Foros ›
II MEDIA MARATÓN DE TORO (30 XANEIRO).
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
402 Carreiras
3322 Posts

Reply with quote Post Wed, 05 Jan 2022, 23:06
Post subject: II MEDIA MARATÓN DE TORO (30 XANEIRO).

Quería escomenzar outra vez co reto das medias en cada provincia, e xa estaba decido a correr a Media de Castellón do día 30, xa mirara vuelo a Valencia bastante económico con Ryanair.
Pero en vista da situación Covid, non me extranaría que a cancelaran e ademáis non me apetece moito ir en avión,.
Así que ainda que na provincia de Zamora xa corrín a Media da capital, pero non fixen unha visita da cidade en condicións, iremos o sábado a visitar Zamora e o domingo a correr a media de Toro.
Lin bastante sobre a 1ª edición e ten comentarios moi bos, circuito chanciño e homologado, inscripción limitada a 1000 participantes entre a Media e o 10 K, neste momento algo máis da metade das prazas cubertas, prezo económico, era de 10€ ata o 1 de Decembro e agora ata o 25 de xaneiro as 15:00h. son 13€., eu ainda agardarei para anotarme.
Curiosidade meta dentro da praza de Toros, e na 1ª edición, moito frío e neboa, que seguro que tamén paparemos algunha das 2.
Toda a información nos seguintes enlaces.

mediamaratontoro.com/?...IGDSgoXMaU
www.facebook.com/MEDIAMARATONTORO/

inscripciones.runvaspo...aton-toro/

Esta por agora segue adiante, xa que no seu facebook, a organización é bastante activa e comentan bastantes cousas.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
639 Posts
Lugo
Reply with quote Post Thu, 06 Jan 2022, 20:09
Post subject: Re: II MEDIA MARATÓN DE TORO (30 XANEIRO).

Tiene buena pinta
estoy dudando entre este y el de Malpartida de Cáceres, el anterior fin de semana
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
402 Carreiras
3322 Posts

Reply with quote Post Fri, 07 Jan 2022, 20:12

lucusrunner escribió:
Tiene buena pinta
estoy dudando entre este y el de Malpartida de Cáceres, el anterior fin de semana

Eu tamén vin a de Malpartida de Cáceres(ainda non corrín na provincia de Cáceres), pero como tiña pensado correr a M.M. de Viana o 16, descansaba unha semana e facía a de Toro o 30 e depois o 13 de Febreiro a de Coruña.

Un saudo e xa contarás o que fas.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
639 Posts
Lugo
Reply with quote Post Wed, 26 Jan 2022, 16:22

ao final vou a Toro.
Non vin nada na páxina sobre o covid, se piden certificado de vacunación, se hai que levar mascarilla antes de sair....
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
402 Carreiras
3322 Posts

Reply with quote Post Wed, 26 Jan 2022, 19:24

lucusrunner escribió:
ao final vou a Toro.
Non vin nada na páxina sobre o covid, se piden certificado de vacunación, se hai que levar mascarilla antes de sair....

Eu xa o daba por feito o de ter que presentar o certificado Covid, pero acabo de leer o regulamento e no seu facebook, e non pon nada, nin tampouco da mascarilla.
Como o teño no móvil, se o piden non teño ningún problema e a mascarilla levareina ata uns centos de mts. despois da saida.
Un saudo e teremos que abrigarnos o Domingo.

Rectifico, no regulamento na paxina de inscripcións qué o mesmo ao final de todo, suliñado en amarelo, fai referencia ó protocolo Covid, pero non aclara nada.
inscripciones.runvaspo...eglamento/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
402 Carreiras
3322 Posts

Reply with quote Post Mon, 31 Jan 2022, 21:40

De regreso do finde que fumos pasar a Zamora, vou facer unha crónica da mesma a cal corrín en modo moi conservador polas molestias que arrastro e o resultado, mellor do agardado..
O Sábado pola mañán visita guiada pola capital e pola tarde visita guíada por Toro, así que aproveitei e xa recollín o dorsal, así podía ir máis tarde ao día seguinte, ainda que a saida era as 11:00.
Chegada a Toro sobre as 10;15, doado aparcar a menos de 500 mts. da saida, acabei de prepararme, e andando cara a saida, a carón da praza de toros.
Como facía bastante frío, guantes, camiseta interior manga corta e manguitos.
Non quentei absolutamente nada, e para parte traseira do pelotón, saida con moita tranquilidade e a quentar na carreira, despois duns centos de mts. polo pobo, saida do pobo para facer sobre 1 km. nesa dirección e volta cara o pobo, primeiro Km. 5'24", e 2º 5'05, así que empezo a aumentar algo o ritmo e vou marcando os Kms. a 5' ou un pouquiño menos, bordeamos o pobo e collemos outra carreteira que pica cara abaixo un par de Kms. media volta e tira para Toro outra vez, entramos no pobo percorrido duns Kms. e pasamos pola saida outra vez, os de 10 Kms, metense na praza de toros para rematar e nos seguimos (neses intres, case que me pesara non cambiarme para correr os 10 kms, xa que ata o momento sen molestia nengunha), ritmo medio ata ahí 5'01, ahí aproveitei para deixarlle a mullero os guantes e os manguitos que xa me sobraban dende facía varios kms. seguimos en modo conservador e voltamos a facer o mesmo percorrido que na primeira volta, ainda que nalgun dos xiros nas estradas de ida e volta, imaxino que desplazaron os conos para facer o Km. de máis respecto a primeira volta.
A partir do 18 decidin aumentar algo o ritmo, facendo os 3 finais os máis rápidos, en 4'35, 4'40' e 4'32, pero sen emocionarme de máis non fora a ser que a fastidiara ao final toda a contención que levara.
Entrada na meta no interior da praza de toros en 1h46'05 polo meu crono, pero o certo e que me dou unha distancia demasiada longa, ainda que foxe unha media homologada. Marcoume 21'640, o habitual nas homologadas e que te marque o Gps entre 300/400 mts. de máis e os 10 Kms. 150/200.
Contento de facer unha nova media, moi ben organizada para ser a 2ª edición, a cal vendían como moi chanciña, pero ten certas subidas e baixadas, moi corribles eso si.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
520 Carreiras
4346 Posts
K-pax
Reply with quote Post Wed, 02 Feb 2022, 18:47

Enhorabuena compañero,otra más........y gracias por tu crónica.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
639 Posts
Lugo
Reply with quote Post Wed, 09 Feb 2022, 19:09

Felicidades,Kurty.
Excelente crónica.
A mí tampoco me pareció tan llana.
Tenía unas subidas prolongadas que se hacían largas.
En lo personal, bien, temperatura ideal para mí para correr e intenté disfrutar. Me diagnosticaron 2 hernias inguinales hace poco y me están tocando bastante las narices para entrenar.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
402 Carreiras
3322 Posts

Reply with quote Post Wed, 09 Feb 2022, 22:46

Lucusrunner, pois a coidarse e non forzar, non te vaian a dar un susto as hernias. eu ultimamente non estou adestrando caseque nada polas molestias que arrastro, (paseos de 1h30/1h45 ca muller e a cadela), e así poder participar en todas as carreiras que poida, ca media de Coruña correrei 4 findes seguidos e creo que ata a media de Viana do 6 de Marzo non vou a ir a ningunha.

Un saudo.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum