Foros ›
XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Posts

Reply with quote Post Wed, 18 Oct 2023, 20:49
Post subject: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Case non me apunto, pero decidinme a facelo, rematan hoxe as inscripcións, habendo moitos anotados entre todas as distancias.
Carreira homologada de 2 voltas que se disputa na localidade de Bertamiráns, pero que non discurre caseque nada por ela, toda polo extrarradio, cun perfil moi favorable eso si e boa organización.
Agardase que o temporal pase e para o Domingo haxa menos probabilidade de precipitacións, que o ano pasado a que nos caeu antes e no 1º Km, despois case nada.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Posts
SDC
Reply with quote Post Sat, 21 Oct 2023, 12:39
Post subject: Re: XXIII CARREIRA POPULAR AMES 22/10

Eu vou participar por primera vez, estiven mirando e non parece un circuito complicado no? Quizá pica un pouco o primeiro km pero logo é todo bastante llano, certo?
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4254 Posts
Santiago
Reply with quote Post Sat, 21 Oct 2023, 13:37

Exactamente, el primer km y medio más o menos de cada vuelta pica hacia arriba pero es una cuesta tendida, se puede mantener bien un ritmo determinado. El circuito es muy favorable, otra cosa es que haga viento o llueva claro.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Posts

Reply with quote Post Sun, 22 Oct 2023, 18:24

Boa carreira a de hoxe en Bertamiráns. Despois de disputar as 6 derradeiras carreiras, das cales 4 foron medias, dixen que hoxe ia sair a correr forte dentro das miñas posibilidades actuais, xa que facía un día ideal, fresquiño, sen vento e sen choiva.
Saida dende o caixón correspondente 3º e último, tras 13" paso pola saida e como é unha avda. amplia enseguida se pode correr, o 1º o máis lento da carreira en 4'25", encontrándome moi cómodo durante toda a carreira, indo como quen dí de menos a máis, facendo na 2ª volta todos o Kms. polo Gps, por debaixo de 4'20", para un oficial de 43'50", case 3' menos co ano pasado.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Posts

Reply with quote Post Mon, 23 Oct 2023, 9:17

A verdae é que onte estaba un día ideal para correr. Eu tamén puden mellorar o tempo do ano pasado en casi un minuto. E subir a un podium por primeira vez na miña vida Very Happy Very Happy Very Happy
Jorjum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/19
27 Carreiras
52 Posts
SDC
Reply with quote Post Mon, 23 Oct 2023, 9:23

Concordo con vos, mañán estupenda para correr, ainda que creo que para os pequenos estivo chovendo algo. Circuito bonito e bastante sencillo, a única subida que había era sinxela.
Terminei mellorando o meu crono de Lestrove. Que gracia me fixo ver como me doblaba no km 4 o gañador, Mehdi Elnabaoui, pasoume como un reactor.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum