Foros ›
Autor
Mensaxe
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 12:21
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Sé que ya no me leereis, pero aunque solo sea por cambiar de pagina Ríndose Ríndose , quiero mandaros un abrazo a todos, que lo paseis en grande y no os olvideis que el domingo hay carrera. Tambien sé que es lo que menos os importa pero algo habrá que disimular, no. Guiño

Despacito y buena letra que os quiero de vuelta.

Todos temos unha leiriña en Conxo
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 13:44
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pues dentro de un par de horas nos ponemos en viaje. Gracias a todos por los ánimos y trataremos de disfrutar de la carrera y del finde en buena compañía. Que pena Marola, Gallego que no podais venir. Nos acordaremos de vosotros.
¡Hasta el lunes¡ Bailar Bailar Bailar
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 18:20
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Mucha suerte a todos, a darlo todo y como no, disfrutar de esta peazo carrera. Le tengo una espinita clavada y algun año he de volver a correrla. A la vuelta mucho ojiño en la carretera, eh? Saludos

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 21:03
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Enhorabuena por la carrera realizada por los integrantes del car santiago, que me parece que no han visto ninguna cuesta en la behobia. Un saludo y ya nos contareis.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 21:19
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

noraboa a herniado por baixar de 1h18m !!! E leva menos de ano e medio correndo!!! que crack!!! Demo sorrindo

www.jeffxavi.blogspot.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 21:34
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pois felicitar ós compañeiros do foro, que correron alá; e comentar que volveu a gañar Chema Martínez cun tempo de 1h00'31" quedando o que a priori ia ser o seu máximo rival Julio Rey de 5º cun tempo de 1h05'23".
E na categoría feminina gañou Ana Casares Polo cun tempo de 01:13:43 .
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:03
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

....enhorabuena a tod@s l@s participantes....especialmente a l@s forer@s..........!!!!


......por cierto....muy buen tiempo de banderas....asi que felicidades !!!!!
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 22:26
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Joer como corren las noticias.
Acabo de llegar de Donosti y veo que el personal ya está enterado de todo.
Pues nada, comentar que ha hecho un día muy bueno y aunque temíamos algo de calor, no se ha hecho sentir demasiado. La salida escalonada en "cajones" a mi modo de ver ha hecho bastante mas comodo el comienzo, y el desarrollo de la carrera muy animado; al hacer buen día había gente incluso en la zona portuaria de Pasajes, y eso siempre anima.
Buena representación gallega. El CAR Santiago está muy fuerte, ya contarán, y el resto no han ido a la zaga. Incluso el menda ha bajado cuatro minutos su tiempo del año pasado (lo tenía fácil pero ahí está).
Luego hemos tenido la suerte de compartir mesa y mantel, a mas de una animada charla con compañeros del foro, así que un día perfecto.
Yo si que esperaba un poco mas de competencia entre Chema Martínez y Julio Rey, pero los que le han visto entrar, dicen que lo ha hecho "sobrado". En fin, que necesita que alguien le achuche un poco para bajar de la hora. ¿quien se anima?
Un abrazo a todos. A los que llegarán mañana, a los que han salido nada más terminar la carrera, a los"nuevos", a los que no nos hemos visto, y a los que os habeis quedado con las ganas.... esto parece el anuncio famoso.
Agur. ¿os gusta correr? neuk ere bai.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 9:48
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Enhorabuena a todos, a alguno ya lo felicite personalmente, y le encontre muy contento, me alegro.
Espero tengais un feliz regreso a casa.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 10:54
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Bueno pues nosotros encantados de haber participado en esta carrera. No íbamos con la gente del foro porque el viaje lo organizamos entre los del club, pero en la llegada a Bahobia he podido saludar a Jotaeme, a aficionado y compartir un rato de charla con Banderas. La carrera em ha parecido impresionante en todo, participación, publico, organización, en fin una gozada.

En cuanto a mi carrera particular, no ha sido buena, tenia en mente 1.45 y al final ha sido 1.49, lo llevaba muy bien hasta el km 9, pero las pequeñas subidas y bajadas del 9 al 11 me mataron y a partir de ahí baje mucho el ritmo haciendo incluso una parada en el 12 y otra en el 14 para beber con calma. Pero bueno estoy contento igual, aun cuando mas iba sufriendo le dije a caracolita que era una carrera para repetir, el año siguiente u otro, pero es para no perdersela.

Además, el fin de semana lo pasamos en grande, por lo vinos de San Sebastian y en todo su ambiente.

En fin, enhorabuena a todos los que participasteis en esta carrera, se hayan conseguido o no os objetivos, el sentirme participe de este evento ya pone la carne de gallina. Por lo menos a mi me pasa.

Nos vemos en Ourense

Amodiño e sin mancarse
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 11:37
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

... pues otro expléndido y fugaz.. fin de semana en la bella Donostia para disfrutar de esta increíble experiencia que es la Behobia-San Sebastián, la cual os recomiendo a todos los que pasais por este foro... tal como dice Caracol, al cual pudimos saludar antes de la salida

En primer lugar, agradecer como siempre a Euge y a su familia, la cálida acogida que nos brindan a los que nos acercamos desde aquí.

La carrera en sí, pintxos y zuritos aparte, es dura y exigente aunque con la cantidad de gente que la rodea, salvo el puerto de pasajes..., se hace llevadera.

Mi carrera en particular, fue parecida a la del año pasado... La primera parte la hice en compañia de Dani -Picapiedra, hasta mas o menos el km 4. Ahí tuve que dejarle ir, puesto que mi espalda ya empezaba a dar muestras de sufrimiento... Bajé un poco el ritmo, aunque no mucho.. y me mantuve a aproximadamente 40 segundos del globo que marcaba la 1.30 H, y así fui hasta el km 13, en la bajada del puerto de Pasajes, donde como el año pasado, volví a sufrir otro bajón.... y ya mis tiempos se fueron a casi 5 minutos /km.. hasta el final en el Boulevard de Donosti, a dónde llegué en 1.34.03 lo cual mejora en mas de 5 minutos y medio la marca del año pasado,... pero ... la zona lumbar me deja con muchas dudas para las proximas carreras, especialmente las que pasen de 10 km..

Luego ya en la zona de encuentro, ya nos encontramos todos Picapiedra, Vilma, Euge, Banderas, Jeff, Lento, Cabuxa y despedida de todos, ya que nosotros teniamos que volver rapidamente para Coruña.

Felicitar al Car Santiago, y a Jeff por los tiempos conseguidos.... especialmente a Dani, con su 1.30.00 (Brrrr envidia que tengo.....), a Julio (Hermano de Gallego)... y a Banderas... totalmente emocionado con su 1.38.

Un saludo, y nos vemos el año que viene

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 12:09
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

FELICIDADES CHIC@S, SOIS UNAS MÁQUINAS!!! Moi feliz

Estoy deseando veros para que me conteis de primera mano como fue la cosa. Bailar

Y el de las lagrimitas.... ya se podrá esmerar en la crónica.. Guiño
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 12:47
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Moi boas, pois eu tamén estou ca na casa, a viaxe de volta onte pola tarde foi durísima, pero mereceu a pena.
Só podo dicir boas palabras desta carreira e de todo o que a rodea, veño alucinado, todavía se me fai un nudo na garganta cando penso nos miles de persoas que nos animaban onte, foi incrible, ademáis o ter a sorte de rodar relativamente en cabeza (400 primeiros) a sensación era maior, xa que fumos case toda a carreira en filas de 2 e a xente pechébase nas subidas coma se do tour se tratase, incrible, simplemente incrible.
A carreira moi dura, muscularmente acabei desfeito, apenas hai plano, e pasas todo o día tirando das patas especialmente de xemelgos para correr nas subidas e repeitos e para apurar nas baixadas, o dito plano o que se di plano, Pasaxes e o último kilómetro, o resto rompepernas total.
Agora a miña carreira.
Saín ben, bastante adiante, tiña dorsal verde, e enseguida me coloquei coa xente que vin que andaría coma min, os dous primeiros km rapidillos, baixando de 3'40'' e a partir de ahí estabilicei a marcha en torno os 3'50'', tratando de apurar máis en tódalas baixadiñas para acumular adianto de cara as subidas. O primeiro porto, Gaintxurizketa, é una subida por autovía moi constante dun 5% e que se me fixo levadeira, ademáis regulei bastante pensando no que quedaba, de feito fíxoseme máis dura a baixada, que no primeiro tramo era empinadísima, logo a carreira é un constante sube e baixa moi duro, ahí coma antes a manter o ritmo, o paso polo dez mil moi bo, en 38'00''. Despois de pasar por un repeito durísimo en Lezo chegamos a Pasaxes, terreo chairo pero pestoso, principalmente porque ahí eu xa levaba os xemelgos duros coma o turrón e tocou comezar a sufrir, e xusto cando acabas pasaxes...alto de Miracruz, xa dentro de Donosti, nin costa de Vite nin gaitas, esto é durísimo, sobre todo porque comeza no km 16, pero ten moita pendiente, e unha recta final de 200mts demoledora, eso sí había tal cantidade de xente animando que o pasamos en fila de a un en volandas, eu non mo cría!! E logo a bloque para abaixo e a enfilar a recta do Kuursal para facer o último km, no que disfrutei coma un enano, ademáis tiven a sorte de chegar coa segunda muller e o público berraba coma energúmenos, ata eu me permitín darlle os brazos para que animaran. E crucei a meta, parei o reloxio, e o ver o tempo, 1h 17'21'' comezaron a cairme uns lagrimóns que menos mal que corro con gafas de sol pra disimular, paseime dez minutos emocionadisimo cunha felicidade que non vou esquecer. e aínda por riba cando ía quitar o chip, aparece un rapaz a berros dicíndome que estivera quieto, desatoume a zapatilla, quitou o cordel, sacou chip, meteu o cordón no seu sitio e ATOUME A ZAPATILLA DE NOVO!!! eu xa non sabía que dicir, abraceino e punto.
O demáis perfecto, avituallamento, mochilas, a saída, todo, absolutamente todo.
Na chegada estiven falando con Jeff e logo coñecín a Aficionado, un pracer, e na saída tamén estiven cunha xente de Lugo creo que eran.
E despois de tremendo tocho simplemente recomendarvos que vaiades a esta carreira, merece a pena por todo, a min só pola sonrisa que vou ter este mes xa me mereceu a pena.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 15:18
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Chorando Chorando Chorando Chorando , despues de esta crónica, te queda la cara asi, de la pena de no ir, pero habrá otro año. Repito, enhorabuena a nuestros fieras.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 16:25
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Enhorabuena Herniado, por tu carrera, por tu crónica y por tu marca.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos