Foros ›
III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 25 Mar 2023, 8:46
Asunto: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Opiniones y experiencias?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Mar 2023, 11:37
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Eu corrín a 1ª edición no 2019, non sei se seguirá sendo o mesmo percorrido, vouche poñer parte da crónica que fixen no seu momento. Eu se remato mañán a Vig Bay sen incidencias posiblemente me anote.

"Saida moi fluida xa que eramos sobre 200, eu da parte media hacia atrás, 2 primeiros Kms. moi rápidos, xa que son chans e despois basicamente en baixada. Saenme a 4'30 de media, e a xente adiantándome por todos lados, eu sei que non estou para estos ritmos e xa o pagarei maís tarde.
Despois ven unha constante de subidas e baixadas, alternando asfalto e pistas de terra moi corribles, no Km. 3 despois dunha subida, paso pola explotación gandeira, as vacas como é lóxico nen caso nos fixeron. Pensando 4'42" este km. e o seguinte en 4'39,
Km. 5 en 4'37 e toca regular, xa que non vou tan cómodo e no avituallamento aproveito para recuperar e sae en 4'48" e do 6 ao 7 unha longa subida, que ainda que non é moi empìnada, faixe notar xa que o sol empeza a facer mella 4'54".
Pero a partir de aquí xa empeza o peor do percorrido, xa que debemos ter unha subida que debe durar ben 1'500 e remata case que no 9, sendo a sua parte final moi dura, indose eses 2 kms. a 5'04 e 5'27" eu subindo bastante fundido, os Kgs. de máis e a falta de adestramentos son a miña penitencia neses 2 kms.
Pero como xa parecía polo perfil que colgaron, a distancia non se aproxima aos 10 Kms. e quedanse polo meu GPS en 9'200, e os dos compañeiros dou similar. "
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2023, 7:56
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Muy buena descripción del recorrido. Participé hace años, igual era otra carrera, el recorrido creo que era diferente, a dos vueltas si no me equivoco. El de ahora parece durillo. Interesante poder conocer esa explotación gandeira.
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2023, 10:49
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

fb.watch/jvTa7jgojG/
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Abr 2023, 20:59
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Percorrido rural fermosísimo o desta carreira que atravesa campos agrícolas e pasa incluso polo interior de granxas de vacas.

Moi favorable na súa primeira metade, ó ser maiormente baixada, logo xa case sempre picando para arriba ainda que sen grandes pendentes pero o suficiente para facerse duro, sobre todo nese repeito do derradeiro kilómetro. Moi boa.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Abr 2023, 22:23
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Feita esta carreira e contento co resultado, moi boa a organización e gran despliegue coma sempre de Emesports.
O percorrido cambiarono algo respecto a edición que correra eu no 2019, sacáronlle algo de dureza cara o final, xa que a longa subida fixerona en 2 tramos, subida, llaneo de varios centos de mts. e a derradeira subida para encarar a recta de meta.
O único que botaría en falta na carreira sería que estiveran marcados os Kms., comentarono 2 compañeiros que levan o cronómetro de toda a vida, e sobre todo un bo vaso de leite o rematar, por algo é a clásica gandeira Moi feliz Moi feliz
adriangb25

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
47 Carreiras
144 Mensaxes
Entre Narón y A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2023, 18:44
Asunto: Re: III Clásica Gandeira Santa Comba 02/04/23

Disfrutada y sufrida a partes iguales, me pareció una chulada tanto el recorrido como el cariño de la organización. No me la perderé en 2024





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos