Foros ›
XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 19:51
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

maniso escribió:
RUNCANGAS escribió:
O recorrido e precioso! Que outra media bonita hay en Galicia para este año?
Non é en Galicia pero a min encántame a Meia Maratona Sunset de Caminha que é o 17 de Xuño.Moi recomendable.

www.classificacoes.net...minha-2023

Non atopei moito sobre esta media. Paga a pena facela logo?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 20:10
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de

Imos ca crónica da miña edición especial da Vig-Bay, xa que como comentei hai días, onte corrín a miña 150 media maratón e a organización ademáis de facilitarme o dorsal 150, como lle solicitara, agasalloume cun trofeo conmemorativo (moi bonito por certo) por este feito.
Como quedara cedo cos reporteiros do programa da TVG, Latexos da cidade, tocou durmir poucas horas, xa que teño 1h20' ata Samil. Eu pensei que me ían facer unha pequena entrevista, pero dentro da reportaxe sobre a Vig Bay a min fixeronme un seguimento en diversas fases da mañán, (chegada, recollida de dorsal, no meu caixón de saida e xusto o chegar a meta).
Por ese motivo, decidín facela carreira en plan reservón, non fora a ser que chegara dando lástima a meta, Moi feliz Moi feliz .
Esta media deseaba disfrutala pola conmemoración en sí e por que dende o 2017 non puidera participar, sempre por lesión ou coma todos o covid. Así que saida relaxada en Samil e avanzando pouco a pouco, para tenta coller un ritmo uniforme durante toda a carreira e asi foi, primeiro en 4'37" e o segundo e terceiro a 4'30", ritmo obxetivo, agora tocaba o tramo continuo de subida, ahí sorprendinme despois da carreira, xa que marquei os 3 a 4'41". os seguintes que son favorables ata o 11 entre 4'27 e 4'31", vou moi relaxado, disfrutando cada momento e xa levo máis da metade da media, agora toca restar Kms. ata o final. Encantábame visualizar na miña mente os tramos que ian vir cun pouco de antelación, pese os 6 anos que levaba sen correr recordabame de case todo o percorrido o detalle.
Tramo de transición ata chegar a monte Lourido, outro punto difícil da proba, 15 e 16 a 4'40, pero costoume un pouco o derradeiro tramo de subida, toca baixar onde están os gaiteiros coma todos os anos, e só queda ese tramo pequeno de dura subida e encarar outra vez a estrada ata Baiona, ata o 18 fun cómodo nos tempos prefixados, pero a partir de ahí empecei a notar un pouco de baixón , así que toca regular, saindo entre 4'35 e 4'37", sen exprimirme demasiado no derradeiro xa que estaban gravando os da TVG a miña chegada e quería levar boa cara ou eso espero, 1h37'31" oficial.
Darlle as grazas a organización e a todos os que colaboraron na mesma, polo gran despliegue de medios humanos e materiais que fan falla para que saia adiante.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 20:18
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Noraboa Kurty, xa te vin tamén nunhas fotos na recollida de dorsais. Menudo despregue de medios!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 20:19
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Xertiz escribió:
Eu paseino xenial. Fun o tolo que correu con traxe de sevillana por mor dun reto para Bicos de Papel.
A verdade que recibín moitos piropos!!!! Jajaja!!!

Moi feliz Moi feliz así que eras ti, estabas xunto diante miña na saida, e en diversas fases da carreira estivemonos adiantandonos i eu dicía. se me gaña o que vai de faralaes, apaga e imonos, pero cando me adiantou o da careta de mono, xa me dou todo igual. Aplauso Aplauso

Respecto a Caminha, eu recoméndocha, corrínna en 2 ocasións a derradeira en xuño do 2019 e hai varias crónicas no foro de carreiras fora de Galicia, non ten moita afluencia pero ten varios tramos no percorrido moi fermosos.
Eu este ano non vou xa que é o mesmo día que os 21 do Camiño


Un saudo.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 20:24
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Pois eu vou ser critico.... E espero ser constructivo respetando a todos.
Para ser a media con mais participación de Galicia deberia ter un precio fixo... A hora de recoller o dorsal non hay nada... Todo moi frio... A medalla/camiseta e post carreira tampouco acompaña.... Logo vas a Viana, os 21 do camiño, por exemplo e quedas abraiado co precio/trato corredor.... O dito espero que esta opinión miña sirva pa sumar.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 20:27
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Kalimero escribió:
Noraboa Kurty, xa te vin tamén nunhas fotos na recollida de dorsais. Menudo despregue de medios!

Graciñas, o principal sorprendido fun eu, a ver o que emiten despois cando editen.
Javi_celta

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/08
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 21:04
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Un diez como siempre para la VigBay, esperemos que dure muchos años en el calendario
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 21:07
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Felicidades compañero!!! Una media, por lo menos para mi, no es ninguna coña y hacer 150 una detrás de otra es una burrada. Seguro que dentro de 3 años ya vas en 200, acuérdate de pasarnos el enlace al reportaje cuando lo emitan. Felicidades también para run Cangas, yo creo que en la primera lo importante es disfrutar, para pasarlo mal ya habrá otras ocasiones Moi feliz

Siguiendo con críticas constructivas. Aprovechando que este año hubo un bajón de cierta importancia en la participación, ¿por qué no se plantean los organizadores bajar el precio o por lo menos ampliar el periodo de pago más económico? Es que te despistas un poco y se van a 28 pavos!
maniso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/03/14
1 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2023, 22:52
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Xertiz escribió:
maniso escribió:
RUNCANGAS escribió:
O recorrido e precioso! Que outra media bonita hay en Galicia para este año?
Non é en Galicia pero a min encántame a Meia Maratona Sunset de Caminha que é o 17 de Xuño.Moi recomendable.

www.classificacoes.net...minha-2023

Non atopei moito sobre esta media. Paga a pena facela logo?
A min encántame.Recorrido homologado.Sobre 300 corredores.E final chulísimo ó carón da torre do reloxio.Eu corrín todas aas edicións e xa van 6.Un saudo.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 11:49
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Si mis cuentas no me fallan, la próxima edición XXIII VigBay será el 17 de Marzo de 2024.

Así que ir reservando la fecha.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 13:45
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Govi escribió:
Si mis cuentas no me fallan, la próxima edición XXIII VigBay será el 17 de Marzo de 2024.

Así que ir reservando la fecha.

Normalmente es, el último fin de semana de Marzo o el primero de Abril... Abraiado
RUNCANGAS

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 14:10
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Govi escribió:
Si mis cuentas no me fallan, la próxima edición XXIII VigBay será el 17 de Marzo de 2024.

Así que ir reservando la fecha.


17/03/2024 por??
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 14:14
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

RUNCANGAS escribió:
Govi escribió:
Si mis cuentas no me fallan, la próxima edición XXIII VigBay será el 17 de Marzo de 2024.

Así que ir reservando la fecha.


17/03/2024 por??

Sempre é unha semana antes de Semana Santa
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 14:33
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

El domingo anterior al Domingo de Ramos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 18:55
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

karris escribió:
RUNCANGAS escribió:
Govi escribió:
Si mis cuentas no me fallan, la próxima edición XXIII VigBay será el 17 de Marzo de 2024.

Así que ir reservando la fecha.


17/03/2024 por??

Sempre é unha semana antes de Semana Santa

Eu tamén pensaba que era nesa data, pero non sempre é así, mirei no calendario de correr en galicia ata o 2014 e hai veces que si, que é o finde antes de Domingo de Ramos, pero houbo algún ano que foi despois de Semana Santa ou 2 semanas antes. e moi doado de mirar fixándose cando é a de Pascoa de Padrón, que sempre é o 1º sábado da S. Santa.
Que conste que tanto me ten cando sexa, eu corrinna sempre que puiden, salvo lesión ou outra circunstancia que mo impideu.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos