Foros ›
XXV CARREIRA POPULAR DE NOIA 02/09
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
491 Carreiras
3764 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Ago 2023, 17:44
Asunto: XXV CARREIRA POPULAR DE NOIA 02/09

Nova edición da carreira do meu pobo de nacemento, que fai as suas bodas de prata este ano.
Carreira nocturna de algo menos de 8 Kms (2 voltas) nun circuito rápido e moi céntrico con saida/meta na alameda.
Rematan as inscripcións hoxe mesmo en emesports, nestes intres 215 na de adultos e caseque 400 en total.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
491 Carreiras
3764 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2023, 17:13
Asunto: Re: XXV CARREIRA POPULAR DE NOIA 02/09

Despois do arreón final un moi bo nº de inscritos 466 en total e 267 nos 8 Kms., imos ser algúns menos cos que corrermos o domingo na Pobra.
Eu como a carreira é as 21:30, agardo facer 4/5 Kms. suaviños para sumar kms, cara a media maratón do día 09.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
491 Carreiras
3764 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Set 2023, 18:32

Ca de Noia chego as 450 participacións en carreiras, unha boa cantidade que espero seguir aumentando.
O final, so puiden trotar pouco máis de 3 Kms, previos a carreira, foime imposible, ca de chea de coñecidos e amigos que saludei e falei algo con eles.
Noite fabulosa para correr, ainda que con algo de bochorno, obxetivo, disfrutar correndo pola miña vila de nacemento e así foi, coma case sempre, saida de bastante atrás, para ir aumentando progresivamente o ritmo, rematando moi enteiro a carreira, nun circuito bastante rápido, pero con moitos xiros que ralentizaban moito o ritmo, facendo bastante máis rápida a 2ª volta ca primeira.
Un tempo de 35'49 oficial, que é case que un minuto menos co ano pasado o que está moi ben.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Set 2023, 20:06

Noraboa Kurty, eu facía anos que non a corría, o percorrido era distinto nalgunha parte, é chula aínda con tanto xiro pero a min gústanme estas probas que te meten polos cascos antigos, había moita animación e resultaba doada de seguir para os espectadores, algo tamén importante.

www.youtube.com/channe...subscriber
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2023, 15:28

Parabens, Kurty!!

Podes publicar novos temas