Foros ›
Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 0:20
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

yonathan escribió:
no lle ten medo nin o Demo Ríndose Payaso [quote]Ao demo non, pero ao Chacal Guiño Guiño ?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2009, 14:35
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Gran película Chacal, a versión orixinal claro está, eso sí de medo creo que non era...e tranqui Yonatan que non é pra tanto, é dura de carallo pero con todo se pode, eso sí, foi a carreira na que acabei con máis dor de pernas de todas as que levo feito.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 02 Ago 2009, 22:58
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Habrá que subir el tema no?que en breve empezaré a prepararla,lo más seguro que siga un plan de entrenamiento Satisfecho
Herniado,si tú dices que fue la que más dolor de piernas te causó, exactamente no me tranquilizas Abraiado me estás acoj... Muerto Muro pero bueno con ganas,constancia y un buen entrenamiento al fin del mundo si hace falta Guiño cuando coja un poco el tono,en tres semanas más o menos empezaré con un plan,sabéis de alguno interesante para la Behobia?un saludo a todos y a ver si nos animamos que quedan tres meses,a ver esos valientes Silbar Mr. Green
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 8:32
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pois eu o final non vou poder ir porque vou andar de viaxe, así que este ano non repito, lástima deses chuletóns...

Para preparala yonathan, non fai falla nengún plan específico para a behobia, hai que preparala coma outra media calquera, e dicir, dous días de fondo largo, un de series longas ou ritmos e outro de series curtas, e si no medio se pode meter un pouquiño de ximnasio, pois mellor que mellor.
Búscate algún preparador por ahí pola coru que te asesore un pouco en canto a ritmos e distancias que necesitas preparar e listo.

Sorte!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Ago 2009, 1:48
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Una pena que no vengas,cuantos más mejor,aunque a ti ni siquiera te conozco,de vista me parece que si,pero.... Disimulando Silbar
Y tomaré nota,igual sigo un plan de la VIG-BAY que me parecía muy interesante,también tomaré nota de tus consejos y le meteré algo de cuestas porque si esta media es tan dura habrá que curtirse Satisfecho iré mirando habitación ya,sabéis de un sitio normalitoq,ue tampoco quiero dejarme un dineral,sale mejor dejarmelo en comer chuletones Ríndose un saludo Campeón!!!
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2009, 12:15
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Bueno, pues estoy lesionado y tampoco voy a correr la Behobia ¡Mecachisenlamarsalada!.
Pero estaré por allí acompañando a Ibón que se estrena por mi culpa.
Nadie cuenta nada y os quedan solo dos semanas.¿que tal llevais los entrenamientos?.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 23 Out 2009, 20:36
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

euge escribió:
Bueno, pues estoy lesionado y tampoco voy a correr la Behobia ¡Mecachisenlamarsalada!.
Pero estaré por allí acompañando a Ibón que se estrena por mi culpa.
Nadie cuenta nada y os quedan solo dos semanas.¿que tal llevais los entrenamientos?.

Pois eu esta ano xa dixen que non vou por coincidir co Maratón de Porto (onde vai "case" todo o CAR Marisqueiro... salvo lesións e accidentes, que de todo hai na casa)... ainda que añorando a Behovia e o seu inesquecible ambiente pre, durante e post carreira.

Unha magoa que estés tocado, Euge, espero que non sexa nada serio. Dalle un forte abrazo a Ibón, a Leyre e a Ofelia... que espero estean tan ben como sempre... e con humor para aguantar o chaparrón que lles estará a caer polo da túa lesión. Guiño Mr. Green Silbar
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2009, 22:37
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Caray, Banderas ¿es que has habaldo con mi mujer?. Dice que desde que no corro estoy un poco "pesado" (aunque yo se que no tiene razón, claro) Silbar .
Que disfrutes en Oporto.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 10:02
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pois non, meu benquerido Euge, sinxelamente é o que nos pasa a todos os que temos ese gusaniño de correr metido nas venas e, polas circunstancias que sexa, non podemos facelo. Cando pasan 4 ou 5 días sen poder liberar adrenalina e todo iso que liberamos cando corremos o corpo nos pide marcha. Se non podemos darllela pónsenos un humor de can que morde, así que comprendo o que acabas de confirmarme. ¡¡Ánimo e paciencia!! Guiño Guiño

Non sei que coñeciches a Linkinpark, pero acaba de romper a tibia nun accidente laboral e non quero imaxinar cómo anda o pobre Enfadado Enfadado ... peor ainda a súa compañeira. Angel Angel ¡¡Qué peniña me dan os dous!!
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 20:06
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pues claro que conocí a Linkinpark y a su compañera en la Penedos. ¡Vaya faena! ..... para los dos naturalmente.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 25 Out 2009, 20:30
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Pois iso... así andamos. ¡Vémonos por eses montes de deus! A ver si o ano que ven cae a Penedos. Saudos e apertas.
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 13:47
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Boas.
Dende Maceda iremos 3 Elementos do Clube Maceda Via XVIII polo que se alguen se anima ou vai só pode porse en contacto con nos para tomar 1 Cerveziña o Día Previo a proba.
Saude e vemonos por Euskadi.
www.via18.es
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 22:48
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Bueno, qué? Nadie vai contar cómo lle foi a Behobia-SS 2009?

Teño que contar que para min foi a miña primeira B/SS e foi algo excepcional: a pesar da choiva, a xente estaba a pé de carreteira animando a tódolos corredores. Póñeseme os pelos de punta só de volver a recordalo.
Foron 20km (non é unha media maratón) loitando non só contra o tempo, senón tamén contra a climatoloxía: non faltou de nada, vento, choiba, pedrizo... ¿qué mais se pode pedir? Ríndose

Pero repito, o máis impresionante foi ver cómo animaba o público. A verdade é que a xente vasca está feita de outra madeira, porque chovendo o que chovía, calqueira outro quedábase na casa, pero eles sairon á rua.
E os últimos tres km, o público facendo un pasillo aos corredores, tal como no ciclismo en calqueira porto de montaña.
INCREIBLE.
Aos que disfrutades correndo carreiras populares, anímovos a que fagades esta carreira alomenos unha vez. Non vos defraudará.

oscarrdez.blogspot.com
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 23:20
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

Por fin alguén comenta cómo foi este ano. Eu corrina o ano pasado e vivín o ambiente hai dous por lesión... e teño que volver coste o que coste, porque nunca na miña vida vin tanta paixón no público... dou fe de que o que contas, osroba, é totalmente certo. Así que a ver se alguén máis se anima a contar a súa experiencia para que lle entre a envexa a máis foreiros e a participación galega vaia a máis.

Eu este ano tiña o mesmo día o meu obxectivo máximo deste ano, a Maratona de Porto, e por iso non fun, que se nooooooon... ¡¡¡tembla Donosti!!! Demo sorrindo Demo sorrindo
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2009, 12:30
Asunto: Re: BEHOBIA-SAN SEBASTIAN 2008

SIMPLEMENTE INCREIBLE.
SE A SORTE E AS LESIÓNS ME RESPETAN A B/SS PODERA CONTAR SEMPRE CONMIGO MENTRAS PODÍA.
PROMETO CRÓNICA NOS PRÓXIMOS DÍAS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos