Foros ›
Maratón de Valencia 7/12/2025
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
512 Posts
Lugo
Reply with quote Post Thu, 06 Mar 2025, 8:13
Post subject: Maratón de Valencia 7/12/2025

En vista que van saíndo corredores para o maratón de Valencia noutros fíos, pois xa creo o seu propio.

No meu caso será xa a sexta vez que corra dito maratón (mais outras tantas a media), se alguén precisa de algo de información que pregunte... Bailar

O obxectivo deste ano sería baixar de 2h55 para ter mínima para algunha Major no meu grupo de idade, xa veremos se non me paso de ambicioso Avergonzado E se os números non van saíndo pois tentar mellorar a marca do ano pasado 2:59:12, e senon como última opción, pero non menos importante, desfrutalo como saia. Satisfecho

¿Quen mais será da partida?
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
512 Posts
Lugo
Reply with quote Post Thu, 06 Mar 2025, 8:23
Post subject: Re: Maratón de Valencia 7/12/2025

Por si algún corredor está interesado en ir, e está sen dorsal, comentar que é bastante doado (que non barato) conseguilos a través de xente que decide non ir, o custo actual do dorsal, prezo que se paga directamente á organización (non hai posible negocio de compra-venda) sería de 200€ de dorsal + 5€ de xestión + 5€ de licenza (opcional se estades federados)
Actualmente sei de unha persoa que non vai ir e faría o cambio de titular, por si queredes que vos facilite directamente un contacto..

O punto mais importante se estades pensando en ir, sería ir buscando xa o aloxamento, que iso si que sube sen parar.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
304 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Thu, 06 Mar 2025, 11:21

Eu tamén andarei por Valencia, diosmediante, e do Brutanzos están confirmadas a día de hoxe 3 persoas máis. Tamén coñezo xente fora do clube que vai; de feito moitos dos maratonianos que coñezo están anotados ou interesados en acoder a Valencia. Por eso digo, que sería interesante saber cantos galegos andaremos por alí o 7 de decembro (e que despois algúns sigan decindo que non hai quorum para este tipo de carreiras).
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
134 Posts

Reply with quote Post Thu, 06 Mar 2025, 14:48

Eu tamén!! Quinta consecutiva. Realmente o obxectivo será tentar coma sempre ser sub3h. Se repito marca do ano pasado con 2h55 xenial!! No caso contrario tamén xenial!!!

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum