recordo eu, quizás o paso polo 10000, pero o resto, pra riba e pra abaixo ata chegar a Pasaxes, esa zona é plana pero moi pestosa, eu ahí o ano pasado paseinas putas, parecía que me pegaba ó asfalto, e xusto cando remata iso...entramos en San Sebastián cun repeito duro non, durísimo, parece un muro das clásicas do norte, con dicirvos que a min ese km saíume a 5'30'' e viña a 3'50'' constantes...eso sí está petao de xente, na zona máis ou menos dianteira na que ía eu íamos en fila de a un e o público non deixaba espacio para máis, parecían os pirineos!!!! Logo xa queda unha baixada longa e o último km plano dende o Kursaal ate a meta no Boulevard, para min un recorrido excepcional, eso sí moi exixente se se quere ir deprisa. Así que regular un peliño o principio, sobre todo no primeiro porto, nunca ven de máis.
Por outro lado, reservade aloxamento canto antes, na cidade ou nos arredores, que logo a cousa complícase, eu xa o fixen en Oiartzun coma o ano pasado, o día da carreira coller o euskotren cedo cara a saída porque logo vai a rebentar, e levade unha camiseta ou algo que poidades tirar xusto antes de sair para que non vos colla o frío mentres esperamos, que calor nesa época e por esas latitudes non vai.

Ala, espero haber sido de axuda para aqueles que este ano vos animades a participar, aínda queda bastante e xa iremos contando máis cousas da carreira segundo se acerca a data, eu supoño que este ano a tomarei con máis calma que o ano pasado, xa que é xusto unha semana antes do San Martiño e este ano gustaríame rendir especialmente ben na terra da chispa, pero xa se verá que aínda que moito.
Saudos!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 16:01
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Yo tambien estoy inscrito.
Abrimos un nuevo tema BEHOBIA-SANSE 09 ? Moi feliz Moi feliz
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 0:08
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Muchas gracias por vuestras crónicas y consejos a todos.Me quedo con todo y apunto Pensando Mr. Green habrá que hacer un buen plan entones,para que herniado diga que es duríisma que no lle ten medo nin o Demo Ríndose Payaso a ver si nos juntamos una tropa ,estaría bien Satisfecho
Uri si que se podía abrir otro post,haz los honores,me gusta esta mezcla de foreros veteranos y con tantas experinecias y anécdotas que comartir y la gente que llegamos nueva llena de ilusiones y con ganas de mejorar y vivir grandes medias y por que no algun maratón este año Moi feliz un saludo y espero conoceros en alguna carrera Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos